• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2024 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2024 10:09
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2024 11:35

Detail zákazky Z20241118

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2024 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2024 10:09
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2024 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2024 11:35

Základné údaje

Z20241118

OF-285450

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8971564

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
euroobal lesklý A4, 50 mikr., otvor zhora, univerzálna multiperforácia (100 ks v balení) bal 6
euroobal matný A4, 50 mikr., otvor zhora, univerzálna multiperforácia (100 ks v balení) bal 6
euroobal A4 rozšírený+0,5 cm, hrubý 100 mic., otvor zhora, univerzálna multiperforácia (50 ks v balení) bal 4
samolepiace záložky 20 x 50 mm, 4 neónové farby, 4x50 lístkov ks 70
samolepiace bločky špalík 75 x 75 mm, rôzne farby, 100 listov ks 55
zvýrazňovač CENTROPEN 8722, sada 4 ks mix farieb, šírka 1-4 mm alebo ekvivalent sada 55
ceruzka STABILO Swano s gumou, tvrdosť 4906 HB, balík má 12 kusov alebo ekvivalent bal 8
pero guľôčkové SOLIDLY mix farieb NEON, náplň modrej farby, 0,5 mm (12 ks v balení) alebo ekvivalent bal 8
náhradná náplň do pera 0,5 mm SOLIDLY, modrá alebo ekvivalent ks 110
guľôčkové pero jednorázové Q-CONNECT M červené alebo ekvivalent ks 60
guľôčkové pero Classic 915, jednorázové zelené alebo ekvivalent ks 60
guľôčkové pero jednorázové Q-CONNECT M čierne alebo ekvivalent ks 60
poštové obálky C6 114 x 162 mm samolepiace, 1000 ks v balení bal 2
poštové obálky C5 162 x 229 mm samolepiace, 1000 ks v balení bal 2
poštové obálky C5 s doručenkou doporučene, samolepiace, 500 ks v balení bal 3
lepiaca páska 25 mm x 66 m transparentná ks 20
llepiaca páska 48 mm x 66 m transparentná ks 20
guma MILAN 860 obojstranná alebo ekvivalent ks 60
tlačivo Priepustky - fomát A7 (100 listov) ks 10
blok College Notes A5, 50 listov linajkový alebo ekvivalent ks 70
doska s klipom A4 PVC zatváracia čierna ks 20
špagát polypropylénový 100g, 124 m ks 15
prešpánový obal s chlopňami a gumičkou A4, rôzne farby ks 60
rýchloviazač PVC s prednou priehľadnou stranou, rôzne farby ks 200
etikety (štítky) PRINT hárkové A4, 105x57 mm (10 ks na liste), biela farba bal 4
etikety (štítky) PRINT hárkové A4, 70x37 mm (24 ks na liste), bielej farby bal 2
kancelárske kovové klipy/ spony na papier (41 mm), 12 ks v balíku bal 3
rozdeľovače 10,5x23,5 cm, mix farieb, kartón, 50 ks v balíku bal 5
fixka čierna, 1 mm ks 5
kniha došlých faktúr A4, 30 listov ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia , ktoré je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje  oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje  dodať tovar s uvedenými parametrami. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

29.02.2024 10:10 — 06.03.2024 10:10

30,00 položka

1 504,86

1 400,00

Pri dodaní ekvivalentu tovaru, ktorý nebude spĺňať zadané požiadavky, bude dodávateľom vymenený za iný vyhovujúci ekvivalent.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.02.2024 10:16

23.02.2024 10:09

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.02.2024 10:24

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 34
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.02.2024 12:02 - Vstupná ponuka 1 504,86 € Cena s DPH
23.02.2024 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 1 504,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS