• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2024 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2024 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2024 11:15

Detail zákazky Z20241265

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2024 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2024 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2024 11:15

Základné údaje

Z20241265

OF-285634

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=9017818

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

47393050

Educas s.r.o.

Továrenská 390/5, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školský nábytok pre Centrum popularizácie fyziky

nábytok, stôl, stolička, skriňa

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školský nábytok pre Centrum popularizácie fyziky
Funkcia
Objednávateľ požaduje dodanie školského nábytku pre Centrum popularizácie fyziky vrátane  dopravy, vyloženia v určenom mieste dodania a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2 - miestny stôl obdĺžníkového tvaru, pre 2 osoby, modulový nábytok, materiál konštrukcie - kov, doska - preglejka s dekorit. doskou, šírka max. 130 cm, výška 65- 82 cm, hĺbka min. 50 cm, farba dosky stola - drevo / javor, veková kategória 6 ( 168 -184 cm), spájateľný do radov ks 10
1 - miestny stôl, pre 1 osobu, modulový nábytok, materiál konštrukcie - kov, doska - preglejka s dekorit. doskou, šírka min. 75 cm, výška 65 - 82 cm, hĺbka min. 50 cm, farba dosky stola - drevo / javor, veková kategória 6 ( 168 -184 cm), spájateľný do radov ks 10
stolička s oceľovou konštrukciou, plastový plášť - žltý alebo modrý, stohovateľné, veková kategória 6 ( 168 -184 cm) ks 30
učiteľský stôl z laminátovej dosky s hrúbkou min. 18 mm s  ABS hranou, min. 1 zásuvkou, rozmery min.: šírka 120 - 130 cm, výška 75 cm, hĺbka max. 70 cm, farba: kovová konštrukcia v sivej farbe, farba dosky žltá alebo modrá ks 1
učiteľská stolička, otočná stolička, 5 koliesok, plastový kríž, plastový sedák žltej, sivej alebo modrej farby ks 1
skriňa na pomôcky z hrubej laminátovej dosky, zadná stena, 20 priehradok, rozmery min.: šírka 105 cm, výška 120 cm,  hĺbka 45 cm, farba biela alebo žltá ks 2
uzamykateľná skriňa, kovová, s policami, bezpečnostným zámkom, rozmery min.: šírka 100 cm, výška 170 cm, hĺbka: 40 cm ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia Zmluvy - rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov, certifikátov STN EN ISO 9001: 2016 a STN EN ISO 14001: 2016 (alebo ekvivalentu certifikátov) preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) ocenených výrobkov a súčasne vzorky 1 - miestneho stola (p. č. 2) a stoličky (p. č. 3) do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania (Sibírska 1, 917 01 Trnava) kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality predmetu zákazky v súlade so Zmluvou. V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto predmet zákazky neprevziať.
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom, úplnom dodaní.
Zmluvné a platobné podmienky: lehota splatnosti faktúry je 30 dní od dňa je doručenia Objednávateľovi, faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná. Zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie, montáž a vyloženie tovaru do miesta dodania. Kúpna cena je vrátane nákladov na dopravu.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť Objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk
Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dDodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sibírska 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

18.03.2024 08:00 — 26.04.2024 12:00

55,00 ks

8 960,32

7 466,93

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2024 08:54

07.03.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.03.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2024 09:23 - Vstupná ponuka 8 959,20 € Cena s DPH
05.03.2024 18:51 - Najvýhodnejšia ponuka 8 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS