• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2024 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2024 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2024 13:35

Detail zákazky Z20241171

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2024 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2024 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2024 13:35

Základné údaje

Z20241171

OF-285435

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8977207

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

46827269

2PJ GROUP spol. s r.o.

J. A. Komenského 2113/30, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pravidelné štvrťročné vykonávanie kontrol elektrickej požiarnej signalizácie

elektrická požiarna signalizácia, revízne správy, EPS,

  • 35111000-5 - Protipožiarne zariadenia
  • 31625200-5 - Požiarne poplašné systémy
  • 34942000-2 - Signalizačné zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a skúšky s vypracovaním revíznej správy s vyhodnotením výsledkov
Funkcia
Odborné prehliadky a skúšky s vypracovaním revíznej správy s vyhodnotením výsledkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odborné prehliadky a skúšky s vypracovaním revíznej správy s vyhodnotením výsledkov ročne 3
ústredňa EPS Aritech 2x-F2-FB2 ks 2
tlačidlový hlásič DM2010 ks 14
automatický hlásič DP2061N ks 9
GSM komunikátor ks 1
akumulátor Ultratech 12V/7,2Ah ks 2
akumulátor Ultratech 12V/18Ah ks 2
slučkový izolátor DB2016 ks 2
lineárny dymový hlásič FD2705R ks 2
Siréna CWSS-RR-S3 ks 2
 2. Mesačné kontroly EPS s vypracovaním protokolu zistených závad
Funkcia
Mesačné kontroly EPS s vypracovaním protokolu zistených závad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mesačné kontroly EPS s vypracovaním protokolu zistených závad mesačne 24
ústredňa EPS Aritech 2x-F2-FB2 ks 2
tlačidlový hlásič DM2010 ks 14
automatický hlásič DP2061N ks 9
GSM komunikátor ks 1
akumulátor Ultratech 12V/7,2Ah ks 2
akumulátor Ultratech 12V/18Ah ks 2
slučkový izolátor DB2016 ks 2
lineárny dymový hlásič FD2705R ks 2
Siréna CWSS-RR-S3 ks 2
 3. Štvrťročné servisné prehliadky s vypracovaním protokolu zistených závad
Funkcia
Štvrťročné servisné prehliadky s vypracovaním protokolu zistených závad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Štvrťročné servisné prehliadky s vypracovaním protokolu zistených závad štvrťročne 9
ústredňa EPS Aritech 2x-F2-FB2 ks 2
tlačidlový hlásič DM2010 ks 14
automatický hlásič DP2061N ks 9
GSM komunikátor ks 1
akumulátor Ultratech 12V/7,2Ah ks 2
akumulátor Ultratech 12V/18Ah ks 2
slučkový izolátor DB2016 ks 2
lineárny dymový hlásič FD2705R ks 2
Siréna CWSS-RR-S3 ks 2
 4. Preškolenie pracovníkov APZ
Funkcia
Preškolenie pracovníkom APZ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Preškolenie pracovníkom APZ ročne 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za plnenie predmetu tejto zmluvy je dohodnutá medzi Objednávateľom a Dodávateľom dohodou o cene v zmysle zákona Národnej rady SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v súlade s cenovou ponukou dodávateľa, v rámci systému EKS, ktorá bola vyhodnotená ako najnižšia.
Dodávateľ pri stanovení ceny  zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich nákladov a nákladov na vyloženie tovaru na mieste plnenia, prípadné náklady súvisiace s paletovým hospodárstvom a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Rozsah plnenia predmetu zmluvy môže byť dodatočne menený.
Objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť množstvo materiálov v rozsahu podľa skutkového stavu a odborného poradenstva s Dodávateľom, pričom cena bude upravená podľa množstva a na základe jednotkových cien za merné jednotky. Skutkový stav a množstvo sa odsúhlasí pred samotným objednaním tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto zmluvy dodržiavať všeobecne záväzné predpisy, platné technické normy a podmienky tejto zmluvy pre dodanie materiálov (tovarov). Dodávaný materiál (tovar) musí byť certifikovaný a spĺňať požiadavky v zmysle platných STN a EN noriem.
Dodávateľ sa zaväzuje do troch dní od účinnosti zmluvy, predložiť Objednávateľovi presnú špecifikáciu dodávaného materiálu vo forme technických listov,vyhlásenia o parametroch (DoP) a ostatných certifikátov na odsúhlasenie Objednávateľovi, pričom musia byť splnené všetky zadané parametre. Pri špecifickom tovare po vzájomnej dohode.
Dodávateľ sa zaväzuje do troch dní od úspešnosti v súťaži, predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý musí obsahovať jednotkové ceny k jednotlivým položkám, ceny celkom a sadzbu DPH v zmysle špecifikácie uvedenej v zmluve.
Dodávateľ sa zaväzuje informovať odberateľa o všetkých zistených okolnostiach, ktoré by mohli tvoriť prekážky v plnení predmetu zmluvy, resp. ovplyvniť kvalitu a rozsah predmetu plnenia tejto zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje v dohodnutom termíne umožniť prístup Dodávateľovi na miesto plnenia predmetu zmluvy.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list a preberací protokol potvrdený objednávateľom.
Splatnosť faktúry bude 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi pri dodržaní všetkých náležitostí, ktoré faktúra ako daňový doklad musí spĺňať.
Výkon kontrol EPS v zmysle vyhlášky 726/2002 Z.z. môže vykonať iba osoba, ktorá má osobitné oprávnenie na výkon kontrol konkrétnej EPS. Doloženie certifikátu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

28.02.2024 10:50 — 31.12.2026 15:00

3,00 ročne, štvrťročne, mesačne

9 000,00

9 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.02.2024 10:56

26.02.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.02.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 841
 206
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.02.2024 11:11 - Vstupná ponuka 9 000,00 € Cena bez DPH
26.02.2024 10:50 - Najvýhodnejšia ponuka 8 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS