• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2024 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2024 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2024 11:25

Detail zákazky Z20241212

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2024 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2024 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2024 11:25

Základné údaje

Z20241212

OF-284309

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8977255

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36322229

ROTEX ELEKTRO s.r.o.

SNP 77, Stará Turá, 91601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a montáž LED núdzového osvetlenia

LED núdzové svietidlo, oprava núdzového osvetlenia, núdzové svietenie

  • 31518200-2 - Zariadenie pre núdzové osvetlenie
  • 31682500-5 - Núdzové/pohotovostné elektrické zariadenia
  • 50711000-2 - Opravy a údržba elektrických zariadení budov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka a montáž LED núdzového osvetlenia
Funkcia
Odstránenie závad zistených pri odbornej prehliadke a odbornej skúške VTZ elektrických stávajúceho núdzového osvetlenia nemocnice Ružinov.
Oprava, výmena, dodávka a montáž LED núdzového osvetlenia
LED svietidlo určené na povrchovú montáž
LED svietidlo voliteľne zabezpečuje stále svietenie alebo  svietenie iba pri výpadku el.prúdu.
LED Núdzové svietidlo nástenné s piktogramom
Demontáž stávajúcich svietidiel, dodávka a montáž nových LED svietidiel, vrátane spojovacieho materiálu.
Odborneá prehliadka a odborná skúška NO
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
svietidlo núdzové ks 380
Výkon W 3
Doba svietenia pri výpadku prúdu hod. 3
stupeň krytia IP 65
svetelný tok, svietivosť Lumen 150 - 170
chromatičnosť, farba svetla: studená biela K 6000
uhol svetla ° stupeň 120
spínací cyklus krát 30 000
životnosť hod. 30 000 - 50 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál telesa Plast PC-biela, priesvitný kryt
Piktogram – nástrek alebo samolepka určená rozmerom a vyhotovením na priesvitnom kryte núdzového svietidla. Piktogram s postavou a  smerom úniku hore, dolu, vpravo, vľavo počty podľa potreby a pokynov objednávateľa
Umiestnenie núdzového osvetlenia Na stenu
napájanie AC 100 -240V, 50-60 Hz
energetická trieda A+
krytie IP20
stupeň mechanickej ochrany IK08
svietenie pri výpadku el. energie áno
svietenie počas nabíjania áno - voliteľné
uhol svitu 120°
svietidlo určené na vonkajšie aj vnútorné použitie
požadovaná záruka: 24 mesiacov
Balenie obsahuje: bezpečnostné nálepky, tesnenie vývodku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávke a realizácii predmetu Plnenia, za podmienok stanovených touto zmluvou a záväzok Dodávateľa predmet plnenia dodať a záväzok Objednávateľa predmet Plnenia prevziať a zaplatiť Dodávateľovi dohodnutú cenu.
Predmetom Plnenia sú služby spojené s odstránením závad po odbrnej prehliadke a odbornej skúške VTZ elektrických, oprava a výmena núdzového osvetlenia, dodávka a montáž LED núdzového osvetlenia budov Nemocnice Ružinov, v rozsahu a v množstvách podľa technickej špecifikácie predmetu Plnenia. Neoddeleiteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, demontáž stávajúceho núdzového osvetlenia, inštalácia nového LED núdzového osvetlenia v mietse plnenia, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti po inštalácii a uvedenia do prevádzky, vrátane odvozu a ekologckej likvidácie vzniknutého odpadu.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný a repasovaný.
Dodávka predmetu Plnenia jbude realizovaná za plnej prevádzky zdravotníckeho zariadenia, výhradne podľa pokynov zodpovednej osoby objednávateľa. Dodávateľ musí zabezpečiť, aby z dôvodu predmetu Plnenia nedošlo k obmedzeniu, resp. ohrozeniu osôb, obmedzeniu činnosti zdravotníckeho zariadenia, bola v maximálnej miere eliminovaná hlučnosť a prašnosť a dôsledne zabezpečená BOZP pri plnení.
Požaduje sa záručná lehota 12 mesiacov odo dňa odovzdania do prevádzky. Poskytnutá záruka sa vzťahuje zvlášť nie však výlučne na dodaný tovar a spočíva v práve na výmenu dodaného tovaru, ktorý je premetom Plnenia v prípade, že sa vada nedá odstrániť opravou, pričom nový tovar (nový náhradný diel) bude poskytnutý bezodplatne.
Miestom plnenia sú budovy v areály Nemocnice Ružinovna adrese: - Nemocnica Ružinov, Ružinovská 6, 826 06 Bratislava.
Temín plnenia sa vyžaduje najneskoršie do troch mesiacov od nadobudnutia účinnosti uzavieranej zmluvy.
Cena za predmet Plnenia je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. .
Cenou sa rozumie cena za dodaný tovar, vrátane dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom, demontáže stávajúcich svietidiel, montáže a inštalácie LED núdzového osvetlenia v mieste plnenia,, odskúšania a uvedenia do prevádzky, odbornej prehliadky a odbornej skúšky NO a vrátane všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR bez DPH a DPH. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Predmet Plnenia sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly, odskúšaní a  tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vlastností tovaru, inštalácie v zariadení a spustení do prevádzky, po potvrdí prevzatie tovaru a dodanej služby na preberacom protokole.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia zmluvy. Súčasťou faktúry je preberací protokol podpísaný zmluvnými stranami.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje.
Faktúru je dodávateľ povinný vystaviť najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania predmetu Plnenia a doručí objednávateľovi v dvoch vyhotoveniach, každú s povahou originálu.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Úhrada nákladov spojených s dodávkou bude realizovaná z prevádzkových nákladov objednávateľa, formou bezhotovostného platobného styku,  prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, odpísaním finančných prostriedkov v stanovenej výške z účtu objednávateľa a pripísaním finančných prostriedkov na účet dodávateľa.
Súčasťou dodávky predmetu Plnenia musia byť všetky doklady a dokumenty týkajúce sa predmetu Plnenia, nevyhnutnú s jeho riadnym používaním (najmä návod na obsluhu a údržbu, záručný list inštalačný protokol, zápis o vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky NO a pod.).
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú, na 3 mesiace od nadobudnutia účinnosti.
Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami elektronického trhoviska) :
- predloží doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť predmet Plnenia zapísaný (Výpis z Obchodného registra alebo živnostenský list).
- dokumenty preukazujúce splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa a technických parametrov LED núdzového osvetlenia, s uvedením značky a typu ponúkaného led núdzového osvetlenia, vrátane dokumentov nevyhnutných k jeho riadnemu používaniu.
- štruktúrovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien za dodaný tovar a poskytnuté služby a ceny celkom v UER bez DPH a s DPH.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť  na tretiu osobu bez, predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodu zmluvných strán, je neplatný.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v Obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných k dňu uzavretia zmluvy, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Nesplnenie ktorejkoľvek povinnosti vyplývajúcej z tejto zmluvy a požiadaviek kladených na predmet Plnenia sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Pred začatím plnenia je potrebné kontaktovať zodpovedného zástupcu objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces odovzdania a prevzatia miesta plnenia.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom elektronického trhoviska a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
UPOZORNENIE: Predmet Plnenia v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2024 00:01 — 31.05.2024 23:59

1,00 súbor

30 096,00

30 096,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.02.2024 13:35

26.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 787
 90
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.02.2024 15:46 - Vstupná ponuka 30 000,00 € Cena bez DPH
26.02.2024 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 11 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS