• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2024 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2024 10:10

Detail zákazky Z20241279

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2024 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2024 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2024 10:10

Základné údaje

Z20241279

OF-285646

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8987661

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

22812067

Peter Staňo MODEN

299, Kolačno, 95841, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové pracovné rukavice, teplu odolné rukavice a zástery

Pracovné rukavice, zástery, jednorázové rukavice, jednorázové zástery, teplu odolné rukavice a zástery

  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 18424000-7 - Rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázové pracovné rukavice FOLIA HDPE alebo ekvivalent
Funkcia
Jednorázové pracovné rukavice  FOLIA HDPE alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorázové pracovné rukavice z tenkej polyetylénovej fólie, balené po 100 ks počet balení 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba číre
veľkosť 10/11
určené na používanie v potravinárskom priemysle áno
 2. Jednorázové pracovné zástery Ardon LAURA alebo ekvivalent
Funkcia
Jednorázové pracovné zástery Ardon LAURA alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorázové pracovné zástery chrániace odev pred znečistením od hrudníka až po kolená, balené po 100 ks počet balení 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba číre
rozmer 120 x 70 cm
hrúbka 30 mikrónov
určené na používanie v potravinárskom priemysle áno
 3. Pracovné latexové rukavice Ardon STANLEY alebo ekvivalent
Funkcia
Pracovné latexové rukavice Ardon STANLEY alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Latexové rukavice pre domácnosť, velúrová úprava vnútorného povrchu, protišmyková štruktúra na dlani a prstoch. párov 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť 10
materiál latex
styk s potravinami nie
 4. Tepluvzdorné rukavice MEFISTO M DM alebo ekvivalent
Funkcia
Tepluvzdorné rukavice MEFISTO M DM alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovné rukavice  teplu odolné palcové trojvrstvové rukavice, horná vrstva z aramidovej a pohliníkovanej tkaniny. párov 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ochranná funkcia proti mechanickým a tepelným rizikám áno
švy na vrchnej vrstve rurkavíc prevedené kevlarovou niťou
stredná vrstva vyrobená z vlnenej textílie pre ochranu proti tepelným rizikám
vnútornú vrstvu tvorí bavlnená textília pre hygienickú funkciu
ochrana pred sálavým teplom a odstrekom taveniny do 500 ° C
norma EN 388, EN 407, EN 420
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy  na miesto plnenia.
Predmet obstarávania bude dodaný jednorázovo.
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 8:00 hod do 14:00 hod.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami. Takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH a daňových odvodov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú časť uzatvorenej zmluvy.
Reklamácie tovaru môže kupujúci uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, a to písomne.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nebude schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8:00 hod. telefonicky, resp. emailom.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstva od iného dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy ale VZP podstatným spôsobom.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2024 09:00 — 08.03.2024 14:00

675,00 bal.

1 802,26

1 501,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.02.2024 09:30

28.02.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 281
 123
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.02.2024 09:50 - Vstupná ponuka 1 800,00 € Cena s DPH
27.02.2024 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 797,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS