• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2024 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 16:25

Detail zákazky Z20241291

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2024 12:10
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 16:25

Základné údaje

Z20241291

OF-285379

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8998658

Objednávateľ

35581000

Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.

Andreja Hrehovčíka 185/1, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

47102357

PAPIER LECHMAN s.r.o.

Močarianska 5067, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier a papierové utierky ZZ

toaletný papier, papierové utierky

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier a papierové utierky ZZ
Funkcia
Toaletný papier a papierové utierky ZZ - osobná hygiena
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Utierky papierové KATRIN Zig Zag 2, 200 kúskov, 2-vrstvový ks 2700
Toaletný papier KATRIN Plus Gigant  S 2 (Jumbo Roll), 2-vrstvový biely, 400 útržkov rolka 1700
Toaletný papier KATRIN Plus 160 rolka 3800
Utierky kuchynské papierové (2 ks v bal) bal 1000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Každý tovar musí byť uvedený na slovenskom trhu.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH. Rozpis jednotkových cien predmetu bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní. Interval opakovaných plnení max. 1 krát do mesiaca.
Doba trvania rámcovej dohody je 12 mesiacov, prípadne do vyčerpania sumy alebo množstva podľa tejto zmluvy.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru je nutné brať ako predpokladaný počet. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové množstvá tovaru. Konkrétne množstvá tovaru objednávateľ bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez súhlasu druhej zmluvnej strany.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andreja Hrehovčíka 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

12

1,00 balík

7 100,00

7 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.02.2024 12:10

01.03.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 120
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2024 20:41 - Vstupná ponuka 7 100,00 € Cena bez DPH
29.02.2024 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka 6 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS