• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2024 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    29.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.02.2024 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.02.2024 10:55

Detail zákazky Z20241119

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2024 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    29.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.02.2024 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.02.2024 10:55

Základné údaje

Z20241119

OF-285307

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8994022

Objednávateľ

55157076

Obecný podnik Margecany, s.r.o.

Obchodná 128/7, Margecany, 05501, SVK

Dodávateľ

50918176

Eco Auto s. r. o.

Nová Ves 360/86, Detva, 96212, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie elektrického multifunkčného úžitkového vozidla s nadstavbami

úžitkové vozidlo, elektromotor, komunálna technika, multifunkčné komunálne vozidlo

  • 34130000-7 - Motorové vozidlá na prepravu tovaru
  • 34144700-5 - Úžitkové vozidlá
  • 34144900-7 - Vozidlá na elektrický pohon
  • 34300000-0 - Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie multifunkčného úžitkového vozidla s nadstavbami
Funkcia
elektrické multifunkčné úžitkové vozidlo s nadstavbami na zabezpečenie komunálnych služieb
prevoz materiálu s využitím trojstranného sklápača
zabezpečenie zimnej údržby - posyp komunikácii a odhŕňanie snehu
vozidlo musí byť dodané ako nové, nepouživané a bez vád
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
maximálny výkon motora kW 19
maximálna nosnosť vozidla (bez prídavných zariadení) t 1,35
kapacita batérie (pri napätí 48 V) Ah 700
maximálny dojazd pri plnom nabití (bez prídavných zariadení) km 120
počet miest na sedenie ks 2
počet kľúčov od vozidla ks 2
záruka bez obmedzenia počtu najazdených km mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ motora elektromotor
kategória vozidla N1
Ďalšie príslušenstvo a funkčné požiadavky:
- predná a zadná odpružená náprava
- spätné zrkadlá (vnútorné a vonkajšie)
- uzavretá kabína s vykurovaním
- vyhrievané čelné sklo
- podložky na upevnenie tabuliek s evidenčným číslom
- externá nabíjačka do zásuvky (230 V)
- posilňovač riadenia
- palubný počítač (displej)
- bezpečnostné pásy na všetkých sedadlách
- predná upínacia doska na nadstavby (pluh)
- ťažné zariadenie - guľa
Parametre odnímateľných a meniteľných nadstavieb:
- trojsklanný sklápač - 1 ks
- sypač na zimnú údržbu s min. objemom 1000 litrov
- čelná radlica (pluh) na sneh so šírkou min. 150 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO PO UZATVORENÍ ZMLUVY:
1.1 Predávajúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu kupujúceho, kontaktné údaje osoby zodpovednej za dodanie predmetu zákazky, ktorá bude oprávnená konať vo veciach plnenia  predmetu zákazky a to v  min. rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu.
1.2 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presného názvu zariadenia - jeho typu (obchodná značka), s uvedením ich výrobcov a s ocenením predmetu zákazky - tovaru - zariadenia v rozsahu.
- cena zariadenia celkom vrátane nadstavieb - eur bez DPH,
- výška DPH v % a hodnota DPH v eur,
- cena zariadenia celkom vrátane nadstavieb - eur s DPH,
1.3 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy podpísané a naskenované Čestné vyhlásenie uchádzača a Čestné vyhlásenie k medzinárodným sankciám, ktorých vzory sú priložené ako Príloha č. 1  a Príloha č. 2.
1.4 Predávajúci je povinný doručiť kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy: doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia uvedených v tejto zmluve: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktoré musia obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, dodávaného tovaru.
1.5 Doručením dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2 a 1.4 tejto zmluvy predávajúci preukazuje, že ním dodávaný tovar spĺňa a bude spĺňať požiadavky na technické parametre, špecifikáciu a vlastnosti tovaru, uvedené v tejto zmluve.
1.6 Nedoručenie dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2, 1.3 a 1.4 sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
3. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO SPOJENÉ S DODANÍM ZARIADENIA
3.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie, všetky jeho časti, príslušenstvo a nadstavby, vrátane príslušných dokladov a dokumentov - návod na obsluhu a údržbu vozidla vrátane dodávanej výbavy a príslušenstva v slovenskom jazyku, servisná knižka v slovenskom jazyku, platné osvedčenie o evidencii preukazujúce schválenie vozidla pre premávku na pozemných komunikáciách v slovenskom jazyku vydané podľa § 23 zákona č. 725/2004 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
3.1.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie a všetky jeho časti v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, vrátane príslušných dokladov a dokumentov podľa tejto zmluvy v lehote do 6 mesiacov od účinnosti zmluvy.
3.2 Predávajúci oznámi kupujúcemu najneskôr 2 dní pred dodaním zariadenia do sídla kupujúceho presný termín dodania tak, aby kupujúci zabezpečil jeho riadne prevzatie.
3.3 Predávajúci odovzdá zariadenie poverenej osobe kupujúceho a oboznámi ho so všetkými funkcionalitami a funkciami dodávaného zariadenia a zabezpečí skúšobnú prevádzku, vrátane zaškolenia minimálne 1 osoby určenej kupujúcim.
3.4 Predávajúci je povinný dodať nové vozidlo, ktoré spĺňa podmienky homologizácie na prevádzku v cestnej premávke na Slovensku.
3.5 Predávajúci je povinný spolu s vozidlom dodať aj povinnú výbavu vozidla podľa vyhlášky MDV SR č. 134/2018 Z. z.
3.6. Predávajúci sa zaväzuje odplatne poskytovať záručný a pozáručný servis najmenej po dobu 5 rokov od protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy spočívajúci v poskytovaní servisných prehliadok, opráv, údržby a dodávok originálnych náhradných dielov alebo kvalitatívne rovnocenných náhradných dielov v servisnom stredisku vlastnom alebo zmluvného partnera umiestnenom na území Slovenskej republiky.
4. SANKCIE ZA NEDODANIE PREDMETU ZÁKAZKY ZARIADENIA S POŽADOVANÝMI PARAMETRAMI A V STANOVENEJ LEHOTE
4.1 Ak bude predávajúci v omeškaní s dodaním predmetu zmluvy, je kupujúci oprávnený si od predávajúceho uplatniť penále za omeškanie v zmysle všeobecných obchodných podmienok OPEP.
4.2 Ak predávajúci dodá predmet zmluvy v stanovenej lehote, ale ten nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Zmluvy kupujúci: - môže odmietnuť prevziať vadný či nekompletný tovar s určením náhradného termínu dodania tovaru bez vád a postupovať pri sankciách podľa všeobecných obchodných podmienok OPEP.
5. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA ZA KVALITU
5.1 Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy s príslušenstvom bude doručený predávajúcemu v stanovenom rozsahu, množstve, kvalite a bude zodpovedať požadovanej technickej špecifikácií a technickým vlastnostiam uvedeným v tejto zmluve a tieto bude predmet zákazky - zariadenie spĺňať počas celej doby záručnej lehoty.
5.2 Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v súlade so Slovenskými technickými normami alebo európskymi normami, vzťahujúcimi sa na predmet plnenia a poskytuje záruku minimálne 24 mesiacov, bez obmedzenia najazdených kilometrov.
5.3 Zodpovednosť za dodávané vozidlo do momentu jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia znáša predávajúci.
5.4 Moment prechodu zodpovednostných vzťahov za poškodenie, stratu alebo inak znehodnotenie vozidla prechádza na kupujúceho momentom jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia.
5.5 Pre nároky zo zodpovednosti za vady platia primerane ustanovenia § 422 a nasledujúce Obchodného zákonníka.
6. CENA PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY -DODANIA TOVARU - ZARIADENIA NA MIESTO PLNENIA - zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami, vrátane dopravy, zabezpečenia skúšobnej prevádzky so zaškolením, Zmluvné strany cenu predmetu zmluvy dohodli v zmysle § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov na cene za celý predmet zákazky v hodnote uvedenej v tejto zmluve.
7. PLATOBNÉ PODMIENKY
7.1 Kupujúci neposkytuje zálohové platby za predmet zákazky.
7.2 Predávajúci je oprávnený fakturovať cenu za dodanie predmet zákazky bez vád dohodnutú vo výške uvedenej v tejto zmluve a to formou vystavenia jednorazovej faktúry vystavenej a doručenej najskôr v deň protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu zákazky.
7.3  Splatnosť faktúry je min. 30 dní od jej doručenia kupujúcemu . Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená kupujúcemu.
7.4 Predložená faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Zmluvné strany sa dohodli, že predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: číslo Zmluvy, termín splatnosti faktúry, forma úhrady, označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať, meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky.
7.4.1 Ak faktúra nebude obsahovať uvedené náležitosti, bude vrátaná predávajúcemu a lehota splatnosti neplynie, kupujúci nie je v omeškaní s platbou. Lehota splatnosti začína následne plynúť až po doručení faktúry bez vád.
7.5 PENÁLE ZA OMEŠKANIE ÚHRADY OPRÁVNENEJ FAKTÚRY
7.5.1 Predávajúci je oprávnený voči kupujúcemu uplatniť sankcie za omeškanie úhrady oprávnene vystavenej faktúry za predmet zákazky v rozsahu a vo výške uvedenej v príslušných ustanoveniach OPEP-u, VOP OPEP-u a podľa Obchodného zákonníka ak ich uplatnenie bude oprávnené a preukázateľne.
8. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO
8.1 Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu za predmet zákazky - za dodanie zariadenia s príslušenstvom bez vád, v dohodnutej výške na určený účet predávajúceho v lehote splatnosti.
9. UKONČENIE KÚPNEJ ZMLUVY
9.1 Riadne ukončenie zmluvného vzťahu zo zmluvy nastane splnením záväzkov zmluvných strán v zmysle podmienok tejto zmluvy - dodaním zariadenia s požadovanými technickými parametrami a príslušenstvom v stanovenej lehote bez vád.
9.2 Mimoriadne ukončenie zmluvného vzťahu môže nastať na základe dohody zmluvných strán v písomnej forme alebo odstúpením od zmluvy.
9.3 Od zmluvy môže ktorákoľvek zo zmluvných strán odstúpiť v prípadoch podstatného porušenia zmluvy druhou zmluvnou stranou. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie zmluvy uvedené priamo v zmluvných podmienkach tejto zmluvy, inak podľa ustanovení obchodného zákonníka.
9.4 Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane.
9.5 Ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane k termínu, uvedenom v danej dohode, v ktorej bude dohodnuté aj vysporiadanie všetkých práva a povinnosti strán vyplývajúcich zo zmluvy pred ukončením zmluvy.
10. PLATNOSŤ a ÚČINNOSŤ KÚPNEJ ZMLUVY, ODKLADACIE PODMIENKY ÚČINNOSTI
10.1 Zmluva nadobudne platnosť v zmysle ustanovení všeobecných obchodných podmienok OPEP-u, momentom jej uzatvorenia v systéme EKS ET a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka.
10.2 Zmluva nadobúda účinnosť  po jej zverejnení v CRZ spôsobom ustanoveným zákonom a splnenia povinnosti kupujúceho spojenej so zápisom do registra partnerov verejného sektora, ak je to relevantné.
10.3 Predávajúci upozorňuje na ďalšiu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy - splnenie podmienky podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo väzbe na § 11 zákona o verejnom obstarávaní ak sa na kupujúceho vzťahuje povinnosť daného zápisu.
11. ĎALŠIE INFORMÁCIE
11.1 Ak je predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
11.2 Predávajúci sa zaväzuje počas plnenia predmetu zákazky strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti tejto zmluvy a zmluvy o poskytnutí finančného príspevku na daný predmet zákazky.
11.3 Predávajúci je povinný poskytnúť súčinnosť osobám vykonávajúcim výkon kontroly/auditu/overovania.
11.4 Neoddeliteľnou prílohou zmluvy budú nasledovné doklady a dokumenty doručené kupujúcim po uzavretí zmluvy: - návrh predávajúceho na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presných názvov (obchodných značiek) dodávaného vozidla; - návrh predávajúceho na plnenie zmluvy s uvedením výrobcov dodávaného tovaru a s ocenením dodávaného vozidla v požadovanej štruktúre uvedenej v zmluve; - všetky doklady a dokumenty, katalógové listy, certifikáty a iné dokumenty preukazujúce splnenie technických požiadaviek dodávaného vozidla.
11.5 Pri uplatnení ekvivalentu, tento musí mať rovnakú alebo vyššiu kvalitu ako je požadovaná v tejto zmluve. Kupujúci v prípade dodania ekvivalentu musí preukázať splnenie minimálnych technických parametrov a kvalitu ekvivalentu a do najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy na posúdenie kupujúcemu.
11.6 Kupujúci môže odmietnuť dodanie ekvivalentu, ak tento nebude spĺňa požiadavky na technickú a funkčnú špecifikáciu určenú v tejto zmluve.
11.7 Ak kupujúci po automatickom uzavretí zmluvy v systéme EKS zistí konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona č. 343/2015 Z. Z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený od tejto automaticky uzavretej zmluvy odstúpiť.
11.8 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podľa bodu 11.7 predávajúci nie je oprávnený uplatniť si voči kupujúcemu akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto zmluvy a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto zmluvy a to ani z časti.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obchodná 128/7, Margecany, Gelnica, Košický, Slovenská republika

01.04.2024 12:00 — 30.08.2024 14:00

1,00 ks

127 750,00

104 833,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V zmysle časti III. Osobitné požiadavky na plnenie: 1.2 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presného názvu zariadenia - jeho typu (obchodná značka), s uvedením ich výrobcov a s ocenením predmetu zákazky - tovaru - zariadenia v rozsahu. - cena zariadenia celkom vrátane nadstavieb - eur bez DPH, - výška DPH v % a hodnota DPH v eur, - cena zariadenia celkom vrátane nadstavieb - eur s DPH, 1.4 Predávajúci je povinný doručiť kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy: doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia uvedených v tejto zmluve: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktoré musia obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.02.2024 10:59

29.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.02.2024 14:19 - Vstupná ponuka 127 200,00 € Cena s DPH
20.02.2024 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka 120 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS