• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2024 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    29.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.02.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.02.2024 11:20

Detail zákazky Z20241308

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2024 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    29.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.02.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.02.2024 11:20

Základné údaje

Z20241308

OF-285681

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8994077

Objednávateľ

00587052

"LIPKA" Zariadenie sociálnych služieb Lipová

Lipová č.474, Lipová, 94102, SVK

Dodávateľ

47559870

ZELEX, s.r.o.

Kuraľany 49, Kuraľany, 93564, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé ovocie a čerstvá zelenina

zelenina, ovocie, zemiaky, cibuľa, mrkva, kapusta hlávková, paprika, paradajky, uhorky šalátové, petržlen, zeler, jablká, citróny, mandarínky, hrozno, banány, pomaranče

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé ovocie a čerstvá zelenina
Funkcia
Zabezpečenie dodávky ovocia a zeleniny v kvalite podľa platných noriem a podľa potrieb objednávateľa, vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mrkva praná, odber do 1.7.2024 kg 250
Petržlen, odber do 1.7.2024 kg 150
Zeler kg 100
Kaleráb (obdobie VIII-V) kg 100
Kaleráb (obdobie VI-VII) ks 100
Karfiol (obdobie VI-IX) kg 50
Karfiol (obdobie X-III) kg 50
Zemiaky nové  (obdobie IV-VII), odber do 1.7.2024 kg 500
Zemiaky, varný typ B (obdobie VIII-III), odber do 1.7.2024 kg 3000
Kel kg 100
Cibuľa, odber do 1.7.2024 kg 400
Cibuľka zväzok 100
Cesnak kg 40
Paprika (obdobie V-X) kg 100
Paprika (obdobie XI-IV) kg 50
Rajčiny voľné (obdobie V-X) kg 100
Rajčiny voľné (obdobie XI-IV) kg 50
Kapusta biela hlávková celoročne kg 200
Kapusta kvasená kg 50
Uhorka šalátová kg 100
Uhorka poľná kg 100
Šalát hlávkový (obdobie IV-VI) ks 100
Reďkovka červená (obdobie III-V) zväzok 150
Jablká , odber do 1.7.2024 kg 500
Hrušky, odber do 1.7.2024 kg 150
Šalát ľadový ks 30
Brokolica kg 50
Hrozno stolové (obdobie VIII-X) kg 100
Hrozno stolové (obdobie XI-VII) kg 50
Mandarínky bez kôstkové kg 400
Banány kg 500
Pomaranče kg 300
Kiwi kg 100
Melón červený kg 250
Nektarinky kg 150
Broskyne (obdobie VII-IX) kg 150
Citróny kg 300
Pór kg 50
Kapusta červená hlávková kg 50
Kapusta čínska kg 100
Reďkovka biela, guľatá (obdobie III-V) zväzok 30
Ananás kg 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodaný tovar musí byť čerstvý Akosť 1. trieda
Množstvá a sortiment tovarov sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet aj zloženie počas zmluvného vzťahu môže zmeniť - zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie, zmena sortimentu alebo zníženie objemu zákazky je prípustné za predpokladu neprekročenia celkovej ceny zákazky.
Pri položkách ktoré majú názov výrobku sa pripúšťa ekvivalent v názve výrobku pri dodržaní požadovaného zloženia a hmotnosti.
Všetky druhy objednaného tovaru Čerstvé, zdravé, nepoškodené, bez známok hniloby, bez škodcov, bez nadmernej povrchovej vlhkosti, bez cudzieho pachu alebo chuti, bez akýchkoľvek cudzích látok
Predpokladané množstvá tovarov v Technickej špecifikácii predmetu sú uvádzané na dobu 12 mesiacov.
Množstvá jednotlivých druhov tovarov slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Genetická modifikácia Nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladu potravín na adrese objednávateľa.
Celkové množstvá a sortiment jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru a sortiment v závislosti od počtu a zloženia stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v opisnom formulári alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie "Čerstvá zelenina, ovocie, zemiaky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy - pred jej plnením s rozpisom JC, sadzby DPH a ceny DPH a s DPH, ako aj celkovej ceny bez DPH a s DPH.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, podľa toho ktorá zo skutočnosti nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe čiastkových objednávok Objednávateľa v rozsahu uvedenom v jednotlivých objednávkach. Objednávky sa predložia deň vopred do 11.00 hod. elektronickou poštou prípadne telefonicky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar 3-krát týždenne počas pracovných dní v čase od 7.00 do 11.00 hod., pokiaľ sa nedohodnú inak.
Súčasne s objednaným tovarom bude Objednávateľovi predložený dodací list potvrdený od Dodávateľa s rozpisom sortimentu, množstva a JC bez DPH a s DPH, ako aj celkovej sumy bez DPH a s DPH.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Doprava Tovaru na miesto určenia bude vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnou legislatívou SR a v súlade s Potravinovým kódexom SR.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní Tovaru zistí Objednávateľ zrejmé vady Tovaru, resp. jeho nesúlad s Objednávkou, Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na Dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady Tovaru, resp. ho vymeniť najneskôr do konca toho istého pracovného dňa.
V prípade ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaký alebo porovnateľný druh Tovaru ako je obsiahnutý v Zmluve, pričom rozdiel medzi jednotlivými cenami je vyšší ako 5%, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a cenou na relevantnom trhu.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania Objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku Predmet zmluvy alebo v článku Zmluvné podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
Názov Upresnenie
Do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o oprávnení dodávať predmet zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť doklad o registrácii prevádzkárne, súhlas štátneho orgánu s výrobou, skladovaním a distribúciou predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy pred samotným plnením je Dodávateľ povinný predložiť platný certifikát dopravného prostriedku určeného na prepravu predmetu zákazky. V prípade, ak Dodávateľ bude vykonávať dodávku Tovaru na základe zmluvného vzťahu s Dopravcom, predloží Kupujúcemu platnú Zmluvu uzatvorenú medzi ním a Dopravcom a požadovaný certifikát na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé a budú používané na prepravu predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lipová 131, Lipová, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 Zakázka

15 015,00

15 015,00

Predloženie certifikátov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.02.2024 08:15

29.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 161
 108
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2024 12:12 - Vstupná ponuka 15 000,00 € Cena s DPH
29.02.2024 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 14 888,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS