00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
45630429
HOBLO, spol. s r.o.
Zvolenská cesta 52/41, Pliešovce, 96263, SVK
Nábytok
nábytok, regál, skriňa
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky nábytok
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| vybavenie pracoviska |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Drevená regálová polica | ks | 1 | ||
| rozmery - výška | cm | 198 | 200 | |
| rozmery - hĺbka | cm | 50 | 52 | |
| rozmery - šírka | cm | 50 | 52 | |
| počet políc | počet | 6 | ||
| 2. Kancelárska šatníková skriňa | ks | 3 | ||
| rozmery - výška | mm | 1779 | 1881 | |
| rozmery - hĺbka | mm | 495 | 500 | |
| rozmery - šírka | mm | 795 | 800 | |
| Počet políc | počet | 3 | ||
| nosnosť police | kg | 15 | ||
| 3. Šatníková skrinka s lavičkou | ks | 4 | ||
| rozmery - výška | mm | 1870 | 1875 | |
| rozmery - hĺbka | mm | 500 | 800 | |
| rozmery - šírka | mm | 595 | 600 | |
| výška lavičky | mm | 370 | 375 | |
| počet dverí | počet | 2 | ||
| hmotnosť | kg | 35 | ||
| 4. Policový regál | ks | 3 | ||
| rozmery - výška | mm | 1795 | 1800 | |
| rozmery - hĺbka | mm | 495 | 500 | |
| rozmery - šírka | mm | 895 | 900 | |
| počet políc | počet | 5 | ||
| nosnosť police | kg | 175 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1. Drevená regálová polica | |
| typ | regálová polica vhodná do rohu miestnosti |
| materiál | masív - borovica, povrchová úprava - lakovanie, morenie - farba jelša |
| 2. Kancelárska šatníková skriňa | |
| materiál | laminovaná drevotrieska, hrúbka min. 18 mm, hrany olepené ABS plastovou hranou hrúbky min. 1 mm vo farbe dekóru dosky |
| dezén dverí | čerešňa |
| dezén korpusu a vnútorných dielov | sivá |
| Typ dverí | krídlové, vybavené zámkom s 2 kľúčami |
| rektifikačné klzáky pre vyrovnanie nerovností podlahy | áno |
| madlá | leštený hliník |
| 3. Šatníková skrinka s lavičkou | |
| typ | dvojdverová šatníková skriňa s naloženými dverami, základňa - lavička |
| materiál | oceľový plech, hrúbka min. 0,6 mm |
| farba korpusu skrine | sivá |
| farba dverí | červená |
| montážne otvory v bokoch korpusu pre vzájomné spojenie do radov | áno |
| vo vnútri každého oddielu nerezová šatníková tyč a plastové háčiky | áno |
| vetracie otvory v zadnej časti | áno |
| zámok | cylindrický |
| 4. Policový regál | |
| materiál | plech |
| farba | sivá |
| police výškovo nastaviteľné | áno |
| regály zásuvné, bezskrutková konštrukcia | áno |
| povrchová úprava kovových častí práškovým lakom | áno |
| nohy zakončené plastovými koncovkami | áno |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| 2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| 3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| 4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| 6. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| 8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| 9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| 11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| 12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
| 13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| 14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
| 15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
| 16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
| 17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
| 18. Tovar má zodpovedať obrazovej prílohe. |
| 19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy |
| 20. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
| 21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
07.03.2024 08:00 — 27.03.2024 14:00
1,00 súbor
2 257,00
1 880,83
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2024 11:43
05.03.2024 13:00
05.03.2024 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.02.2024 15:20 - Vstupná ponuka | 2 256,00 | € | Cena s DPH |
| 28.02.2024 15:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 256,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: