• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2024 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2024 08:35

Detail zákazky Z20241286

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2024 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2024 08:35

Základné údaje

Z20241286

OF-285655

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8987670

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nožnice kancelárske 25,5 DONAU prípadne ekvivalent ks 1
Priemyselný lakový popisovač edding 8750 čierny prípadne ekvivalent ks 1
Priemyselný lakový popisovač edding 8750 biely prípadne ekvivalent ks 1
Centropen liner 0,3 mm 2811 čierny prípadne ekvivalent ks 11
Popisovač lakový PAINT MARKER 0,7 mm biely prípadne ekvivalent ks 1
Centropen popisovač permanentný č. 8576, sada 4 farby prípadne ekvivalent ks 5
Klikacie gulôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom, hrot 0,5 mm, modrá tuha ks 70
Klikacie gulôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom, hrot 0,5 mm, červená tuha ks 30
Klikacie gulôčkové pero s klipom a pogumovaným gripom, hrot 0,5 mm, zelená tuha ks 10
Grafitová ceruzka s gumou bielou, tvrdosť HB, 12 ks/bal. bal. 10
Sada zvýrazňovačov centropen 2822/4S prípadne ekvivalent sada 10
Zvýrazňovač Q-CONNECT Liquid Ink 1-3,5 mm, farba žltá prípadne ekvivalent ks 70
Zvýrazňovač Q-CONNECT Liquid Ink 1-3,5 mm, farba zelená prípadne ekvivalent ks 15
Náplň do mikroceruzky 0,5 mm, HB ks 10
Spinky do zošívačky 23/10, bal. 1000 ks bal. 2
Spisové spony 32 mm, 100 ks v bal. bal. 10
Lepiaca tyčinka 20 g ks 7
Korekčný roller Pritt, vymeniteľný, šírka stopy 4,2 mm x 12 m prípadne ekvivalent ks 4
Lepiaca páska transparentná 48 mm x 66 m ks 10
Lepiaca páska transparentná 19 mm x 33 m ks 35
Lepiaca páska transparentná 15 mm x 33 m ks 10
Guma PVC DONAU 62x21x11 mm prípadne ekvivalent ks 7
Násuvné lišty 4 mm v bal. 50 ks bal. 1
Násuvné lišty 6 mm v bal. 50 ks bal. 1
Násuvné lišty 9 mm v bal. 50 ks bal. 1
Záložky plastové, 5x25 listov, 45x12 mm, STICK N, neónové farby ks 10
Samolepiace bločky, neónové farby, 76x76 mm, 400 listov ks 25
Kancelársky blok DONAU 83x83x75 mm prípadne ekvivalent ks 30
Blok poznámkový A5, linajkový, 50 listov ks 70
Prešpánový obal s 3 chlopňami s gumičkou, farba oranžová a žltá ks 15
Prešpánový obal s 3 chlopňami , farba oranžová a žltá ks 35
Euroobal A4, 50 ųm, matný, 100 ks/bal. bal. 10
Euroobal A5, 50 ųm, matný, 100 ks/bal. bal. 4
Obal L na dokumenty 160  ųm, 100ks/bal. bal. 4
Spisová doska so šnúrkami A4, 25ks/bal. bal. 4
Spisová doska so šnúrkami A3 ks 10
Kancelársky klip 19 mm, 12ks/bal. bal. 3
Maped gumičky mix farieb, 50 g prípadne ekvivalent ks 1
Karisblok A4 ks 4
Kancelársky stolný organizér 6 komorový, drôtený, čierny ks 1
Stojan na bločky drôtený, čierny 95x80x95 ks 2
Korková nástenka 60 x 90 cm ks 2
Podložka na stôl 500x650 mm, transparentná ks 2
Odkladacia mapa OPALINE 3-klopá s gumičkou transparentná prípadne ekvivalent ks 40
Žiadanka na prepravu A6, 100 listov v bloku ks 50
Objednávka samoprepis s kartónovou obálkou - podložkou A5 ks 8
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, samoprepis, blok 100 listov ks 10
Obchodná diplomatka Guriatti Pocket A4 so zipsom a uchom, farba čierna prípadne ekvivalent ks 1
Samolepiaca etiketa 70 x 37 mm, etibox A4 100 hárkov ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia celkovú cenu za položku.
Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia a fakturačné údaje mu budú písomne oznámené.
Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o konkrétnych dodaných typoch kancelárskych potrieb  do 48 hodín od zverejnenia zmluvy v CRZ.
Dodávateľ je povinný byť registrovaný v registri koncových užívateľov výhod.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Osvaldova 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

04.03.2024 13:00

49,00 položka

1 375,39

1 146,16

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.02.2024 11:44

27.02.2024 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2024 15:59 - Vstupná ponuka 1 375,38 € Cena s DPH
27.02.2024 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 375,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS