31810209
Centrum voľného času
Gessayova 6, Bratislava, 85103, SVK
44015682
Grex SK, s.r.o.
Pri smaltovni 3603/4, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85101, SVK
IT technika
IT technika
Tovar, Služba
1. Lenovo ThinkPad L15 Gen 4 Thunder Black(3 roky ONSITE servis), alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 1 | 1 | |
operačná pamäť DDR4 | MB | 16 | ||
Uhlopriečka displeja, antireflexny, IPS | palcov | 15,6 | ||
procesor Intel Core i7 1355U Raptor Lake alebo ekvivalent, PassMark - Average CPU Mark | bodov | 15326 | ||
Rozlíšenie displeja | bodov | 1920 x 1080 | ||
Kapacita SSD | GB | 500 | ||
Počet USB 3.2 Gen 1 Type-A (USB 3.0) | ks | 2 | ||
Kapacita batérie | Wh | 56 | ||
rozlisenie kamery | bodov | 1920 x 1080 | ||
hmotnost | kg | 1,8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Windows 11 | áno |
operačná pamäť | DDR4 |
Typ panelu | IPS |
Matný displej | áno |
webkamera | áno |
jazyk klavesnice | sk |
2. Asus VivoBook 15 X1504ZA-NJ040W, alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 1 | 2 | |
operačná pamäť DDR4 | MB | 8 | ||
Uhlopriečka displeja, antireflexny, | palec | 15,6 | ||
Intel Core i3 1215U Alder Lake alebo ekvivalent, PassMark - Average CPU Mark | bodov | 10890 | ||
Rozlíšenie displeja | bodov | 1920 x 1080 | ||
Kapacita SSD | GB | 256 | ||
Kapacita batérie | Wh | 42 Wh | ||
USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Windows 11 Home | ano |
webkamera | áno |
jazyk klavesnice | sk |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Vrátanie vynesenia na určené miesto, poschodie |
Požaduje sa dodanie vrátane dopravy na miesto plnenia a vykládky a prípadne vynesenie na poschodie, čím sa rozumie vyloženie dodávaného tovaru na objednávateľom určené miesto V OBJEKTE objednávateľa. |
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy, vyloženia z dopravného prostriedku, vynesenia a uloženia v mieste dodania. |
Jednotlivé hore uvedené počty merných jednotiek (ks) sú uvedené ako predpokladané. |
Náležitosti dodania tovaru: |
- predmet plnenia bude dodávaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva, termínov dodania a miesta dodania, |
-dodacia lehota jednotlivých čiastkových objednávok je najviac do 7 dní odo dňa doručenia objednávky na plnenie od objednávateľa, |
- dodávateľ do troch pracovných dni od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi e-mailovú adresu, na ktorú objednávateľ bude zasielať čiastkové objednávky, |
-požaduje sa dodanie na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa -podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody, |
- dodanie bude požadované v čase od 9:00 hod do 15:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru, |
-tovar bude vždy dodaný s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH, celkovú cenu spolu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH, všetky ceny a výpočty sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta na najbližší eurocent, |
- úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe doručených faktúr prílohou ktorých bude dodací list. Splatnosť faktúr je 30 dní. |
Nepredloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu v tvare uvedenom v predmete zmluvy/rámcovej dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody (neuvedenie odchodnej značky ponúkaných tovarov, ich špecifikáciu, iné gramáže, objemy atď...) |
bude považované za podstatné porušenie/neplnenie zmluvy/rámcovej dohody s dôsledkom odstúpenia/ukončenia zmluvného vzťahu. |
Platí alebo ekvivalentne iné. Pod pojmom ekvivalent sa rozumie iná značka. Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako požadovaný výrobok. |
Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody. |
Platnosť zmluvy/rámcovej dohody - odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy/dohody na obdobie 3 mesiacov alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
Odstúpenie od zmluvy/rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. Za podstatné porušenie považuje objednávateľ najmä: |
- nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zmluvy |
- dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v rozpočte |
- dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet zmluvy/rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore so zmluvou/rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so z zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil) |
- omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru o viac ako 2 pracovné dni |
- nedodanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody z dôvodov na strane dodávateľa. |
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/rámcová dohoda považovaná za ukončenú. |
Miesta dodania, budú vždy určené v čiastkových objednávkach (5 centier voľného času Centrum voľného času Gessayova Gessayova 6,851 03 Bratislava,Centrum voľného času Klokan,Batkova 2,841 01 Bratislava 42,Centrum voľného času,Kulíškova 6,821 08 Bratislava,Centrum voľného času Levík,Hlinícka 3,831 05 Bratislava,Centrum voľného času - Elokované pracovisko,Štefánikova 35,811 04 Bratislava |
záručná doba minimálne 24 mesiacov po dodaní |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 6 dní od uzavretia zmluvy | elektronicky, jednotková cena za položku bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta,všetky ceny a výpočty sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta na najbližší eurocent, |
. | v rozpočte dodávateľ uvedie obchodné mená, resp. obchodné značky ponúkaných tovarov, ich špecifikáciu, ktoré bude v priebehu platnosti rámcovej dohody dodávať objednávateľovi, |
. | poradie položiek predmetu zmluvy v rozpočte nie je prípustné meniť. Ekvivalentný tovar v rozpočte zvýrazní inou farbou. |
bátkova 2, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
3
1,00 celok
1 891,00
1 575,83
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2024 11:12
27.02.2024 12:10
27.02.2024 12:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2024 15:59 - Vstupná ponuka | 1 891,00 | € | Cena s DPH |
26.02.2024 22:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 889,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: