42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
51261171
DC Sielnica, n. o., „r. s. p.“
Lazovná 1487/56, Banská Bystrica, 97401, SVK
Obstaranie notebookov
notebooky, osobné počítače
Tovar, Služba
1. Obstaranie notebookov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Notebook | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Minimálne požadované technické vlastnosti: | - procesor na úrovni min. i5 alebo lepšie, počet jadier min. 10, frekvencia min. 3,40 GHz, kapacita disku min. 1000GB, bez mechaniky, materiál šasi PC/ABS |
Operačná pamäť: | - RAM min. 16 GB RAM DDR5 alebo lepšie |
Displej: | - min. :15,6", rozlíšenie FHD min. 1920x1080 px, matný povrch, IPS, LCD |
Grafická karta: | - na úrovni rtx 406 alebo lepší ekvivalent, pamäť min. 8 GB, typ GDDR6 alebo lepší ekvivalent |
Porty: | - min.:3x USB 3.2, 1x HDMI, min. 1x analógový audio výstup/vstup, 1x RJ45 |
Pripojenie: | - min. WiFi, Bluetooth, webkamera |
Min. požadované funkcie: | - klávesnica TouchPad min. SK+CZ jazyk |
Tomu opisu zodpovedá napr.: | notebook Lenovo LOQ 15IRX9 Luna (83DV006QCK) alebo ekvivalent |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien a podrobnej špecifikácie tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu alebo typu ponúkaného tovaru, preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite |
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu |
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že Objednávateľ zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať Dodávateľa o ich odstránenie. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky Objednávateľa tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť |
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru. |
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru Dodávateľom má Objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky, Lužianky, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
07.03.2024 08:00 — 15.03.2024 15:00
5,00 ks
4 415,70
4 415,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2024 09:17
29.02.2024 10:00
29.02.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.02.2024 09:34 - Vstupná ponuka | 4 415,70 | € | Cena bez DPH |
26.02.2024 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: