• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2024 10:50

Detail zákazky Z20241344

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2024 10:50

Základné údaje

Z20241344

OF-285630

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9032427

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

papier do kopírovacieho zariadenia, do tlačiarne, do multifunkčných zariadení, xerografický papier, foto papier, rolka, ploter

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier pre pracoviská
Funkcia
1. Papier do tlačiarenských zariadení, do rozmnožovacích zariadení, do laserových a atramentových tlačiarní, kvalitný biely papier pre každodenné kopírovanie a tlač.
2. Kopírovací papier farebný, foto papier vhodný na fotografie a prezentácie.
3. Dodávka nového, nerecyklovaného tovaru, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa.
4. Environmentálne charakteristiky: papier požadujeme typu ECF (Elemental chlorine free) - bez použitia plynného chlóru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kopírovací papier biely, rozmer A4 , gramáž 80g/m2, bielosť: CIE 166, opacita: 91,5 % , drsnosť: 200 ml/min, hrúbka: 111 µm, kvalita "A",počet hárkov papierov v jednom balíku=500 hárkov bal. 1451
2. Kopírovací papier biely, rozmer A4, gramáž 80 g/m2, bielosť CIE min. 160, opacita min. 90 %, drsnosť max. 200 ml/min, hrúbka min. 106 µm, kvalita "B", počet hárkov papierov v jednom balíku = 500 hárkov bal. 3302
3. Kopírovací papier biely, rozmer A4, gramáž 80 g/m2, bielosť CIE 146, opacita 90%, drsnosť 200ml/min, hrúbka 106µm,kvalita "B", počet hárkov papierov v jednom balíku = 500 hárkov bal. 538
4. Kopírovací papier biely, rozmer A4, gramáž 80g/m2, bielosť: CIE 160, opacita: 90 %, drsnosť: 200 ml/min, hrúbka: 107 µm, kvalita "B+", počet hárkov papierov v jednom balíku=500 hárkov bal. 687
5. Kopírovací papier biely, rozmer A4, gramáž 120g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=250 hárkov bal. 34
6. Kopírovací papier biely, rozmer A4, gramáž 160g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=250 hárkov bal. 140
7. Kopírovací papier biely, rozmer A4, gramáž 220g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=250 hárkov bal. 53
8. Kopírovací papier biely, rozmer A4, gramáž 250g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=125 hárkov bal. 52
9. Kopírovací papier biely, rozmer A3, gramáž 80 g/m2, bielosť CIE min. 146, opacita min. 90 %, drsnosť max. 200 ml/min, hrúbka min. 106 µm, kvalita "B", počet hárkov papierov v jednom balíku = 500 hárkov bal. 205
10. Kopírovací papier biely, rozmer A3, gramáž 220g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=250 hárkov bal. 16
11. Kopírovací papier Colour, pastelové farby, rozmer A4, gramáž 80 g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku = 500 hárkov bal. 58
12. Kopírovací papier Colour, intenzívne farby, rozmer A4, gramáž 80g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=500 hárkov bal. 551
13. Kopírovací papier Color, mix 5 farieb, pastel, rozmer A4, gramáž 80 g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku = 500 hárkov bal. 96
14. Kopírovací papier Color mix 5 farieb, intenzív, rozmer A4, gramáž 80g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=500 hárkov bal. 78
15. Kopírovací papier Colour, pastelové farby, rozmer A4, gramáž 160g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=250 hárkov bal. 53
16. Kopírovací papier Color mix 5 farieb, pastelové farby, rozmer A4, gramáž 160g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=100 hárkov bal. 101
17. Kopírovací papier Color mix 5 farieb, intenzívne farby, rozmer A4, gramáž 160g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=100 hárkov bal. 93
18. Kopírovací papier Color-pastel PINK, intenzívne farby, rozmer A4, gramáž 160g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku=250 hárkov bal. 20
19. Štruktúrovaný papier pre laserovú tlač (tlač certifikátov, diplomov, vizitiek a iných dokumentov s potrebou reprezentačného vzhľadu) – gramáž 215 - 220 g/m2 ks 580
20. Štruktúrovaný papier pre laserovú tlač (tlač certifikátov, diplomov, vizitiek a iných dokumentov s potrebou reprezentačného vzhľadu) – gramáž 240 - 250 g/m2 ks 558
21. Štruktúrovaný papier pre laserovú tlač (tlač certifikátov, diplomov, vizitiek a iných dokumentov s potrebou reprezentačného vzhľadu) – gramáž 280 - 300 g/m2 ks 700
22. Foto papier A4, vhodný na fotografie a prezentácie, gramáž 120 g/m2, 100 ks/bal. bal. 58
23. Foto papier A4, určený pre atramentové tlačiarne, obojstranne matný, gramáž 200 g/m2, 50 ks/bal. bal. 46
24. Foto papier A4, matný, biely, 200 g/m2, 50 ks/bal. bal. 2
25. Foto papier A4, vysoko lesklý, 100 ks/bal. bal. 5
26. Foto papier A4 lesklý, 275 g/m, 20ks/bal. napr.: Canon PP-201 bal. 2
27. Rolka do plotera: HP Universal High-gloss Photo Paper, Q1428A, rozmer 1067mmx30,5m, 190g/m2 ks 1
28. Rolka do plotera: HP Everyday Pigment Ink Satin Photo Paper, Q8920A,rozmer: 610mm x 30,5m ks 6
29. Rolka do plotera: HP Everyday Instant-dry Gloss Photo Paper 24, Q8916A, rozmer 610 mm × 30,5 m, 235 g/m2 ks 5
30. Glossy paper for Digital Colour, gramáž 135 g/m2, počet hárkov papierov v jednom balíku = 250 hárkov bal. 66
31. Papier s vodoznakom rebrovaný, farba: champange, rozmer A4, gramáž 100g/m2, 500 ks/bal. bal. 1
32. Kriedový papier lesklý na tlač plagátov 200 g/m2, A4, 25 ks/bal. bal. 8
33. Farebný papier A4 školský samolepiaci, sada farebný mix 8ks, napr.: MK-64208PON bal. 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v rámcovej dohode.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, t.j. do kancelárie a ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky.
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ preddavok neposkytuje.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Plnenie sa uskutoční priebežne na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa počas lehoty plnenia rámcovej dohody, v ktorých bude uvedený predmet plnenia, množstvo, požadovaný termín a miesto dodania. Periodicita objednávania počas trvania rámcovej dohody bude cca 6 krát počas trvania rámcovej dohody (viac samostatných objednávok naraz).
7. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania - pracoviská, ktoré sa nachádzajú v sídle objednávateľa v 4-podlažnej budove bez výťahu a v ďalších budovách s výťahom. Všetky budovy sa nachádzajú v jednom meste.
8. Požadované množstvo jednotlivých tovarov bude dodané najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
9. Termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru dodávateľ vždy vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať.
10. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
11. V prípade, že sa preukáže, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, je objednávateľ oprávnený v lehote 5 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite.
12. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to najneskôr v nasledujúci deň odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
13. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
14. Za služby spojené s predmetom zákazky sa považuje zabezpečenie dopravy tovaru do miesta dodania, ktorým sú pracoviská objednávateľa uvedené v objednávke úspešným dodávateľom, nie prepravnou spoločnosťou z dôvodu potreby odovzdania tovaru priamo zástupcom dodávateľa, ako aj kontroly dodaného tovaru na mieste dodania a jeho prípadnej reklamácie ako aj zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto plnenia podľa objednávky vystavenej na základe rámcovej dohody. Nedodržanie podmienky bude považované za podstatné porušenie podmienok rámcovej dohody.
15. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne.
16. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi.
17. Environmentálne charakteristiky: papier požadujeme typu ECF (Elemental chlorine free) - bez použitia plynného chlóru.
18. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
19. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
20. Nedodržanie všeobecnej, technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
21. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda A. Hlinku 1, Dražovská 2, Dražovská 4, Nábrežie mládeže 1, Nábrežie mládeže 91, Slančíkovej 1, Štefánikova 67, Hodžova 1, Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor

54 569,04

45 474,20

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.02.2024 08:02

12.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.03.2024 09:56 - Vstupná ponuka 54 568,80 € Cena s DPH
12.03.2024 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 54 568,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS