• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2024 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 13:50

Detail zákazky Z20241377

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2024 11:38
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 13:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 13:50

Základné údaje

Z20241377

OF-279689

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8998706

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53891422

EKORECYKLING Likvibio

J. Kollára 272/59, Mošovce, 03821, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu a odpadu z lapača tukov

Odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia, kuchynský odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu a odpadu z lapača tukov
Funkcia
Nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora.
Predmetom je odvoz a likvidácia odpadu uvedeného pod katalógovým číslom 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) a odpadu pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č.1 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad katalógové číslo 20 01 08 /množstvo za obdobie platnosti zmluvy l 10000
Položka č.2 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky katalógové číslo 19 08 09 l 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K položke č.1 Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad 5x Plastový sud od 50l do 80l uzatvárateľný
K položke č.2 - Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody Podzemná zberná nádrž 2000l
Položka č.1 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 250 l 1x týždenne
Položka č.2 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve 2000l 2x za obdobie platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva o poskytovaní služby sa uzatvára na dobu určitú do 31.12.2024 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou a bude potvrdený oprávnenou osobou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Čistenie lapača tukov vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,00 h. do 14.00 h. Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch.
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri čistení lapača tukov a likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09 na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne týždeň vopred, pri likvidácii odpadu kat .č. 20 01 08 periodicky podľa dohodnutej frekvencie vývozu po dobu platnosti zmluvy.
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, zváženie, manipulačné práce, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie a likvidácia.
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na obvodnom úrade životného prostredia na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Certifikát manažérstva kvality podľa ISO 9001 a systému environmentálneho manažérstva ISO 14001
Dodávateľ vykoná zber, odsatie tukov z nádrže na tuky, vyčistenie nádrže použitím vozidla na to určeného, vlastnými prostriedkami. Náklady sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
Kúpnu cenu za reálne uskutočnenú službu zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Faktúra bude zaslaná na adresu odberného miesta. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o skutočne odvezenom množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. Pri fakturácii množstva je možné použiť prepočet 1 kg = 1 liter.
Kópiu dokladu o skutočne naloženom množstve odpadu nechať na mieste plnenia zmluvy, originál zaslať na adresu pôvodcu odpadu.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu do vlastných nádob, vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadmi od doby ich prevzatia v mieste plnenia časti služby.
Kontaktné osoby objednávateľa v mieste plnenia dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu odpadu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky.
Adresa plnenia: 14. prápor logistiky Topoľčany, Tovarnícka 1249, Topoľčany 955 01

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

04.03.2024 11:34 — 31.12.2024 11:34

1,00 množstvá sú uvedené v opisnom formuláry

3 014,00

2 511,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.02.2024 11:38

01.03.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 67
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2024 10:53 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
29.02.2024 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 2 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS