00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
04885414
Forscope a.s.
Lidická 960/81, Veveří, Brno, 60200, CZE
Nákup licencií Microsoft SQL Server Standard 2022 per 2 CORE
licencia, Server, Standard, Core, Microsoft
Tovar
1. Nákup licencie Microsoft SQL Server Standard 2022 – 2 CORE
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií | ks | 1 | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nákup licencie Microsoft SQL Server Standard 2022 per 2 CORE | softvérový produkt s primárnou funkciou ukladania a získavania údajov podľa požiadaviek iných softvérových aplikácií |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi softvér vo forme licencií Microsoft SQL Server Standard 2022 per 2 CORE (uvedené sa nevzťahuje na krabicové verzie a dátové nosiče so samotným softvérom). Objednávateľ nepožaduje dodanie inštalačného média, ani zaslanie inštalačných kľúčov prostredníctvom e-mailu. |
2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky Objednávateľovi na základe e-mailových požiadaviek podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. |
3. Objednávateľ požaduje originálny, nový softvér alebo softvér zo sekundárneho trhu. Objednávateľ vyžaduje, aby mu bol softvér dodaný prostredníctvom portálu Microsoft Business Center. Platí to aj pre ponúkaný softvér zo sekundárneho trhu, ktorý je kompatibilný s Microsoft Business Center. Objednávateľ poskytne svoje číslo portálu. Objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu (Microsoft Business Center). |
4. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný softvér musí mať zákonné licencie s prevereným pôvodom. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi preukázať najneskôr do 2 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody prostredníctvom e-mailu, že je oficiálnym distribútorom alebo autorizovaným partnerom výrobcu softvéru. |
6. Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či ponúkaný tovar spĺňa minimálne požadované parametre predmetu zákazky. |
7. Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle platných OPET a udelenie neuspokojivej referencie. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi platné licencie, na základe ktorých bude Objednávateľ oprávnený používať daný softvér v súlade s podmienkami, ktoré stanovil výrobca alebo držiteľ autorských práv. Dodávateľ sa zaväzuje, že licencie nebudú nijakým spôsobom obmedzené alebo zrušené v dôsledku neplnenia licenčných podmienok spoločnosti Microsoftu Dodávateľom. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje prostredníctvom e-mailu informovať kontaktnú osobu, ktorú určí Objednávateľ, a to do 2 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody, o všetkých aktualizáciách, zmenách, doplneniach licenčných podmienok spoločnosťou Microsoft týkajúcich sa licencií (www.microsoft.com/en-us/useterms) a zároveň oboznámi kontaktnú osobu Objednávateľa o takých právach a povinnostiach, ktoré nevyplývajú priamo z licenčných podmienok spoločnosti Microsoft týkajúcich sa licencií, ale sú potrebné k správnemu používaniu licencie Microsoft SQL Server Standard 2022. |
10. Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov alebo do vyčerpania maximálneho množstva licencií, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Skutočne odobratý počet licencií bude závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálne množstvo licencií uvedené v tejto Rámcovej dohode. |
11. Prvú časť plnenia predmetu zákazky na základe prvej e-mailovej požiadavky Objednávateľa sa Dodávateľ zaväzuje dodať do 2 pracovných dní odo dňa doručenia e-mailovej požiadavky Objednávateľa Dodávateľovi. Ďalšie plnenie Rámcovej dohody sa Dodávateľ zaväzuje dodať do 5 pracovných dní odo dňa doručenia e-mailovej požiadavky Objednávateľa Dodávateľovi. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude v súlade s Rámcovou dohodou a/alebo Opisom predmetu zákazky. |
13. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti Rámcovej dohody doručiť na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa dokumentáciu preukazujúcu pôvod licencií. Objednávateľ do 2 pracovných dní potvrdí alebo nepotvrdí akceptáciu predloženej dokumentácie. |
14. Dodávateľ je povinný doručiť licencie na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa. |
15. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po doručení e-mailového potvrdenia kontaktnej osoby Objednávateľa o doručení predmetu zákazky. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne a/alebo neúplne údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti. |
16. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. |
17. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Rámcovej dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny Plnenia denne. |
18. V prípade, ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Rámcovej dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenia týka denne. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý. |
19. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania na zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
20. Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto Rámcovej dohody dodržiavať zákazy a obmedzenie uplatňované v Slovenskej republiky a v Európskej únii podľa zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií a o doplnení zákona č. 566/2001 Z. z. o cenných papieroch a investičných službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o cenných papieroch) v znení neskorších predpisov. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak poruší svoje povinnosti podľa predchádzajúceho bodu, alebo ak poruší a/alebo obíde medzinárodné sankcie (https://www.mzv.sk/diplomacia/temy/medzinarodne-sankcie), Objednávateľ je v takom prípade oprávnený odstúpiť od Rámcovej dohody. |
22. Pri plnení tejto Rámcovej dohody sa Dodávateľ zaväzuje dodržiavať právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčného správaniu. Dodávateľ vyhlasuje, že bol oboznámený s Protikorupčnom politikou Úradu vlády Slovenskej republiky, (zverejnená na webovom sídle Úradu vlády Slovenskej republiky: https://www.bojprotikorupcii.gov.sk/data/files/7521_7521_protikorupcna-politika-uvsr.pdf), jej obsahuje porozumel a zaväzuje sa ju rešpektovať. |
23. V prípade, ak sa preukáže, že Dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Rámcovej dohody, Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Rámcovej dohody s okamžitou platnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie od tejto Rámcovej dohody, ak nebolo dohodnutú inak. Dodávateľ sa zaväzuje, že v takom prípade odškodní Objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí vzniknuté náklady. |
24. Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronickej platformy a príslušnými právnymi predpismi. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 3. Objednávateľ požaduje originálny, nový softvér alebo softvér zo sekundárneho trhu. Objednávateľ vyžaduje, aby mu bol softvér dodaný prostredníctvom portálu Microsoft Business Center. Platí to aj pre ponúkaný softvér zo sekundárneho trhu, ktorý je kompatibilný s Microsoft Business Center. Objednávateľ poskytne svoje číslo portálu. Objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu (Microsoft Business Center). |
Navrhnutá hodnota | Objednávateľ požaduje originálny, nový softvér alebo druhotný softvér. Podmienky v prípade dodania druhotného softvéru: 1. Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý. 2. Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru. 3. Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov. - objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu |
Druhotný softvér nie je možné dodať prostredníctvom portálu Microsoft Business Center. Požiadavka dodať softvér prostredníctvom Microsoft Business Center aj pre druhotný softvér je diskriminačná. Zákonnosť prevodu a predaja druhotného softvéru predpokladajú aj príslušné právne predpisy (§ 88 Autorského zákona č. 185/2015 Z. z., čl. 4 ods. 2 Smernice 2009/24/ES). Podľa § 10 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní 343/2015 Z.z. teda pri zadávaní verejnej zákazky musí verejný obstarávateľ a obstarávateľ dodržať princíp rovnakého zaobchádzania a princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, pretože z hľadiska výsledku a kvality dodaného plnenia predmetu zákazky je druhotný softvér pre objednávateľa rovnako využiteľný. Druhotný softvér bude pre kupujúceho rovnako sprístupnený na špeciálne vytvorenom portáli dodávateľa, čím splní požiadavku licenčného portálu. Budú tam všetky potrebné informácie o produktových kľúčoch, downgrade rights, oficiálne inštalačné súbory, faktúry či právne dokumenty.
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
17 364,80
14 470,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.02.2024 09:26
27.02.2024 11:00
27.02.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2024 10:58 - Vstupná ponuka | 17 364,00 | € | Cena s DPH |
27.02.2024 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: