• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2024 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2024 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2024 08:55

Detail zákazky Z20241271

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2024 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2024 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2024 08:55

Základné údaje

Z20241271

OF-285596

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8987643

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45329753

NADOSAH, spol. s r. o.

Weberova 6967/2, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie leteckej prepravy a leteniek pre zahraničné pracovné cesty.

letecká preprava, letenky, služby súvisiace s prepravou osôb

  • 63522000-4 - Služby sprostredkovateľov
  • 63510000-7 - Služby cestovných kancelárií a podobné služby
  • 60410000-5 - Pravidelné letecké dopravné služby
  • 60440000-4 - Letecké a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie leteckej prepravy a leteniek pre zahraničné pracovné cesty
Funkcia
Komplexné zabezpečovanie leteniek a služieb súvisiacich s leteckou prepravou osôb pre zahraničné služobné cesty na základe samostatných písomných (e-mailových)/telefonických požiadaviek Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Viedeň-Brusel-Viedeň ks/biznis trieda 3
Viedeň-Paríž-Viedeň ks/biznis trieda 1
Viedeň-Norfolk-Viedeň ks/biznis trieda 1
Viedeň-Ottawa-Halifax-Viedeň ks/biznis trieda 1
Viedeň-Washington-Viedeň ks/biznis trieda 1
Viedeň-Kyjev-Viedeň ks/biznis trieda 1
Viedeň-Berlín-Viedeň ks/biznis trieda 1
Viedeň-Varšava-Viedeň ks/biznis trieda 1
Brusel-Chania-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Kodaň ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Kodaň-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Norfolk-Washington-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Catania-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Madrid-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Bristol-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Mníchov-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Praha-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Riga-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Sofia-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Tallin-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Frankfurt-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Berlín-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Viedeň ks/ekonomická trieda 1
Brusel-Viedeň-Brusel ks/ekonomická trieda 10
Brusel-Kyjev-Brusel ks/ekonomická trieda 1
Bratislava-Brusel CRL-Bratislava ks/ekonomická trieda 3
Bratislava-Londýn STN-Bratislava ks/ekonomická trieda 1
Budapešť-Brusel-Viedeň ks/ekonomická trieda 1
Budapešť-Huntsville-Budapešť ks/ekonomická trieda 1
Budapešť-Indianapolis-Budapešť ks/ekonomická trieda 3
Budapešť-EIndhoven-Budapešť ks/ekonomická trieda 2
Budapešť-Turín-Viedeň ks/ekonomická trieda 3
Košice-Amsterdam-Košice ks/ekonomická trieda 2
Košice-Brusel-Košice ks/ekonomická trieda 2
Košice-Varšava-Košice ks/ekonomická trieda 2
Košice-Szczecin-Košice ks/ekonomická trieda 2
Larnaka-Viedeň ks/ekonomická trieda 1
Viedeň-Montgomery-Viedeň ks/ekonomická trieda 1
Viedeň-Amsterdam-Viedeň ks/ekonomická trieda 11
Viedeň-Stockholm-Viedeň ks/ekonomická trieda 4
Viedeň-Chania-Viedeň ks/ekonomická trieda 1
Viedeň-Atény-Viedeň ks/ekonomická trieda 3
Viedeň-Brusel ks/ekonomická trieda 3
Viedeň-Brusel-Viedeň ks/ekonomická trieda 50
Viedeň-Paríž-Viedeň ks/ekonomická trieda 10
Viedeň-Kodaň-Viedeň ks/ekonomická trieda 3
Viedeň-Dubaj-Viedeň ks/ekonomická trieda 1
Viedeň-Düsseldorf-Viedeň ks/ekonomická trieda 6
Viedeň-Rím ks/ekonomická trieda 3
Viedeň-Rím-Viedeň ks/ekonomická trieda 7
Viedeň-Billund-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Lubbock-Viedeň ks/ekonomická trieda 1
Viedeň-Turín-Viedeň ks/ekonomická trieda 6
Viedeň-Frankfurt-Viedeň ks/ekonomická trieda 4
Viedeň-Ženeva-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Hamburg-Viedeň ks/ekonomická trieda 3
Viedeň-Helsinky-Viedeň ks/ekonomická trieda 8
Viedeň-Washington-New York-Viedeň ks/ekonomická trieda 1
Viedeň-Norfolk-Viedeň ks/ekonomická trieda 1
Viedeň-Washington-Viedeň ks/ekonomická trieda 5
Viedeň-Baghdad-Viedeň ks/ekonomická trieda 3
Viedeň-Kyjev-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Larnaka-Viedeň ks/ekonomická trieda 3
Viedeň-Londýn LHR-Viedeň ks/ekonomická trieda 6
Viedeň-Lisabon-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Luxemburg-Viedeň ks/ekonomická trieda 4
Viedeň-Lyon-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Madrid-Viedeň ks/ekonomická trieda 5
Viedeň-Minsk-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Mníchov-Viedeň ks/ekonomická trieda 7
Viedeň-Miláno-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Stavanger-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Oslo-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Bukurešť-Viedeň ks/ekonomická trieda 4
Viedeň-Riga-Viedeň ks/ekonomická trieda 4
Viedeň-Istanbul-Izmir-Istanbul-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Sofia-Viedeň ks/ekonomická trieda 5
Viedeň-Jerevan-Viedeň ks/ekonomická trieda 8
Viedeň-Moskva-Viedeň ks/ekonomická trieda 4
Viedeň-Tallin-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Berlín-Viedeň ks/ekonomická trieda 8
Viedeň-Ľvov-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Viedeň-Varšava-Viedeň ks/ekonomická trieda 6
Viedeň-Zürich-Viedeň ks/ekonomická trieda 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cena zákazky je súčtom: Ceny za platby hradené priamo leteckým spoločnostiam a Ceny za sprostredkovateľské služby Dodávateľa
Cena za platby hradená priamo leteckým spoločnostiam (cena leteniek, letiskové a palivové poplatky, cena za prepravu príručnej, podpalubnej batožiny, a pod.) stanovená výška finančných prostriedkov v rámci Rámcovej dohody 95 000,00 € (pre potreby uzatvorenia Rámcovej dohody je uvedená suma nemenná).
Cena za sprostredkovateľské služby Dodávateľa (rezervácia leteniek, vystavenie leteniek, on-line checking, zasielanie leteniek) maximálna výška finančných prostriedkov v rámci Rámcovej dohody 5 000,00.
Letisko Medzinárodné, spádové (podľa požiadavky Objednávateľa)
Trieda Ekonomická, biznis (podľa požiadavky Objednávateľa)
Typ/formát letenky Elektronická-spiatočná / jednosmerná vrátane príručnej a checkovanej batožiny (podľa požiadavky Objednávateľa)
Kontrolný a štatistický systém čerpania finančných prostriedkov - zriadenie prístupu pre Objednávateľa na sledovanie nákladovosti vystavených leteniek od začiatku plnenia služby v reálnom čase požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje zabezpečiť vyhľadávanie optimálneho a najlacnejšieho leteckého spojenia, prieskumom ponúk leteckých spoločností (prostredníctvom centrálneho rezervačného systému/ov), odporučenie trasy a rezerváciu leteniek.
Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup do on line systému objednávania leteniek pre dvoch užívateľov, ktorých určí Objednávateľ.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zabezpečiť dostupnú letenku/letenky do destinácií na základe požiadavky Objednávateľa obdržanej elektronicky prostredníctvom na to vyhradenej e-mailovej adresy.
Dodávateľ umožní Objednávateľovi prístup do on-line rezervačného systému objednávania leteniek, prostredníctvom ktorého môže Objednávateľ v reálnom čase rezervovať a nechať vystaviť letenky a to  z databázy niektorého z globálnych distribučných systémov (napr. Amadeus alebo Gallileo).
Objednávateľ doručí dodávateľovi e-mailovú požiadavku na zabezpečenie letenky s dátumom, časom a miestom odletu a príletu, ako aj s požadovanými údajmi o osobe cestujúceho, minimálne 2 kalendárne dni pred plánovaným odletom, vo výnimočných prípadoch menej.
Dodávateľ sa zaväzuje, že Objednávateľovi poskytne informácie o presnom časovom a geografickom pláne cesty, a to dátume a mieste požadovaného odletu a príletu s uvedením prípadných prestupov a dĺžky letu.
Dodávateľ je povinný na základe telefonickej alebo e-mailovej požiadavky Objednávateľa predložiť okamžite, najneskôr však do 2 hod. od doručenia požiadavky e-mailom na dohodnuté adresy rezerváciu leteniek spolu s cenovou kalkuláciou, presným časovým rozpisom letu (odlet, prílet, uvedenie mena leteckej spoločnosti a prípadne ďalšie informácie).
Komunikácia zmluvných strán na účely plnenia predmetu zmluvy bude prebiehať počas pracovných dní v čase od 9:00 hod. do 17:00 hod. Zmluvné strany sú povinné v tomto čase poskytnúť si vzájomnú súčinnosť.
V prípade, ak v Objednávateľom požadovanom termíne nebude možný priamy let, Dodávateľ vždy predloží Objednávateľovi varianty možností letu s 1 max. 2 prestupmi (v závislosti od destinácie) na medzinárodné / príp. spádové letisko. Objednávateľ akceptuje 1 max. 2 prestupy v rámci jedného letu v závislosti od destinácie (podľa požiadavky Objednávateľa)
Cena letenky zahŕňa všetky náklady leteckej spoločnosti, ktoré s ňou bezprostredne súvisia (letiskové a palivové poplatky, cena za prepravu príručnej, podpalubnej batožiny, a pod.)
Dodávateľ sa zaväzuje, že Objednávateľovi poskytne informácie o povinnosti ohľadom vybavenia vstupného cestovného víza do krajiny príletu (resp. tranzitného víza), zdravotných, bezpečnostných a iných požiadaviek na vstup, resp. tranzit jednotlivými destináciami, dodatočných údajoch a dokumentoch požadovaných leteckou spoločnosťou, o dodatočných údajoch a dokumentoch požadovaných zo strany leteckej spoločnosti súvisiacich s požiadavkou o štruktúre ceny letenky vrátane letiskových poplatkov a ostatných povinných poplatkov, o možnostiach zmeny alebo úpravy letenky.
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatnú nepretržitú (24 hodín) asistenčnú službu a pomoc pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií súvisiacimi so zabezpečovaním leteckej prepravy.
Súčasťou zákazky bude aj online check-in (pokiaľ to umožňujú technické možnosti systémov letísk resp. leteckých spoločností) a odosielanie vystavených board.passov elektronicky Objednávateľovi na kontaktný e-mail. Presné dátumy, časy, destinácie a mená cestujúcich budú upresnené vždy v samostatnej e-mailovej objednávke.
V prípade, že platbu za letenku/y nebude možno realizovať priamo u leteckej spoločnosti, Dodávateľ doloží Objednávateľovi cenu letenky/leteniek, pričom vyčísli osobitne jednotlivé položky z ktorých sa cena letenky/leteniek skladá.
Prílohou faktúry budú údaje: dátum objednávky, dátum platby, meno pasažiera, trasa letu, dátum odletu, dátum príletu, číslo letenky, letecký prepravca, cena letenky, letiskové poplatky, cena za batožinu ( v prípade nadváhy), cena za sprostredkovateľské služby, označenie nákupnej skupiny objednávateľa ( zadefinuje Objednávateľ a poskytne Dodávateľovi), číslo objednávky.
Dodávateľ garantuje ponúknuté ceny od začiatku rezervácie minimálne po dobu 24 hodín, upozornenie (telefonické, emailové) v prípadoch vybookovania rezervovaných tried, alebo vyšších cien leteniek.
V prípade, že objednávateľovi bude doručená nesprávna/neúplná letenka, resp. letenka s inými špecifikáciami ako určil objednávateľ v objednávke letenky, objednávateľ je oprávnený takúto letenku odmietnuť a dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi náhradnú letenku v rovnakej cene a v dodatočnej lehote tak, aby nebol ohrozený prílet/odlet v zmysle objednávky.
Dodávateľ zabezpečí Objednávateľovi on-line prístup a prihlasovacie údaje do svojho kontrolného a štatistického systému, kde môže Objednávateľ v reálnom čase priebežne kontrolovať svoje aktuálne čerpanie finančných prostriedkov za všetky vystavené letenky v danom období a v ktorom budú zobrazené údaje o jednotlivých letoch Objednávateľa.
Cena za platby hradená priamo leteckým spoločnostiam (cena leteniek, letiskové a palivové poplatky, cena za prepravu príručnej, podpalubnej batožiny, a pod.) je stanovená vo výške 95 000,00 € (ide o konštantu, pre potreby uzatvorenia Rámcovej dohody je uvedená suma nemenná).
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením, predložiť Objednávateľovi percentuálnu výšku poplatku za sprostredkovateľské služby, vypočítanú: ponúkaná cena Dodávateľa za sprostredkovateľské služby Dodávateľa  "DELENO" predpokladaná výška finančných prostriedkov za platby hradené priamo leteckým spoločnostiam v rámci Rámcovej dohody 95 000,00 €  "KRÁT" 100.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným plnením, preukázať Objednávateľovi praktickou ukážkou skutočnosť, že je schopný zabezpečiť Objednávateľovi požadované prístupy s danými funkcionalitami, ktoré sú uvedené v bode 2), 4) a 19) Osobitných požiadaviek na plnenie opisného formulára.
V prípade, že Dodávateľom ponúkaná percentuálna výška poplatku za sprostredkovateľské služby bude rovná nule, Objednávateľ si vyhradzuje právo od Rámcovej dohody odstúpiť.
V prípade, že Dodávateľom ponúkané prístupy do on-line objednávkového a rezervačného systému a svojho kontrolného a štatistického systému nebudú spĺňať požiadavky deklarované v bodoch 2), 4) a 19) Osobitných požiadaviek na plnenie opisného formulára, Objednávateľ si vyhradzuje právo od Rámcovej dohody odstúpiť.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od odsúhlasenia uzatvorenej Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontaktné údaje na osobu, resp. osoby oprávnené prijímať objednávky.
Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, a to raz za mesiac do 15. dňa v mesiaci.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, ktorej prílohou bude zoznam všetkých zrealizovaných platieb, listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry, so zoznamom všetkých zrealizovaných platieb, poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti, alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Zmluva má charakter Rámcovej dohody, t. j. celkové počty leteniek a destinácií, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať menší alebo väčší rozsah jednotlivých leteniek z väčšieho alebo menšieho počtu destinácií, v závislosti od svojich potrieb. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu do 31.5.2024, alebo v rozsahu maximálne do výšky 100 000,00 € bez DPH , vrátane ceny za sprostredkovateľské služby.
Pri spracovaní osobných údajov je Dodávateľ povinný dodržiavať ustanovenia zákona č. 18/2018 Z. z, o ochrane osobných údajov.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia Rámcovej dohody nie je Dodávateľ zaregistrovaný v registri partnerov verejného sektora, v takom prípade Rámcová dohoda uzavretá na elektronickom trhovisku nadobudne účinnosť až vtedy, keď Dodávateľ bude – za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov – do tohto registra zapísaný. V prípade, že Dodávateľ nebude zaregistrovaný do 7 dní od ukončenia súťaže, Objednávateľ si vyhradzuje právo od Rámcovej dohody odstúpiť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie gen. Viesta 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

3

1,00 súbor leteniek

100 000,00

100 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.02.2024 08:18

27.02.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 17
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2024 08:47 - Vstupná ponuka 99 999,00 € Cena bez DPH
27.02.2024 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 99 989,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS