• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2024 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2024 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2024 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.02.2024 14:20

Detail zákazky Z20241136

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2024 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2024 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2024 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.02.2024 14:20

Základné údaje

Z20241136

OF-285355

zazmluvnená

Objednávateľ

00331899

Mesto Sečovce

Nám. sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, 07801, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Párty stan

party stan

  • 39522530-1 - Stany
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39142000-9 - Záhradný nábytok

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ZÁHRADNÝ PARTY STAN 6m x 12m x 3,5m . biely
Funkcia
Záhradný párty stan 6m x 12x 3,5 m - vhodný na spoločenské akcie a spoločenské podujatia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Záhradný párty stan 6x m 12 m x 3,5 m ks 1
rozmery - dĺžka m 12
rozmery - šírka m 6
výška bočnej steny m 3,2 3,7
výška vrcholu m 4,4 4,7
oblasť m2 72
Objem m3 250 260
PLACHTA: material PVC
Strešná plachta m2 540 580
Priemer trubice mm 50
Hrúbka trubice mm 1,5 1,8
Priemer konektora mm 50 60
Hrúbka konektora mm 1,5 1,9
Nohy stanu cm 12 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Záhradný párty stan 6m x 12x 3,5 m .
Zosilnená konštrukcia strechy a podlahy Požadované
Vstupné výstuhy na každej strane Požadované
Odolná plachta PVC 560 g/m 2 SD, odolna voči žiareniu (od -40 do +60 stupňov Celzia)
Dodatočné spevnenie vstupov Upevnený suchý zips spevni vstupy a zlepšil ich vzhľad. Vďaka nim majú zips dodatočnú ochranu proti nárazovému vetru. Suchý zips tiež utiahne plátno.
Jednoduché otváranie Dve brány sú umiestnené na oboch stranách stanu. Každá brána má dve nezávislé krídla so zipsom, ktoré možno dať nabok alebo zrolovať.
Jednoduché zvýšenie alebo zníženie výšky stanu Požadované
Pevnejšia konštrukcia Na každom vchode pridané dve hrubé rúry, aby sa stan stal pevnejším
Konštrukcia s dlhou životnosťou Hrubé oceľové rúry s priemerom fi 50 mm, chránené proti korózii žiarovým zinkovaním.
Farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia určeného objednávateľom v mieste sídla objednávateľa : Mesto Sečovce, Námestie sv. Cyrila a Metoda, 078 01 Sečovce
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,30 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nevyhovujúceho opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu objednávateľa. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa ... Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednavateľ je povinný pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, ako odsuhlaseného, tento tovar neprevziať.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, Trebišov, Košický, Slovenská republika

26.02.2024 15:00 — 29.02.2024 15:00

1,00 ks

3 696,00

3 080,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.02.2024 13:43

22.02.2024 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2024 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 290
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.02.2024 18:03 - Vstupná ponuka 3 696,00 € Cena s DPH
22.02.2024 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka 3 695,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS