• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2024 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2024 14:50

Detail zákazky Z20241137

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2024 14:00
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2024 14:50

Základné údaje

Z20241137

OF-285389

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8977185

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

00604496

MIKROCHEM spol. s r.o.

Za dráhou 33, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie

Chemikálie

  • 24310000-0 - Základné anorganické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie
Funkcia
chemikálie pre verejného obstarávateľa podľa aktuálnych potrieb v priebehu roka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Acetón p.a. l 48
2. Acetonitril, p.a. (Acetonitrile, for analysis), l 2
3. Ajatín 10 %, l 1
4. Amoniak p.a. 26% vodný roztok l 10
5. Benzén, p.a. l 5
6. Benzínalkohol (pomocná farmaceutická substancia), 800g/balenie bal 530
7. Benzín lekárenský l 1
8. Constanal-Kyselina chlorovodíková 0,1M (0,1N) ((Constanal-Hydrochloricacid 0,1M (0,1N)), 1ks ks 3
9. Dietyléter, stabilizovaný BHT, p.a. (Diethyl ether, stabilized BHT, p.a.), l 36
10. Dichlórmetán, p.a. l 4
11. Dodecylsíran sodný, p.a., (Laurylsíran sodný) kg 4
12. Dusičnan barnatý, p.a., (Barium nitrate,pure p.a. ), 500g/balenie bal. 1
13. Dusičnan draselný, čistý kg 58
14. Dusičnan sodný, čistý, (Sodium nitrate, pure), 250g/balenie bal. 1
15. D-Glukóza monohydrát p.a. kg 11
16. Etylacetát p.a. (Ethyl acetate for analysis), l 12
17. Etylalkohol nedenaturovaný 96% p.a.,so spotr.daňou,(Ethanolundenatured 96%,for anal.,withtax),800g/balenie bal. 87
18. Formaldehyd p.a. (Formaldehyde for analysis), l 8
19. Roztok - Formaldehyd 4% pufrovaný pH 6,5-7,5 (Solution - Formaldehyde 4% buffered), l 28
20. Roztok - Formaldehyd 10% (Solution - Formaldehyde 10%) l 5
21. Fruktóza-D, p.a kg 1
22. Glycerín, p.a. (Glycerol, for analysis) l 8
23. Roztok - Gram I. kryšt. violeť (Solution - Gram I. crystal violet), 500ml/balenie bal. 1
24. Roztok - Lugolov (Gram II) štandardný (Solution - Lugol (Gram II) standard)), 500ml/balenie bal. 2
25. Roztok - Giemsov-Romanowsky (Solution - Giemsa-Romanowsky l 1
26. Roztok - May-Grunwald (Solution - May-Grunwald) l 1
27. Hydrogénfosforečnan disodný x 12H2O, p.a kg 11
28. Hydrogénuhličitan sodný, p.a. kg 12
29. Hydroxid sodný perličky p.a kg 25
30. Chelatón III, p.a.(Ethylenediaminetetraacetic acid,disodium salt dihydrate, 99+%, for analysis) kg 18
31. Chloralhydrát, 98,5% (Chloral hydrate, 232475000 98,5%), 500g/balenie bal. 27
32.Chlorid amónny, p.a., 500g/balenie bal. 7
33. Chlorid draselný, p.a. (Potassium chloride, for analysis) kg 1
34. Chlorid sodný, p.a., (Sodium chloride, for analysis ) kg 7
35. Chlorid železitý x 6 H2O, p.a. ( Iron(III) chloride hexahydrate, for analysis) 500g/balenie bal. 5
36. Chloroform p.a. l 7
37. Immersion oil for microscopy  250ml/balenie bal. 2
38. Immersion oil for microscopy 50ml/balenie bal. 1
39. Isopropanol, for molecular biology, 500ml/balenie bal. 2
40. Izopropanol p.a. l 24
41. Jodid draselný p.a., 250g/balenie bal. 4
42. Buffer solution pH 10 (borate); Pufer pH 10 borátový, 500ml/balenie bal. 1
43. Buffer solution pH 7(phosphate); PuferpH 7 fosfátový, 500ml/balenie bal. 1
44. Buffer solution pH 4 (phthalate); Pufer pH 4 ftalátový, 500ml/balenie bal. 1
45. Kryštáľová violeť, pre mikroskopiu, ind., 100g/balenie bal. 1
46. Kyselina boritá, p.a. kg 4
47. Kyselina citrónová monohydrát p.a. kg 15
48. Kyselina dusičná p.a., PV l 3
49. Kyselina fosforečná, p.a. l 2
50. Kyselina chlorovodíková p.a. l 21
51. Kyselina octová ľadová pre nevodné titrácie p.a. l 8
52. Kyselina octová p.a. ( Acetic acid for analysis) l 7
53. Kyselina salicylová, p.a. kg 3
54. Kyselina sírová p.a. (Sulfuric acid for analysis) l 37
55. Kyselina 5-sulfosalicylová x 2 H20, p.a (5-Sulfosalicylic acid dihydrate, p.a.) kg 9
56. Kyselina šťavelová dihydrát p.a. kg 3
57. Kyselina šťavelová x 2H2O, p.a. (Oxalic acid dihydrate, for analysis), kg 3
58. Kyselina trichlóroctová, p.a.(Trichloroacetic acid, for analysis ), 500g/balenie bal. 2
59. Laborcleaner základný čistiaci kúpeľ, 5l/balenie bal 12
60. Metanol, p.a., (Methanol, for analysis) l 37
61. Methanol Chromplete Reagent for HPLC, GC, ACS andspectrophotometry, Thermo Scientific, 2,5l/balenie bal. 3
62. Metylénová modrá (Methylene Blue,indicator),25g/balenie bal. 1
63. Morský piesok kg 2
64. N,N-Dimetylformamid, p.a. l 4
65. n-Butylalkohol, p.a., (Butan-1-ol, for analysis) l 3
66. n-Heptán, p.a. (Heptane, for analysis) l 1
67. n-Hexán p.a. l 6
68. Octan draselný, p.a (Acetic acid, potassium salt, 99+%, for analysis), 500g/balenie bal. 102
69. Octan zinočnatý x 2H2O, p.a. (Zinc acetate dihydrate, for analysis) kg 2
70. Parafín tekutý, SL1 22, ľahký (Paraffin, liquid, SL1 22, light) l 31
71. Peroxid vodíka 30%, p.a. (Hydrogen peroxide 30%, for analysis), PV kg 40
72. Silica gel, for column chrom., ultra pure, 40-60 µm, 60A kg 2
73. Síran horečnatý heptahydrát p.a. kg 6
74. Síran meďnatý x 5 H2O, p.a. kg 1
75. Síran sodný x 10 H2O, p.a kg 38
76. Síran zinočnatý x 7H2O, p.a. (Zinc sulfate heptahydrate, for analysis) kg 2
77. Síran železnatý x 7 H2O, p.a. kg 1
78. Siričitan sodný bezv., p.a. (Sodium sulfite anhydrous, for analysis) kg 1
79. Tetraboritan sodný x 10H2O,p.a. (Sodium tetraborate decahydrate, p.a.) kg 2
80. Tiosíran sodný x 5H2O, p.a. (Sodium thiosulfate pentahydrate, for analysis) kg 6
81. Uhličitan sodný bezv., p.a. kg 3
82. Xylén p.a. l 94
83. Zinok práškový, 100g/balenie bal. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. požiadavky a súčasť predmetu zmluvy
1.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR.
I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení.
I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná.
I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu.
I.5a Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifik. tovaru. Ekvivalent musí spĺňať min. funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa.
Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
I.5b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky.
Objednávateľ si na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
I.5c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“.
I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom
I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa:     položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa zäväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach.
Zároveň: Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody. Pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy.
Rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie
II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP.
II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov.
III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru.
III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme.
III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť.
III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve
III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný kontaktnou osobou a pracoviskom objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy.
III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať
III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
III.7a Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj kópia dodacieho listu, potvrdeného objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru.
III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostat. súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať č. faktúry a obchodné meno dod.. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 1.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy.
IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy:
IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy
IV.2a Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Prehodnocovanie ceny sa bude realizovať min. 1x a max. 2x za polrok. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu, za účelom overenia aktuálnosti ceny.
IV.2b Požaduje sa, aby v prípade, ak dodávateľ alebo objednávateľ zistí, že cena na trhu za položku je nižšia, než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, informácie o nižších cenách oznámi druhej zmluvnej strane. Dodávateľ na základe uvedeného doručí objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená (znížená) cena, zistená podľa predchádzajúceho bodu.
IV.2c Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov, pokiaľ dodávateľ poruší body IV.2a a IV.2b časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy.
IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

21 029,00

17 525,71

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.02.2024 14:00

26.02.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.02.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2024 18:54 - Vstupná ponuka 21 029,00 € Cena s DPH
26.02.2024 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 21 028,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS