42156424
Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Zakúpenie servisnej podpory pre IBM Spectrum protect Suite Front End (Back up softvér) 100 TB na 12 mesiacov
Podpora
Služba
1. Zakúpenie servisnej podpory pre IBM Spectrum protect Suite Front End (Back up softvér) 100 TB na 12 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zakúpenie servisnej podpory pre IBM Spectrum protect Suite Front End (Back up softvér) 100 TB na 12 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zakúpenie servisnej podpory pre IBM Spectrum protect Suite Front End (Back up softvér) 100 TB - trvanie | mesiac | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Začiatok servisnej podpory: | 01.03.2024 |
Názov |
1. Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo. |
2. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom. |
3. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
5. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnou podporou objednávateľa z dôvodu predĺženia už existujúcej podpory. |
6. Servisný kontrakt v prípade výmeny pokazeného dátového disku umožňuje ponechať pokazený disk vo vlastníctve používateľa a nevyžaduje vrátenie disku výrobcovi. |
7. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5 a 6 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
8. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa začatia plnenia. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa. |
9. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie oficiálneho potvrdenia o partnerstve s výrobcom zariadení. Dodávateľ predloží oficiálne potvrdenie o predĺžení servisného kontraktu s výrobcom. Oficiálne potvrdenie je povinnou prílohou pre fakturáciu. |
10. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia denne. |
11. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi. |
Pribinova 25, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.03.2024 08:00 — 08.03.2024 15:00
1,00 celok
81 396,00
67 830,00
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia produktu výrobcom
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2024 14:14
29.02.2024 15:00
29.02.2024 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.02.2024 16:13 - Vstupná ponuka | 81 396,00 | € | Cena s DPH |
29.02.2024 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 410,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: