• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2024 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2024 10:42
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2024 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2024 11:35

Detail zákazky Z20241416

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2024 10:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2024 10:42
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2024 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2024 11:35

Základné údaje

Z20241416

OF-285803

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9003318

Objednávateľ

31095291

Podnik verejnoprospešných služieb mesta Veľký Krtíš

Komenského 3, Veľký Krtíš, 99001, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

Stravné lístky, gastolístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota EUR 6,50
Množstvo ks 21538
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje Názov a logo dodávateľa.
Stravný lístok obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR
Stravný lístok obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov.
Stravný lístok obsahuje Rok platnosti stravného lístka.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných lístkov do sídla objednávateľa.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať prostredníctvom internetu, e-mailom alebo telefonicky.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka.
celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, z ceny poplatku za poskytnuté služby, z ceny dopravy na miesto plnenia a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Cena je stanovená ako maximálna a sú v nej zahrnuté všetky náklady spojené s plnením zákazky.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede .
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravné lístky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných lístkov podľa objednávky.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním predmetu zákazky a všetky ostatné prípadné náklady spojené s plnením.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné lístky, resp.zásielku.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli na zákaze postúpenia pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov ( ďalej len „ Obč. zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúceho bodu 1 bude podľa § 39 Obč. zákonníka neplatný
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných lístkov podľa potreby objednávateľa
Výmena stravných lístkov dodávateľ sa zaväzuje spätne odkúpiť nespotrebované stravovacie poukážky za kalendárny rok, resp. ich vymeniť za nové, platné v nasledujúcom kalendárnom roku v rovnakej nominálnej hodnote

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 3, Veľký Krtíš, Veľký Krtíš, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

140 000,00

140 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.02.2024 10:05

04.03.2024 10:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2024 10:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2024 10:08 - Vstupná ponuka 139 999,99 € Cena bez DPH
28.02.2024 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka 139 996,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS