31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Zadunajská cesta 8, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie platnosti licencií - Antivírus
antivírusová ochrana, predĺženie platnosti licencií, vernostná licencia, ESTE Endpoint Protection Standard
Tovar, Služba
1. "Predĺženie platnosti licencií ESET PROTECT Essential On - Prem"
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencie budú využívané na ochranu počítačov proti vírusovým hrozbám v PC sieti na všetkých pracoviskách Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predlženie platnosti licencií ESET PROTECT Essential On - Prem, s platnosťou na obdobie nasledujúcich 12 mesiacov | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predĺženie platnosti licencií ESET PROTECT Essential On - Prem, v počte 3000 ks pre PC na obdobie 12 mesiacov za podmienky výrobcom garantovanej zľavy pre zdravotníctvo vo výške 50 % z ceny licencií | áno |
Produkty určené pre operačný systém: | Windows |
Jazyk produktov a technická podpora: | slovenčina |
Názov |
Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi, že v čase uzavretia zmluvy je oficiálnym partnerom spoločnosti ESET najvyššej kategórie (Platinový partner) v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET). |
Úroveň partnerstva Dodávateľa musí byť pre Objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne a to ESET Inspect Optimalization Specialist na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi disponovanie certifikátmi ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti) a ISO22301:2019 (systém manažérstva kontinuity podnikania) vzhľadom aj na skutočnosť, že Obstarávateľ potrebuje chrániť svoje systémy a dáta vo väčšom rozsahu používané v oblasti zdravotníctva, duševného vlastníctva a verejného sektora. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s aktuálne platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
Náklady na nákup (do nákladov na nákup sa požaduje uviesť aj všetky licencie pre používanie kompletného riešenia bez ohľadu na akékoľvek už existujúce licencie vo vlastníctve verejného obstarávateľa). |
Náklady na podporu a údržbu softvéru (ročný poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný). |
Náklady na (nevyhnutný) upgrade softvéru (do nákladov na nevyhnutný upgrade softvéru sa započítavajú aj náklady na upgrade všetkého softvéru nutného k plnej funkčnosti obstarávaného softvéru). |
Náklady na školenie používateľov a správcov (ak sú potrebné). |
Náklady na záruky spojené s prevádzkou softvéru. |
Presne zadefinovaný termín na implementáciu daného riešenia (ak už nie je naimplementované)-implementácia a zaškolenie najneskôr 1 deň pred platnosťou antivírusovej ochrany. |
Poskytovanie technickej podpory zo strany daného výrobcu ponúkaného AV riešenia v slovenčine a minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase od 8.00 do 18.00 hod.. |
Samotné antivírusové riešenie/tj. samotná aplikácia bola dostupná v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY (OLP). |
Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať. |
Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ (ďalej len „EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky. |
V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy. |
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Lehota dodania je dohodnutá najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť bezodkladne po dodaní predmetu zákazky. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ zaručuje, že má právo udeliť Licencie na používanie Softvéru Objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
29.02.2024 08:00 — 22.03.2024 14:00
3 000,00 ks
9 840,00
9 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2024 12:04
21.02.2024 13:15
21.02.2024 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.02.2024 12:31 - Vstupná ponuka | 9 820,00 | € | Cena bez DPH |
16.02.2024 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 820,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: