55157076
Obecný podnik Margecany, s.r.o.
Obchodná 128/7, Margecany, 05501, SVK
50918176
Eco Auto s. r. o.
Nová Ves 360/86, Detva, 96212, SVK
Obstaranie elektrického multifunkčného úžitkového vozidla s nadstavbami
úžitkové vozidlo, elektromotor, komunálna technika, multifunkčné komunálne vozidlo
Tovar, Služba
1. Dodanie multifunkčného úžitkového vozidla s nadstavbami
|
|
---|---|
Funkcia |
elektrické multifunkčné úžitkové vozidlo s nadstavbami na zabezpečenie komunálnych služieb |
prevoz materiálu s využitím trojstranného sklápača |
zabezpečenie zimnej údržby - posyp komunikácii a odhŕňanie snehu |
vozidlo musí byť dodané ako nové, nepouživané a bez vád |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1 | ||
maximálny výkon motora | kW | 19 | ||
maximálna nosnosť vozidla (bez prídavných zariadení) | t | 1,35 | ||
kapacita batérie (pri napätí 48 V) | Ah | 700 | ||
maximálny dojazd pri plnom nabití (bez prídavných zariadení) | km | 120 | ||
počet miest na sedenie | ks | 2 | ||
počet kľúčov od vozidla | ks | 2 | ||
záruka bez obmedzenia počtu najazdených km | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ motora | elektromotor |
kategória vozidla | N1 |
Ďalšie príslušenstvo a funkčné požiadavky: | |
- | predná a zadná odpružená náprava |
- | spätné zrkadlá (vnútorné a vonkajšie) |
- | uzavretá kabína s vykurovaním |
- | vyhrievané čelné sklo |
- | podložky na upevnenie tabuliek s evidenčným číslom |
- | externá nabíjačka do zásuvky (230 V) |
- | posilňovač riadenia |
- | palubný počítač (displej) |
- | bezpečnostné pásy na všetkých sedadlách |
- | predná upínacia doska na nadstavby (pluh) |
- | ťažné zariadenie - guľa |
Parametre odnímateľných a meniteľných nadstavieb: | |
- | trojsklanný sklápač - 1 ks |
- | sypač na zimnú údržbu s min. objemom 1000 litrov |
- | čelná radlica (pluh) na sneh so šírkou min. 150 cm |
Názov |
1. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO PO UZATVORENÍ ZMLUVY: |
1.1 Predávajúci najneskôr do 3 dní po uzatvorení kúpnej zmluvy oznámi e-mailom na kontaktnú adresu kupujúceho, kontaktné údaje osoby zodpovednej za dodanie predmetu zákazky, ktorá bude oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zákazky a to v min. rozsahu: priezvisko, tel. č./mob., e-mailovú adresu. |
1.2 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presného názvu zariadenia - jeho typu (obchodná značka), s uvedením ich výrobcov a s ocenením predmetu zákazky - tovaru - zariadenia v rozsahu. |
- cena zariadenia celkom vrátane nadstavieb - eur bez DPH, |
- výška DPH v % a hodnota DPH v eur, |
- cena zariadenia celkom vrátane nadstavieb - eur s DPH, |
1.3 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy podpísané a naskenované Čestné vyhlásenie uchádzača a Čestné vyhlásenie k medzinárodným sankciám, ktorých vzory sú priložené ako Príloha č. 1 a Príloha č. 2. |
1.4 Predávajúci je povinný doručiť kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy: doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia uvedených v tejto zmluve: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktoré musia obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, dodávaného tovaru. |
1.5 Doručením dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2 a 1.4 tejto zmluvy predávajúci preukazuje, že ním dodávaný tovar spĺňa a bude spĺňať požiadavky na technické parametre, špecifikáciu a vlastnosti tovaru, uvedené v tejto zmluve. |
1.6 Nedoručenie dokladov a dokumentov podľa bodu 1.2, 1.3 a 1.4 sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
3. POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO SPOJENÉ S DODANÍM ZARIADENIA |
3.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie, všetky jeho časti, príslušenstvo a nadstavby, vrátane príslušných dokladov a dokumentov - návod na obsluhu a údržbu vozidla vrátane dodávanej výbavy a príslušenstva v slovenskom jazyku, servisná knižka v slovenskom jazyku, platné osvedčenie o evidencii preukazujúce schválenie vozidla pre premávku na pozemných komunikáciách v slovenskom jazyku vydané podľa § 23 zákona č. 725/2004 Z. z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
3.1.1 Predávajúci je povinný dodať zariadenie a všetky jeho časti v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, vrátane príslušných dokladov a dokumentov podľa tejto zmluvy v lehote do 6 mesiacov od účinnosti zmluvy. |
3.2 Predávajúci oznámi kupujúcemu najneskôr 2 dní pred dodaním zariadenia do sídla kupujúceho presný termín dodania tak, aby kupujúci zabezpečil jeho riadne prevzatie. |
3.3 Predávajúci odovzdá zariadenie poverenej osobe kupujúceho a oboznámi ho so všetkými funkcionalitami a funkciami dodávaného zariadenia a zabezpečí skúšobnú prevádzku, vrátane zaškolenia minimálne 1 osoby určenej kupujúcim. |
3.4 Predávajúci je povinný dodať nové vozidlo, ktoré spĺňa podmienky homologizácie na prevádzku v cestnej premávke na Slovensku. |
3.5 Predávajúci je povinný spolu s vozidlom dodať aj povinnú výbavu vozidla podľa vyhlášky MDV SR č. 134/2018 Z. z. |
3.6. Predávajúci sa zaväzuje odplatne poskytovať záručný a pozáručný servis najmenej po dobu 5 rokov od protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy spočívajúci v poskytovaní servisných prehliadok, opráv, údržby a dodávok originálnych náhradných dielov alebo kvalitatívne rovnocenných náhradných dielov v servisnom stredisku vlastnom alebo zmluvného partnera umiestnenom na území Slovenskej republiky. |
4. SANKCIE ZA NEDODANIE PREDMETU ZÁKAZKY ZARIADENIA S POŽADOVANÝMI PARAMETRAMI A V STANOVENEJ LEHOTE |
4.1 Ak bude predávajúci v omeškaní s dodaním predmetu zmluvy, je kupujúci oprávnený si od predávajúceho uplatniť penále za omeškanie v zmysle všeobecných obchodných podmienok OPEP. |
4.2 Ak predávajúci dodá predmet zmluvy v stanovenej lehote, ale ten nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Zmluvy kupujúci: - môže odmietnuť prevziať vadný či nekompletný tovar s určením náhradného termínu dodania tovaru bez vád a postupovať pri sankciách podľa všeobecných obchodných podmienok OPEP. |
5. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA ZA KVALITU |
5.1 Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy s príslušenstvom bude doručený predávajúcemu v stanovenom rozsahu, množstve, kvalite a bude zodpovedať požadovanej technickej špecifikácií a technickým vlastnostiam uvedeným v tejto zmluve a tieto bude predmet zákazky - zariadenie spĺňať počas celej doby záručnej lehoty. |
5.2 Predávajúci sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v súlade so Slovenskými technickými normami alebo európskymi normami, vzťahujúcimi sa na predmet plnenia a poskytuje záruku minimálne 24 mesiacov, bez obmedzenia najazdených kilometrov. |
5.3 Zodpovednosť za dodávané vozidlo do momentu jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia znáša predávajúci. |
5.4 Moment prechodu zodpovednostných vzťahov za poškodenie, stratu alebo inak znehodnotenie vozidla prechádza na kupujúceho momentom jeho protokolárneho odovzdania a prevzatia. |
5.5 Pre nároky zo zodpovednosti za vady platia primerane ustanovenia § 422 a nasledujúce Obchodného zákonníka. |
6. CENA PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY -DODANIA TOVARU - ZARIADENIA NA MIESTO PLNENIA - zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami, vrátane dopravy, zabezpečenia skúšobnej prevádzky so zaškolením, Zmluvné strany cenu predmetu zmluvy dohodli v zmysle § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov na cene za celý predmet zákazky v hodnote uvedenej v tejto zmluve. |
7. PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Kupujúci neposkytuje zálohové platby za predmet zákazky. |
7.2 Predávajúci je oprávnený fakturovať cenu za dodanie predmet zákazky bez vád dohodnutú vo výške uvedenej v tejto zmluve a to formou vystavenia jednorazovej faktúry vystavenej a doručenej najskôr v deň protokolárneho odovzdania a prevzatia predmetu zákazky. |
7.3 Splatnosť faktúry je min. 30 dní od jej doručenia kupujúcemu . Lehota splatnosti začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola faktúra preukázateľne doručená kupujúcemu. |
7.4 Predložená faktúra musí obsahovať náležitosti podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení. Zmluvné strany sa dohodli, že predložená faktúra bude obsahovať aj údaje, ktoré nie sú uvedené v zákone o DPH, a to: číslo Zmluvy, termín splatnosti faktúry, forma úhrady, označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platba vykonať, meno, podpis, odtlačok pečiatky a telefonické spojenie vystavovateľa faktúry, protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky. |
7.4.1 Ak faktúra nebude obsahovať uvedené náležitosti, bude vrátaná predávajúcemu a lehota splatnosti neplynie, kupujúci nie je v omeškaní s platbou. Lehota splatnosti začína následne plynúť až po doručení faktúry bez vád. |
7.5 PENÁLE ZA OMEŠKANIE ÚHRADY OPRÁVNENEJ FAKTÚRY |
7.5.1 Predávajúci je oprávnený voči kupujúcemu uplatniť sankcie za omeškanie úhrady oprávnene vystavenej faktúry za predmet zákazky v rozsahu a vo výške uvedenej v príslušných ustanoveniach OPEP-u, VOP OPEP-u a podľa Obchodného zákonníka ak ich uplatnenie bude oprávnené a preukázateľne. |
8. POVINNOSTI KUPUJÚCEHO |
8.1 Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu za predmet zákazky - za dodanie zariadenia s príslušenstvom bez vád, v dohodnutej výške na určený účet predávajúceho v lehote splatnosti. |
9. UKONČENIE KÚPNEJ ZMLUVY |
9.1 Riadne ukončenie zmluvného vzťahu zo zmluvy nastane splnením záväzkov zmluvných strán v zmysle podmienok tejto zmluvy - dodaním zariadenia s požadovanými technickými parametrami a príslušenstvom v stanovenej lehote bez vád. |
9.2 Mimoriadne ukončenie zmluvného vzťahu môže nastať na základe dohody zmluvných strán v písomnej forme alebo odstúpením od zmluvy. |
9.3 Od zmluvy môže ktorákoľvek zo zmluvných strán odstúpiť v prípadoch podstatného porušenia zmluvy druhou zmluvnou stranou. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie zmluvy uvedené priamo v zmluvných podmienkach tejto zmluvy, inak podľa ustanovení obchodného zákonníka. |
9.4 Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
9.5 Ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane k termínu, uvedenom v danej dohode, v ktorej bude dohodnuté aj vysporiadanie všetkých práva a povinnosti strán vyplývajúcich zo zmluvy pred ukončením zmluvy. |
10. PLATNOSŤ a ÚČINNOSŤ KÚPNEJ ZMLUVY, ODKLADACIE PODMIENKY ÚČINNOSTI |
10.1 Zmluva nadobudne platnosť v zmysle ustanovení všeobecných obchodných podmienok OPEP-u, momentom jej uzatvorenia v systéme EKS ET a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka. |
10.2 Zmluva nadobúda účinnosť po jej zverejnení v CRZ spôsobom ustanoveným zákonom a splnenia povinnosti kupujúceho spojenej so zápisom do registra partnerov verejného sektora, ak je to relevantné. |
10.3 Predávajúci upozorňuje na ďalšiu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy - splnenie podmienky podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo väzbe na § 11 zákona o verejnom obstarávaní ak sa na kupujúceho vzťahuje povinnosť daného zápisu. |
11. ĎALŠIE INFORMÁCIE |
11.1 Ak je predávajúci identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento predávajúci nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Kupujúci nie je zdaniteľnou osobou v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
11.2 Predávajúci sa zaväzuje počas plnenia predmetu zákazky strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas trvania platnosti a účinnosti tejto zmluvy a zmluvy o poskytnutí finančného príspevku na daný predmet zákazky. |
11.3 Predávajúci je povinný poskytnúť súčinnosť osobám vykonávajúcim výkon kontroly/auditu/overovania. |
11.4 Neoddeliteľnou prílohou zmluvy budú nasledovné doklady a dokumenty doručené kupujúcim po uzavretí zmluvy: - návrh predávajúceho na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presných názvov (obchodných značiek) dodávaného vozidla; - návrh predávajúceho na plnenie zmluvy s uvedením výrobcov dodávaného tovaru a s ocenením dodávaného vozidla v požadovanej štruktúre uvedenej v zmluve; - všetky doklady a dokumenty, katalógové listy, certifikáty a iné dokumenty preukazujúce splnenie technických požiadaviek dodávaného vozidla. |
11.5 Pri uplatnení ekvivalentu, tento musí mať rovnakú alebo vyššiu kvalitu ako je požadovaná v tejto zmluve. Kupujúci v prípade dodania ekvivalentu musí preukázať splnenie minimálnych technických parametrov a kvalitu ekvivalentu a do najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy na posúdenie kupujúcemu. |
11.6 Kupujúci môže odmietnuť dodanie ekvivalentu, ak tento nebude spĺňa požiadavky na technickú a funkčnú špecifikáciu určenú v tejto zmluve. |
11.7 Ak kupujúci po automatickom uzavretí zmluvy v systéme EKS zistí konflikt záujmov definovaný v § 23 zákona č. 343/2015 Z. Z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a tento nebude možné odstrániť inak so zohľadnením stavu procesu verejného obstarávania a postupu zadávania zákazky s využitím elektronického trhoviska, je oprávnený od tejto automaticky uzavretej zmluvy odstúpiť. |
11.8 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podľa bodu 11.7 predávajúci nie je oprávnený uplatniť si voči kupujúcemu akékoľvek finančné alebo iné nároky spojené s účasťou vo verejnom obstarávaní ktorého výsledkom bolo automatické uzavretie tejto zmluvy a ani nárokovať si a domáhať sa plnenia v zmysle tejto zmluvy a to ani z časti. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Obchodná 128/7, Margecany, Gelnica, Košický, Slovenská republika
01.04.2024 12:00 — 30.08.2024 14:00
1,00 ks
127 750,00
104 833,33
V zmysle časti III. Osobitné požiadavky na plnenie: 1.2 Predávajúci doručí kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením presného názvu zariadenia - jeho typu (obchodná značka), s uvedením ich výrobcov a s ocenením predmetu zákazky - tovaru - zariadenia v rozsahu. - cena zariadenia celkom vrátane nadstavieb - eur bez DPH, - výška DPH v % a hodnota DPH v eur, - cena zariadenia celkom vrátane nadstavieb - eur s DPH, 1.4 Predávajúci je povinný doručiť kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy: doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností zariadenia uvedených v tejto zmluve: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list a pod., ktoré musia obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, dodávaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2024 10:59
29.02.2024 10:00
29.02.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2024 14:19 - Vstupná ponuka | 127 200,00 | € | Cena s DPH |
20.02.2024 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: