37808427
Žilinský samosprávny kraj
Komenského 48, Žilina, 01109, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Maitenance softvérových licencií „Integrovaného Informačného systému“
Softvér, maitenance
Tovar, Služba
|
1. Integrovaný informačný systém
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je ročný legislatívny update a Servisná podpora licencovaných SW (ročný aktualizačný poplatok) Datalan Integračný informačný systém na jeden rok (od 10.5.2024 do 9.5.2025) a jeho podlicencíí |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Licenčná podpora (support) pre licencie BPM | j.v. | neobmedzená | ||
| Licenčná podpora (support) pre licencie Datalan Integračný informačný systém | j.v. | neobmedzená | ||
| Licenčná podpora (support) pre licencie Workflow | j.v. | neobmedzená | ||
| Licenčná podpora (support) pre licencie DMS | j.v. | neobmedzená | ||
| Licenčná podpora (support) pre licencie Registratúra Fabasoft eGov-Suite (počet licencií 386) | počet | 386 | ||
| Licenčná podpora (support) pre licencie portál | j.v. | neobmedzená | ||
| Licenčná podpora (support) pre licencie CMS | j.v. | neobmedzená | ||
| Licenčná podpora (support) pre licencie Datalan Informačné systémy úsekov správy | j.v. | neobmedzená | ||
| Licenčná podpora (support) pre licencie Datalan Operatívne dátové úložiská | j.v. | neobmedzená |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
| V prípade, že dodávateľ úmyselne dodá objednávateľovi iný tovar/službu ako požadovaný/á objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 5.000,00 € za každý takýto prípad. |
| Lehota na dodanie tovaru nesmie prekročiť 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, vrátane dopravy na miesto plnenia. Pokiaľ dodacia lehota prekročí 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, tak spôsobené omeškanie predstavuje podstatné porušenie zmluvy dodávateľom a je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
| Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 10 dní od jej doručenia, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom. |
| Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu, ako aj rozpisu položiek podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie a porušenie povinnosti podľa bodu 2 týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
| !!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska- Požaduje sa uviesť VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu vrátane požadovaných príloh nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť , musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
| Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
| b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve |
| c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
| d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
| e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
| f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. |
| V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : - ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
Komenského 48, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
10.05.2024 00:01 — 09.05.2025 23:59
1,00 kpl
153 160,00
127 633,33
Požaduje sa uviesť rozpis cien za položky bez DPH a s DPH.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2024 11:50
12.03.2024 11:00
12.03.2024 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.03.2024 18:32 - Vstupná ponuka | 148 320,00 | € | Cena s DPH |
| 11.03.2024 18:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 148 320,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: