• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2024 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2024 08:28
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2024 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2024 09:20

Detail zákazky Z20241184

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2024 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2024 08:28
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2024 09:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2024 09:20

Základné údaje

Z20241184

OF-285429

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8977231

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

17692806

Štefan Remeň REMA

Nitrianska Streda 73, Nitrianska Streda, 95616, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a orechy.

rôzne ovocie, orechy

  • 03222000-3 - Ovocie a orechy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spracované ovocie a spracovaná zelenina.
Funkcia
1. Zabezpečenie dodávky   ovocia a orechov v kvalite podľa platných noriem. 2. Dodávka vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spĺňajúce podmienky stanovené v príslušnom zákone a  spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
avokádo dodávka  v mesiaci 3-5 ks 30
avokádo dodávka v mesiaci 6-8 ks 10
broskyne dodávka v mesiaci 3-5 kg 50
broskyne dodávka v mesiaci 6-8 kg 50
banány dodávka v mesiaci 3-5 kg 2000
banány dodávka v mesiaci 6-8 kg 1000
nektarinky dodávka v mesiaci 3-5 kg 900
nektarinky dodávka v mesiaci 6-8 kg 200
citróny dodávka v mesiaci 3-5 kg 700
citróny dodávka v mesiaci 6-8 kg 600
hrozno dodávka v mesiaci 3 -5 kg 100
hrozno dodávka v mesiaci 6 -8 kg 200
hrušky dodávka v mesiaci 3 -5 kg 400
hrušky dodávka v mesiaci 6 - 8 kg 300
jablká dodávka v mesiaci 3-5 kg 1000
jablká dodávka v mesiaci 6-8 kg 500
kiwi dodávka v mesiaci 3-5 kg 300
kiwi dodávka v mesiaci  6-8 kg 100
mandarínka dodávka v mesiaci 3-5 kg 1600
mandarínka dodávka v mesiaci 6 -8 kg 500
pomaranč dodávka v mesiaci 3-5 kg 500
pomaranč dodávka v mesiaci 6-8 kg 150
orechy dodávka v mesiaci 3-8 kg 25
melón vodový dodávka v mesiaci 7-9 kg 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobky musia byť: -          neporušené, -          zdravé; vylúčené sú výrobky napadnuté hnilobou alebo inak poškodené tak, že nie sú vhodné na spotrebu, -          čisté, prakticky bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, -          prakticky bez škodcov, -          prakticky bez poškodení spôsobených škodcami, ktorí ovplyvňujú dužinu, -          bez známok vysychania a dehydratácie, -          bez poškodení spôsobených nízkou teplotou alebo mrazom -          bez nadmernej povrchovej vlhkosti, -          bez cudzieho pachu a/alebo chuti.
2.Minimálne požiadavky na zrelosť Výrobky musia byť dostatočne vyvinuté, ale nie nadmerne, a ovocie musí vykazovať uspokojujúcu zrelosť a nesmie byť prezrelé.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky potraviny musia byť bez chemických látok, farbív a umelých sladidiel.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
- rozpis jednotkových cien za obsah balenia ponúkaných tovarov s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok.
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov.
Obaly potravín musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku, - obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania, - zoznam zložiek vo výrobku.
Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa kúpnej zmluvy objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto kúpnej zmluve. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ preukáže oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením:- úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydaného Štátnou veterinárnou   a potravinovou správou SR, - platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky, alebo platnú dodávateľsko-odberateľskú   zmluvu s distribučnou firmou, ktorá toto potvrdenie predloží za uchádzača
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky do 23 objektov. Dodávateľ sa zaväzuje doviesť kupujúcemu tovar minimálne 3x do týždňa, v deň na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru.
Dodávateľ je povinný na požiadanie zrealizovať dodávky v jeden deň do 11:00 hod. na všetky miesta rozvozu v celkovom počte 23 odberových miest podľa zoznamu, ktorý dodávateľ obdrží po predložení dokladov uvedených v bode 11.Dodávateľ sa zaväzuje , že bude koordinovať dodávky tovaru tak, aby sa nerealizovali v čase podávania obedov a to od 11:15 hod. do 12:30 hod.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ceny tovarov a zaručiť zodpovedajúcu kvalitu a jeho dostatočné množstvo podľa objednávok. Objednávky sa budú realizovať telefonicky alebo mailom, od jednotlivých zariadení školského stravovania.
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý objednávateľ dodávateľovi po odkontrolovaní dodaného sortimentu ,množstva a kvality predmetu zmluvy potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby.
Závažným porušením tejto kúpnej zmluvy je nesplnenie nasledovných povinností dodávateľa: -neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, neplnenie kvalitatívnych parametrov dodávaných potravín definovaných objednávateľom, opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že objednávateľ na nedostatky predávajúceho písomne upozornil.
Kontaktnou osobou na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho je: tel. 037/6502256
O začiatku plnenia predmetu zákazky bude uchádzač vopred písomne upozornený.
Dodávateľ je oprávnený pripustiť dodatkom k tejto zmluve navýšenie jednotkových cien predávajúceho v priebehu doby platnosti tejto zmluvy maximálne o 10% v tom prípade, že sa zmenia oprávnené náklady vstupov predávajúceho v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude predávajúci povinný kupujúcemu písomne zdokumentovať, zdôvodniť a preukázať predložením hodnoverných dokladov.
Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy , max. 3x do mesiaca hromadne za všetkých 23 objektov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste .
V prípade nedodržania minimálnych požiadaviek na kvalitu stanovenú v opise ( technické vlastnosti), objednávateľ požaduje do dvoch hodín dodať náhradný tovar od predávajúceho v požadovanej kvalite.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ na území mesta Nitry, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.03.2024 13:42 — 30.08.2024 13:42

1,00 ks celý predmet zákazky

14 058,00

11 715,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.02.2024 13:50

26.02.2024 08:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.02.2024 08:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 162
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.02.2024 10:16 - Vstupná ponuka 13 895,00 € Cena s DPH
23.02.2024 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka 13 895,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS