• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2024 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 16:05

Detail zákazky Z20241393

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2024 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 16:05

Základné údaje

Z20241393

OF-285819

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8998714

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

47559870

ZELEX, s.r.o.

Kuraľany 49, Kuraľany, 93564, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, zemiaky

  • 03222110-7 - Tropické ovocie
  • 03222300-6 - Netropické ovocie
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222118-3 - Kivi
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03222220-1 - Pomaranče
  • 03222230-4 - Grepy
  • 03222240-7 - Mandarínky
  • 03222311-6 - Ríbezle
  • 03222312-3 - Egreše
  • 03222313-0 - Jahody
  • 03222314-7 - Maliny
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03222322-6 - Hrušky
  • 03222330-5 - Kôstkové plody
  • 03222331-2 - Marhule
  • 03222332-9 - Broskyne
  • 03222333-6 - Čerešne
  • 03222334-3 - Slivky
  • 03222341-5 - Stolové hrozno
  • 03221400-0 - Kapustovitá zelenina
  • 03221110-0 - Koreňová zelenina
  • 15331140-0 - Listová a hlávková zelenina
  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čersvé ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka čerstvého ovocia, zeleniny a zemiakov na priamu konzumáciu alebo na ďalšie spracovanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Banány kg 780
Kiwi kg 40
Pomaranče kg 300
Mandarínky kg 220
Citróny kg 5
Grapefruit kg 90
Jablká /červené, zelené/ kg 740
Marhule - mesiace VI.-IX. kg 40
Čerešne - v sezóne kg 20
Jahody - v  sezóne kg 15
Melón červený kg 120
Melón (dyňa) žltá, zelená, oranžová kg 45
Hruška kg 80
Hrozno biele, červené kg 200
Broskyne - mesiace VII.-IX. kg 55
Slivky kg 80
Nektarinky kg 75
Čučoriedky kg 18
Maliny kg 10
Brokolica kg 65
Karfiol ks 200
Kapusta hlávková biela, červená kg 450
Kapusta kvasená kg 220
Kel kg 55
Kel ružičkový kg 5
Paprika /červená,žltá/ kg 15
Paprika PCR kg 200
Uhorky šalátové kg 150
Reďkovka červená zv. zv 130
Reďkovka biela okrúhla zv. zv 25
Rajčiny kg 300
Rajčiny cherry kg 20
Pór kg 20
Kaleráb mladý ks 120
Kaleráb gigant kg 50
Kapusta čínska kg 140
Mrkva kg 330
Petržlen kg 160
Petržlen zv zv 15
Zeler kg 105
Cibuľka lahôdková zv. zv 350
Zemiaky skoré nové kg 1000
Zemiaky neskoré kg 4400
Cibuľa kg 800
Tekvica na prívarok kg 40
Cuketa kg 50
Cvikla kg 5
Čerstvá petržlenová vňať 100 g ové balenie alebo kelímok ks 20
Čerstvá bazalka kelímok ks 2
Čerstvý kôpor 100 g ové balenie ks 6
Čerstvá pažítka kelímok ks 4
Cesnak kg 55
Šampiňóny čerstvé kg 5
Hliva ustricová čerstvá kg 5
Šalát hlávkový ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uvedené množstvá sú iba predpokladané. Skutočný objem môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné. Kupujúci si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ovocie, zelenina, zemiaky - akosť 1. trieda, resp. trieda A
Ovocie, zelenina, zemiaky - kvalita Čerstvé, nepoškodené,bez známok zamrznutia,celé,zdravé, bez známok hniloby a klíčenia,bez cudzej vône,chuti, bez škodcov a poškodenia škodcami, bez nadmernej povrchovej vlhkosti,či známok vysychania.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, objednávateľ má právo v zmysle bodu 18.2  písm. i), čl. XVIII "Ukončenie zmluvy" 2.časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
V zmysle §340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov bude splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa Obchodných podmienok EKS. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví 1x za mesiac s potrebnými náležitosťami pre fakturáciu.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu do dátumu splatnosti s tým, že prestane plynúť lehota splatnosti faktúry. Predávajúci je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť alebo vystaviť novú. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady :
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií /meno a priezvisko, e-mail, tel.číslo/
b) cenovú ponuku s jednotkovými cenami bez DPH, DPH, celkovú cenu s DPH jednotlivých položiek predmetu zákazky
c) platný doklad o oprávnení podnikať /výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list/, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného tovaru
d) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín
e) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača(certifikát ATP)
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a) 2.časti OPET, vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Táto zmluva sa uzatvára na 1 rok od 8.3.2024 00.00 hod. do 7.3.2025 23.59 hod. Zmluva sa ukončí uplynutím jej platnosti alebo vyčerpaním celkového finančného limitu.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom čiastkové dodávky nebudú limitované minimálnym množstvom, ani minimálnou cenou. Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru počas trvania zmluvy.  Dodávateľ z tohto dôvodu nemá právo na ušlý zisk.
Dodávky tovaru sa budú realizovať v pracovných dňoch v pondelok, stredu a v piatok od 7-9ej hodiny, preberanie sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu kupujúceho na základe dodacieho listu s náležitosťami uvedenými v bode 19.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať množstvo a druh tovaru podľa predloženej objednávky, v požadovanom čase. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, ks)
Objednávku doručí kupujúci najneskôr deň vopred do 12ej hodiny.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky, ak táto neprebieha telefonicky, odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13ej hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh ako aj množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu, ktorý obsahuje údaje o druhu, množstve, jednotkovej cene bez DPH,  sadzbe DPH, jednotkovej cene s DPH a celkovej cene s DPH, typ, triedu, odrodu a krajinu pôvodu. V prípade balených výrobkov dobu spotreby.
Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa zákona č. 345/2015, § 18 ods. 3, písm. b.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny tovaru kedykoľvek počas trvania zmluvy a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu a to aj bez vyzvania objednávateľa priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa tieto ceny týkajú.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť cenu tovaru podľa aktuálnej trhovej ceny tovaru.
Objednávateľ je oprávnený so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné, v zmluve neurčené druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní do doručenia reklamácie.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť hneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 2 dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne, e-mailom alebo telefonicky a následne písomne.
Pri vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok v objekte objednávateľa, v ktorých sa zdržiava.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky, v predchádzajúci deň pred dodaním tovaru, aby sa mohli dohodnúť na náhradnom tovare.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa. Ak dodávateľ nedodá tovar objednávateľovi 3x, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
Dodávateľ nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe.
Vlastnícke práva k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
V časti "Technické vlastnosti" sú uvedené predpokladané množstvá objednávky na dobu 1 roka.
Finančná čiastka uvedená v časti "Zmluvná cena" je určená na celú dobu trvania zmluvy, teda na 1 rok.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy a vystavenie negatívnej referencie v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova, 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 podľa rozpisu v objednávke

14 369,00

13 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.02.2024 14:56

01.03.2024 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2024 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.03.2024 15:14 - Vstupná ponuka 14 360,00 € Cena s DPH
01.03.2024 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka 14 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS