30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51893452
ESPIK s.r.o.
Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK
Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad, zmesi tukov a olejov
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat číslo 20 01 08 | kg | 4050 | ||
Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúcej oleje a tuky - kat. číslo 19 08 09 | kg | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1) Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | kat. číslo 20 01 08 |
1) počet, frekvencia | 2x / týždeň |
1) zber | zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých Dodávateľom bezodplatne Objednávateľovi |
1) nakládka | nakládka odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Dodávateľ |
1) Nádoby na zber (kontajnery) | typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca 30l, 60l, |
1) počet nádob | počet poskytnutých kontajnerov upresní Objednávateľ s Dodávateľom na základe potrieb, minimálny počet je 6ks |
1) označenie nádob | kontajnery musia byť určené na skladovanie odpadu, s označením "neurčené na ľudskú spotrebu" |
1) vyčistenie nádob | ak sa kontajnery používajú opakovanie, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady |
1) obmena kontajnerov | pri odvoze plného kontajnera bude Objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner |
2) Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky | kat. číslo 19 08 09 |
2) počet, frekvencia | 1 x za zmluvné obdobie, termín bude upresnený Objednávateľom |
2) zber | zber u Objednávateľa použitím vozidla Dodávateľa na to určeného |
2) nakládka | odsatie tukov z nádrže na tuky a je následné vyčistenie a prečistenie prívodného potrubia zabezpečí Dodávateľ vlastnými prostriedkami. Miesto je vedľa spevnenej komunikácie prístupné vozidlám. |
Názov |
Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 13.00 h v pracovných dňoch, po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času. Termín plnenia bude v mesiacoch marec až december, alebo do vyčerpania finančného limitu v meste Nitra, alebo do uzatvorenia centrálnej zmluvy zo strany OSSR - nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciu s odpadom |
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy: |
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. |
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy. |
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET. |
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
Zabezpečenie plnenia Zmluvy: |
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia. |
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
d) Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z |
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca, najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca, na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom Objednávateľa. |
Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je uvedenie množstva odpadu, spôsobu zneškodnenia odpadu a osoby, ktorá ho zneškodnila. |
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
Kritériom je najnižšia cena |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Požadujeme o zasielanie faktúr a dodacích (vážnych) listov priamo na adresu objednávateľa (odberné miesto) |
Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
04.03.2024 08:00 — 31.12.2024 14:00
6 050,00 kg
975,40
812,83
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2024 11:13
01.03.2024 13:00
01.03.2024 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2024 18:44 - Vstupná ponuka | 975,40 | € | Cena s DPH |
29.02.2024 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 974,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: