• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2024 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2024 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2024 15:30

Detail zákazky Z20241334

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2024 12:53
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2024 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2024 15:30

Základné údaje

Z20241334

OF-285568

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9012934

Objednávateľ

00164348

Národný inštitút vzdelávania a mládeže

Ševčenkova 11, Bratislava, 85005, SVK

Dodávateľ

44801777

TOWDY s. r. o.

Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery a zobrazovacie valce do tlačiarní

toner, tonerové náplne, zobrazovací valec, tlačový valec

  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a zobrazovacie valce do tlačiarní
Funkcia
Tonerové náplne a zobrazovacie valce do tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP CF280X - black - alternatívny toner ks 14
HP CE505X - black - alternatívny toner ks 14
OKI 46490605 - yellow - alternatívny toner ks 1
OKI 46490606 - magenta - alternatívny toner ks 1
OKI 46490607 - cyan - alternatívny toner ks 1
OKI 46490608 - black - alternatívny toner ks 2
LC-3619XLBK - black - alternatívny toner ks 1
LC-3619XLBC - cyan - alternatívny toner ks 1
LC-3619XLM - magenta - alternatívny toner ks 1
LC-3619XLY - yellow - alternatívny toner ks 1
3010C002, CRG-057H - black - alternatívny toner ks 6
T2711 - black - alternatívny toner ks 1
HP CE285X - black - alternatívny toner ks 3
HP CE410X - black - alternatívny toner ks 1
HP CE411A - cyan - alternatívny toner ks 1
HP CE412A - yellow - alternatívny toner ks 1
HP CE413A - magenta - alternatívny toner ks 1
OKI 01283601 - optický valec - alternatívny ks 1
3010C002, CRG-057H - black - alternatívny toner ks 5
HP CC530A - black - alternatívny toner ks 2
HP CC531A - cyan - alternatívny toner ks 2
HP CC532A - yellow - alternatívny toner ks 2
HP CC533A - magenta - alternatívny toner ks 2
Lexmark E462U11E - black - alternatívny toner ks 2
HP CB540A - black - alternatívny toner ks 1
HP CB541A - cyan - alternatívny toner ks 1
HP CB542A - yellow - alternatívny toner ks 1
HP CB543A - magenta - alternatívny toner ks 1
3480B002, CRG-719H - black - alternatívny toner ks 1
3480B002, CRG-719H - black - alternatívny toner ks 6
HP CE285X - black - alternatívny toner ks 2
HP CE320A - black - alternatívny toner ks 1
HP CE321A - cyan - alternatívny toner ks 1
HP CE322A - yellow - alternatívny toner ks 1
HP CE323A - magenta - alternatívny toner ks 1
Canon EP-22 Premium - black - alternatívny toner ks 1
Brother DR-B023 - black - alternatívny toner ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena musí byť konečná, vrátane všetkých poplatkov, nákladov na dopravu, provízií a nákladov uchádzača súvisiacich s poskytovaním predmetu zákazky vrátane spätného odberu použitých, poškodených, resp. inak znehodnotených tonerov a zobrazovacích valcov od verejného obstarávateľa a zabezpečenie ich ekologickej likvidácie. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré neboli zahrnuté do ceny predmetu zákazky. Miesto dodania: Bratislava
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek a rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ predloží zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 5 pracovných dní od objednania do jedného miesta plnenia.
Súčasťou dodávky bude aj dodací list.
Objednávateľ uhradí faktúru formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia preddavku. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi elektronicky na emailovú adresu  pri splnení podmienok uvedených v tejto zákazke. Platobná povinnosť objednávateľa sa bude považovať za splnenú v deň, keď bude z účtu Objednávateľa odpísaná príslušná suma v prospech účtu Dodávateľa.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy a dôkladný popis vady.
Tonerové náplne a zobrazovacie valce musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu výťažnosť a archivovateľnosť.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Nedodržanie funkčnej či technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
V prípade podstatného porušenia zmluvy je Verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Názov Upresnenie
Záručná doba Min. 12 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ševčenkova 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

11.03.2024 00:00 — 22.03.2024 00:00

1,00 celok

2 457,82

2 048,18

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.02.2024 12:53

06.03.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 52
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2024 13:07 - Vstupná ponuka 2 457,82 € Cena s DPH
26.02.2024 15:33 - Najvýhodnejšia ponuka 2 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS