• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2024 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 11:35

Detail zákazky Z20241368

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2024 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 11:35

Základné údaje

Z20241368

OF-285586

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8998694

Objednávateľ

00331899

Mesto Sečovce

Nám. sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, 07801, SVK

Dodávateľ

44176465

AFINITA s.r.o.

Rybárska 38, Sliač, 96231, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Párty stan

party stan

  • 39522530-1 - Stany
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39142000-9 - Záhradný nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ROZKLADACÍ STAN 3m x 6m - PROFI HLINÍKOVÝ, modrý/červený
Funkcia
ROZKLADACÍ STAN 3X6 m -  kompletný set: konštrukcia + strešná plachta + bočné plachty + prepravný vak na kolieskach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ROZKLADACÍ STAN 3X6 m ks 2
Šírka stanu mm 2930 3000
Dĺžka stanu mm 5930 6000
Podchodná výška stanu mm 1900 2200
Strešná a bočné plachty m2 440 460
Celková váha kg 72 85
Počet výškových stupňov množstvo 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál konštrukcie Hliník
Povrchová úprava konštrukcie Anodizovaný hliník
Odolný voči poveternostým vplyvom Áno
Uzavretie z troch strán Áno
Bočné steny spájané zipsom Áno
Set tvorí: hliniková konštrukcia, strešná plachta, 3 ks bočných plachiet, vak na kolieskách pre jednoduchý transport stanu
6 - uholnikový tvar nosnej nohy Áno
Farba modrá alebo červená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia určeného objednávateľom v mieste sídla objednávateľa : Mesto Sečovce, Námestie sv. Cyrila a Metoda, 078 01 Sečovce
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,30 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nevyhovujúceho opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu objednávateľa. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa ... Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednavateľ je povinný pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, ako odsuhlaseného, tento tovar neprevziať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, Trebišov, Košický, Slovenská republika

04.03.2024 10:25 — 15.03.2024 10:25

2,00 ks

2 460,00

2 048,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.02.2024 10:28

01.03.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 18
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2024 23:54 - Vstupná ponuka 2 460,00 € Cena s DPH
29.02.2024 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 2 448,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS