31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
36322229
ROTEX ELEKTRO s.r.o.
SNP 77, Stará Turá, 91601, SVK
Dodávka a montáž LED núdzového osvetlenia
LED núdzové svietidlo, oprava núdzového osvetlenia, núdzové svietenie
Tovar, Služba
1. Dodávka a montáž LED núdzového osvetlenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Odstránenie závad zistených pri odbornej prehliadke a odbornej skúške VTZ elektrických stávajúceho núdzového osvetlenia nemocnice Ružinov. |
Oprava, výmena, dodávka a montáž LED núdzového osvetlenia |
LED svietidlo určené na povrchovú montáž |
LED svietidlo voliteľne zabezpečuje stále svietenie alebo svietenie iba pri výpadku el.prúdu. |
LED Núdzové svietidlo nástenné s piktogramom |
Demontáž stávajúcich svietidiel, dodávka a montáž nových LED svietidiel, vrátane spojovacieho materiálu. |
Odborneá prehliadka a odborná skúška NO |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
svietidlo núdzové | ks | 380 | ||
Výkon | W | 3 | ||
Doba svietenia pri výpadku prúdu | hod. | 3 | ||
stupeň krytia | IP | 65 | ||
svetelný tok, svietivosť | Lumen | 150 - 170 | ||
chromatičnosť, farba svetla: studená biela | K | 6000 | ||
uhol svetla | ° stupeň | 120 | ||
spínací cyklus | krát | 30 000 | ||
životnosť | hod. | 30 000 - 50 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál telesa | Plast PC-biela, priesvitný kryt |
Piktogram – nástrek alebo samolepka určená rozmerom a vyhotovením na priesvitnom kryte núdzového svietidla. Piktogram s postavou a smerom úniku hore, dolu, vpravo, vľavo | počty podľa potreby a pokynov objednávateľa |
Umiestnenie núdzového osvetlenia | Na stenu |
napájanie | AC 100 -240V, 50-60 Hz |
energetická trieda | A+ |
krytie | IP20 |
stupeň mechanickej ochrany | IK08 |
svietenie pri výpadku el. energie | áno |
svietenie počas nabíjania | áno - voliteľné |
uhol svitu | 120° |
svietidlo určené | na vonkajšie aj vnútorné použitie |
požadovaná záruka: | 24 mesiacov |
Balenie obsahuje: | bezpečnostné nálepky, tesnenie vývodku |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávke a realizácii predmetu Plnenia, za podmienok stanovených touto zmluvou a záväzok Dodávateľa predmet plnenia dodať a záväzok Objednávateľa predmet Plnenia prevziať a zaplatiť Dodávateľovi dohodnutú cenu. |
Predmetom Plnenia sú služby spojené s odstránením závad po odbrnej prehliadke a odbornej skúške VTZ elektrických, oprava a výmena núdzového osvetlenia, dodávka a montáž LED núdzového osvetlenia budov Nemocnice Ružinov, v rozsahu a v množstvách podľa technickej špecifikácie predmetu Plnenia. Neoddeleiteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, demontáž stávajúceho núdzového osvetlenia, inštalácia nového LED núdzového osvetlenia v mietse plnenia, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti po inštalácii a uvedenia do prevádzky, vrátane odvozu a ekologckej likvidácie vzniknutého odpadu. |
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužívaný a repasovaný. |
Dodávka predmetu Plnenia jbude realizovaná za plnej prevádzky zdravotníckeho zariadenia, výhradne podľa pokynov zodpovednej osoby objednávateľa. Dodávateľ musí zabezpečiť, aby z dôvodu predmetu Plnenia nedošlo k obmedzeniu, resp. ohrozeniu osôb, obmedzeniu činnosti zdravotníckeho zariadenia, bola v maximálnej miere eliminovaná hlučnosť a prašnosť a dôsledne zabezpečená BOZP pri plnení. |
Požaduje sa záručná lehota 12 mesiacov odo dňa odovzdania do prevádzky. Poskytnutá záruka sa vzťahuje zvlášť nie však výlučne na dodaný tovar a spočíva v práve na výmenu dodaného tovaru, ktorý je premetom Plnenia v prípade, že sa vada nedá odstrániť opravou, pričom nový tovar (nový náhradný diel) bude poskytnutý bezodplatne. |
Miestom plnenia sú budovy v areály Nemocnice Ružinovna adrese: - Nemocnica Ružinov, Ružinovská 6, 826 06 Bratislava. |
Temín plnenia sa vyžaduje najneskoršie do troch mesiacov od nadobudnutia účinnosti uzavieranej zmluvy. |
Cena za predmet Plnenia je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. . |
Cenou sa rozumie cena za dodaný tovar, vrátane dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom, demontáže stávajúcich svietidiel, montáže a inštalácie LED núdzového osvetlenia v mieste plnenia,, odskúšania a uvedenia do prevádzky, odbornej prehliadky a odbornej skúšky NO a vrátane všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR bez DPH a DPH. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Predmet Plnenia sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly, odskúšaní a tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vlastností tovaru, inštalácie v zariadení a spustení do prevádzky, po potvrdí prevzatie tovaru a dodanej služby na preberacom protokole. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia zmluvy. Súčasťou faktúry je preberací protokol podpísaný zmluvnými stranami. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. |
Faktúru je dodávateľ povinný vystaviť najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania predmetu Plnenia a doručí objednávateľovi v dvoch vyhotoveniach, každú s povahou originálu. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Úhrada nákladov spojených s dodávkou bude realizovaná z prevádzkových nákladov objednávateľa, formou bezhotovostného platobného styku, prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, odpísaním finančných prostriedkov v stanovenej výške z účtu objednávateľa a pripísaním finančných prostriedkov na účet dodávateľa. |
Súčasťou dodávky predmetu Plnenia musia byť všetky doklady a dokumenty týkajúce sa predmetu Plnenia, nevyhnutnú s jeho riadnym používaním (najmä návod na obsluhu a údržbu, záručný list inštalačný protokol, zápis o vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky NO a pod.). |
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú, na 3 mesiace od nadobudnutia účinnosti. |
Dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami elektronického trhoviska) : |
- predloží doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť predmet Plnenia zapísaný (Výpis z Obchodného registra alebo živnostenský list). |
- dokumenty preukazujúce splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa a technických parametrov LED núdzového osvetlenia, s uvedením značky a typu ponúkaného led núdzového osvetlenia, vrátane dokumentov nevyhnutných k jeho riadnemu používaniu. |
- štruktúrovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien za dodaný tovar a poskytnuté služby a ceny celkom v UER bez DPH a s DPH. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez, predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodu zmluvných strán, je neplatný. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v Obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných k dňu uzavretia zmluvy, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Nesplnenie ktorejkoľvek povinnosti vyplývajúcej z tejto zmluvy a požiadaviek kladených na predmet Plnenia sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Pred začatím plnenia je potrebné kontaktovať zodpovedného zástupcu objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces odovzdania a prevzatia miesta plnenia. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom elektronického trhoviska a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
UPOZORNENIE: Predmet Plnenia v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2024 00:01 — 31.05.2024 23:59
1,00 súbor
30 096,00
30 096,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2024 13:35
26.02.2024 10:00
26.02.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2024 15:46 - Vstupná ponuka | 30 000,00 | € | Cena bez DPH |
26.02.2024 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: