• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2024 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2024 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2024 11:40

Detail zákazky Z20241204

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2024 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2024 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2024 11:40

Základné údaje

Z20241204

OF-285264

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8987579

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup lavíc a stoličiek

školské lavice, školské stoličky, zariadenie do tried, stoly lichobežníkové

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školský stôl dvojmiestny, (130 x 50 cm), č. 6-7, s odkladacím košíkom
Funkcia
Školský stôl dvojmiestny, (130 x 50 cm ), č. 6-7, s odkladacím košíkom vhodné pre žiakov stredných škôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školský stôl dvojmiestny, (130 x 50 cm), č. 6-7, s odkladacím košíkom ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová konštrukcia vysokej pevnosti vyrobená z plochooválneho profilu 50 x 30 mm
Vysoká pevnosť a stabilita, lakovaná práškovými farbami vyžaduje sa
Oblé rohy vyžaduje sa
Pracovná doska stola rozmer: 130 x 50 cm, materiál: drevotrieska min. hr. 18 mm. povrch melamín - buk,
Doska priskrutkovaná ku konštrukcii 4 metrickými skrutkami M6 (pomocou zalisovaných oceľových puzdier); hrany dosky stola sú chránené 2 mm ABS hranou vyžaduje sa
Zaoblené hrany dosky R 70 mm vyžaduje sa
Odkladací priestor stola hygienický drôtený košík (neusadzuje sa prach), lakovaný komaxitovou farbou
2 vešiačiky na zavesenie tašiek vyžaduje sa
Nohy lavíc  musia mať plastové koncovky, aby nepoškodzovali podlahu, nekĺzali a tlmili hluk vyžaduje sa
Možnosť výberu farby konštrukcie / kostry (zosúladenie so stoličkami) vyžaduje sa
K školským stolom musia byť vhodné školské stoličky, ktoré sú v položke č. 2 (budú tvoriť set v jednej učebni) vyžaduje sa
Referenčný model Príloha - položka č. 1
 2. Školská stolička, veľkosť č. 6 -7, pevná
Funkcia
Školská stolička slúži na zariadenie učební, farba musí byť zosúladená s položkou č 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská stolička, veľkosť č. 6 - 7, pevná ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Školská stolička pevná vhodná pre žiakov strednej školy veľkosť č.  6 - 7 vyžaduje sa
Kovová konštrukcia z plochooválneho profilu min. 38 x 20 mm,  lakovaná práškovými farbami (komaxit)
Sedák a opierka - popis 7-vrstvová celobuková tvarovaná preglejka, povrchovo upravená kvalitnými polyuretánovými lakmi, prinitované ku konštrukcii oceľ.  nitmi priemeru 5 mm. Minimálny rozmer sedadla: 38 x 40 cm
Nohy  ukončené plastovými koncovkami s veľkou trecou plochou, ktoré tlmia hluk, nekĺžu a nepoškodzujú podlahu vyžaduje sa
Vysoká pevnosť a stabilita vyžaduje sa
Stoličky stohovateľné vyžaduje sa
Možnosť výberu farby konštrukcie / kostry vyžaduje sa
Referenčný model Príloha - obr. č. 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS aktualizovaný položkový rozpočet a doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti a následne doručí vzorky.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
Farba školských stoličiek a lavíc bude upresnená pri objednávke.
Od dodávateľa sa požaduje likvidácia všetkého vzniknutého odpadu a obalového materiálu.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Záruka je min.  24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadných nedostatkov v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša Dodávateľ.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Súčasťou dodania tovaru bude dokumentácia, záručný list a preberací protokol, pripadne návod na obsluhu, údržbu.
Termín dodania zašle Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 1 pracovný deň vopred telefonicky alebo na jeho emailovú adresu.
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zakázky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zakázky.
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od Objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná,  úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena s DPH. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy.
Platba sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že nová lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
V prípade, ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátanie hradí Dodávateľ.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky, ak má vady, a to až do ich  úplného odstránenia.
Zodpovednosť za vady:  Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť Dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní min. 2 roky. Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na Objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Dodávateľovi vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu v lehote do 5  pracovných dní po uplatnení reklamácie  odstrániť na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu  nákladov voči Objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované Objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom.
Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane Dodávateľa, má Objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania, pričom minimálna výška úrokov je o 5 percentuálnych bodov vyššia ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1. dňu omeškania s plnením, vypočítaná z hodnoty plnenia, s ktorým je Dodávateľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

05.03.2024 07:00 — 20.03.2024 15:00

1,00 celok

2 493,00

2 077,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.02.2024 10:19

28.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 90
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.02.2024 10:52 - Vstupná ponuka 2 490,00 € Cena s DPH
21.02.2024 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka 2 488,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS