• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2024 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 13:25

Detail zákazky Z20241363

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2024 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 13:25

Základné údaje

Z20241363

OF-285191

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8998700

Objednávateľ

55930611

Ministerstvo cestovného ruchu a športu Slovenskej republiky

Pribinova 16549/32, Bratislava - mestská časť Ružinov, 81008, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby, krabica, blok, ceruzka, dierovač, guma, kalkulačka, klip, lak, karisblok, lepidlo, nožnice, magnetka, nožnice, obal, obálka, pero, pentelka, pečiatka, pravítko, spinky, stojan, špagát, zošit, zošívačka

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby na rok 2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Archívny box A4 110 mm ks 450
Archívny box A4 50 mm ks 50
Archívny box A4 75 mm ks 125
Archívny box A4/355 x 250 x 150 ks 50
Archívna škatuľa /Click & Store/ stredná, A4, lakový lesk čierna ks 5
Archívny úložný box 425 x 330 x 300mm ks 5
Archívny úložný box 330 x 300 x 240mm ks 5
Archívna škatuľa 320 x 460 x 270mm ks 5
Archívny klip - spona bal. 10
Blok samolepiaci 75x75 žltý ks 500
Blok linajk. A/4 Extra ks 5
Blok linajkový A/5 Eko ks 5
Blok papiera na flipchart čistý / 20 listov ks 25
Ceruzka  s gumou 12 ks balenie ks 300
Čistiace utierky na monitor ks 25
Delta biela A4 ks 950
Dierovač D. rect 103 ks 25
Dosky spisové A4 poťahované mramor ks 500
Dvojhárok štvorčekový A3 ks 500
Etikety samolepiace biele 210x297mm ks 350
Etikety samolepiace 105x37mm ks 100
Etikety samolepiace 70x16,9mm ks 100
Etikety samolepiace 70x37mm ks 600
Etikety samolepiace 45,7x21,2mm/A4/ 20 hrák. Polyesterové biele bal. 5
Etikety samolepiace 38,1x21,2mm ks 50
Euroobal lesklý A4 80 mic. 100ks balenie bal. 250
Euroobal lesklý A4 80 mic. zelený ks 25
Euroobal lesklý extra široký A4 120 mic. / 25ks bal. 40
Euroobal matný široký A4 50 mic. /50 ks bal.) ks 150
Euroobal PP rozšírený- chlopňa ks 800
Euroobal PVC KATALÓGOVý A4 rozšírený ks 500
Farba pečiatková červená/ modrá ks 5
Farba pečiatková čierna ks 20
Flipchart magnetický - 70x100cm ks 20
Gelové pero ks 400
Guma kancelárska biela ks 200
Hrebeň plastový 8 ks 25
Hrebeň plastový 10 ks 25
Hrebeň plastový 12,5 čierny ks 25
Hrebeň plastový 14 čierny ks 25
Hrebeň plastový 16 čierny ks 50
Hrebeň plastový 19 čierny/biely ks 25
Hrebeň plastový 25 čierny/biely ks 25
Hrebeň plastový 51 čierny ks 25
Kalkulačky 12 miestny displej ks 15
Karisblok s náhr. vl. A4/100list ks 5
KLIP-BINDER 19 mm čierny ks 200
KLIP-BINDER 25 mm čierny ks 400
KLIP-BINDER 32 mm čierny ks 400
KLIP-BINDER 51 mm čierny ks 350
Kniha podpisová A4/ 19 dielna čierna ks 30
Korekčný lak 20 ml ks 10
Korekčný roller 4,2x8,5 mm ks 125
Korková nástenka 60x90 cm ks 5
Korková tabuľa 90x120cm ks 5
Lepidlo tekuté 100 - 130 ml ks 15
Lepiaca páska 15 mm x 33 m transparentná ks 100
Lepiaca páska 15 mm x 66 m transparentná ks 5
Lepiaca páska 19 mm x 10 m transparentná ks 5
Lepiaca páska PVC široká 48 mm transparentná ks 75
Lepiaca tyčinka 10 g ks 75
Lepiaci roller 8mmx10m ks 15
Lišta násuvná 1-30 listov ks 25
Lišta násuvná 1-60 listov ks 25
Lišta násuvná 20-80 listov ks 25
Lišta násuvná 60-120 listov ks 25
Magnetky 20 mm 12 ks bal. bal. 15
Menovka na stôl 61 x 210 mm ks 25
Náplň do karisbloku A4 linková ks 8
Náplň do karisbloku A5 linková ks 5
Nožnice 16 cm ks 25
Nožnice 25 cm ks 10
Nožnice 26 cm ks 35
Obal na spisy zatvárací so zvisl. záložkami A4 Plastic čierny ks 10
Obal /L/ matný A4 80mic. ks 100
Obálka bublinková 260 x 350 mm G17 ks 25
Obálka bublinková 240 x 350 mm F16 ks 50
Obálka bublinková 240 x 275 mm E15 ks 25
Obálka C13 W3/C bublinková 170 x 225 mm ks 100
Obálka B4 X- dno hnedá s krycou páskou ks 750
Obálka B6 do vl. rúk s krycou páskou ks 500
Obálka B6 doporuč. s krycou páskou ks 50
Obálka C4 doporučene s krycou páskou ks 2500
Obálka C4 DVR bez opak. doruč. s krycou páskou ks 125
Obálka C4 DVR opak. doruč s krycou páskou ks 125
Obálka C4 s krycou páskou ks 2500
Obálka C4 s krycou páskou a okienkom ks 250
Obálka C5 doporuč. s krycou páskou ks 2500
Obálka C5 DVR bez opak. doruč. s krycou páskou ks 1500
Obálka C5 DVR opak. doruč. s krycou páskou ks 500
Obálka C5 samolepiaca ks 1500
Obálka C6 biela samolepiaca ks 750
Obálka DL samolepiaca ks 500
Obálka DL samolepiaca s okienkom ks 500
Odkladacia mapa 253 prešpán s gumičkou A4 ks 750
Otvárač listov ks 5
Pečiatka-dátumovka samonamáčacia ks 10
Pentelka 0,5 ks 35
Pero klikacie s ergonom. úchytom mix farieb ks 200
Pero guľôčkové s gumeným úchytom klikacie ks 750
Pero guľôčkové jednorazové ks 150
Podložka pod myš ks 150
Podložka pod myš ergonomická ks 50
Podložka s klipom lamino A4 ks 10
Popisovač / sada - 4ks Šírka stopy: 1mm sada 10
Popisovač s atramentom na vodnej báze sada 24 mix farieb sada 5
Popisovač CD (DVD) 1 mm čierny ks 35
Popisovač šírka stopy 0,4 mm ks 30
Popisovač na fólie, plastické hmoty, sklo a pod. Sada 4kusy. Šírka stopy: 0,6 mm sada 10
Popisovač vhodný na biele smaltované tabule, PVC, sklo, porcelán- šírka stopy 2,5 mm- čierny ks 10
Popisovač vhodný na biele smaltované tabule, PVC, sklo, porcelán- šírka stopy 2,5 mm - sada sada 10
Popisovač na FLIPCHART - sada / 4ks sada 20
Popisovač na fólie - sada 4 ks sada 10
Popisovač na fólie čierny ks 10
Popisovač hrot okrúhly, šírka stopy 3 - 4 mm ks 10
Popisovač hrot okrúhly, šírka stopy 1,5 - 3 mm čierny ks 10
Pravítko 30 cm transparentné ks 25
Prenášač dokumentov TYP02 ks 5
Prestige číra A4/150 mic. 100 ks bal. bal. 10
Priepustka A7/100 list. blok 20
Pripináčiky do korkových tabúľ/50 ks/balenie mix farieb bal. 20
Rozraďovač kart. úzky farebný 100 x240 mm balenie (100 ks) bal. 25
Rozraďovač kart. farebný A4/10  (balenie/10 ks) bal. 25
Rozšívač ks 20
Rýchloviazač ROC PP ks 500
Rýchloviazač s eurodierovaním A4 ks 500
Spinky do zošívačky 24/6 (bal. 1000 ks) bal. 150
Spinky do zošívačky 26/6 (balenie 1000 ks) bal. 25
Spinky do zošívačky Q No.10 (bal. 1000 ks) bal. 50
Spony listové 33mm pozinkované (bal. 100 ks) bal. 200
Spony listové 50mm pozinkované (bal. 100 ks) bal. 75
Spony listové 78mm pozinkované (bal. 50 ks) bal. 25
Sprej čistiaci na biele tabule 250ml ks 10
Stierka na tabule, filcová, magnetická ks 15
Stojan drôtený na špalík čierny rozmery: 95 × 80 × 95 mm ks 5
Stojan drôtený s 3 zásuvkami čierny ks 10
Stojan na časopisy farebné A4/ 90 mm ks 5
Stojan na časopisy lakovaný A4/80mm ks 50
Stojan na perá drôtený ks 15
Stojan na perá POLYTUBE čierny ks 5
Strúhadlo so zásobníkom ks 100
Špagát trikolóra 40 g ks 15
Tabuľa magnetická 60x90 ks 15
Tabuľa magnetická 90x120 ks 30
Tuha pentel 0,5 mm HB (bal. 12 ks) bal. 15
Vložka do špalíka 83x83 ks 100
Zakladač pákový A4/50 mm Extra ks 175
Zakladač pákový A4/75 Extra ks 450
Zakladač 4-krúžkový A4/25mm Extra ks 75
Zakladač pákový Mramor A5/80mm na šírku ks 5
Záložky papierové v štyroch neónových farbách 4x40 ( Rozmery: 20 x 50 mm ) ks 50
Záložky papierové v piatich neónových farbách Rozmery: 15 x 50 mm ks 50
Záložky plastové (rozmer 25x43 mm) ks 50
Záložky neón šípka 5x25 lístkov (rozmer 12x45 mm) ks 350
Záložky Post-it Index 25x43mm/50 lístkov podpis žlté ks 35
Zásuvka kancelárska ks 150
Záznamová kniha linajková A5 ks 120
Záznamová kniha linkovaná A4 ks 120
Zošit 524 linajkový - A5 ks 10
Zošit 424 linajkový - A4 ks 10
Zošívačka s kapacitou do 20 listov ručná (spinky: No.10) ks 50
Zošívačka kovová s kapacitou do 50 listov čierna ks 30
Zošívačka veľkokapacitná ks 15
Zvýrazňovač so zrezaným hrotom na vyznačovanie textu. Šírka stopy: 2-5 mm Sada: 4 kusy sada 200
Zvýrazňovač so zrezaným hrotom na vyznačovanie textu. Šírka stopy: 2-5 mm ks 100
Dovolenka A6/100listov, recyklovaný papier ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia na miesto plnenia, miesto plnenia je sídlo objednávateľa - Bratislava
Do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody dodávateľ elektronicky zašle objednávateľovi návrh na plnenie predmetu rámcovej dohody, typové označenie, resp. technickú špecifikáciu, cenu za mernú jednotku v EUR bez DPH, cenu za mernú jednotku v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH.
Dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia rámcovej dohody list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail oprávnenej kontaktnej osoby zodpovednej za predmetnú zákazku.
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený v štandardnej kvalite.
Uvedené množstvá sú orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia rámcovej dohody na vlastné náklady.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z o dani z pridanej hodnoty.
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu rámcovej dohody. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných čiastkových výziev zasielaných emailom oprávnenej osobe dodávateľa.
Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, prípadne zmeniť druh tovaru v rozsahu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar na základe čiastkovej výzvy do 3 pracovných dní.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00-14.00 hod.
Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok ani zálohovú platbu.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
V prípade, ak predmetom Rámcovej dohody je opakované plnenie spočívajúce v dodaní Tovaru na základe Čiastkových výziev, je Objednávateľ oprávnený vo vzťahu k určeniu ceny Tovaru pre každú Čiastkovú výzvu počas trvania Rámcovej dohody požadovať od Dodávateľa prehodnocovanie ceny Tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle Rámcovej dohody, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú Čiastkovú výzvu najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu.
Obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú je obdobie šiestich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie a zmluvné strany musia vziať do úvahy aspoň tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ak v čase ich zisťovania existujú.
Pokiaľ Dodávateľ vo vzťahu ku konkrétnej Objednávateľom doručenej Čiastkovej výzve nepristúpi na úpravu ceny Tovaru podľa takej Čiastkovej výzvy na cenu určenú na základe bodu predchádzajúcich dvoch bodov, je Objednávateľ, ktorý je verejným obstarávateľom, oprávnený písomne vypovedať Rámcovú dohodu. Výpovedná doba je 3 mesiace od doručenia výpovede.
Názov Upresnenie
Miesto plnenia: Bratislava

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M. Rázusa 7, 2295/7, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

14 252,34

11 876,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.02.2024 11:02

01.03.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 33
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.03.2024 11:51 - Vstupná ponuka 14 252,34 € Cena s DPH
01.03.2024 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 14 242,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS