• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2024 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2024 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2024 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2024 14:05

Detail zákazky Z20241089

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2024 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2024 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2024 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2024 14:05

Základné údaje

Z20241089

OF-285409

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8961322

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie platnosti licencií - Antivírus

antivírusová ochrana, predĺženie platnosti licencií, vernostná licencia, ESTE Endpoint Protection Standard

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. "Predĺženie platnosti licencií ESET PROTECT Essential On - Prem"
Funkcia
Licencie budú využívané na ochranu počítačov proti vírusovým hrozbám v PC sieti na všetkých pracoviskách Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predlženie platnosti  licencií ESET PROTECT Essential On - Prem, s platnosťou na obdobie nasledujúcich 12 mesiacov ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predĺženie platnosti licencií ESET PROTECT Essential On - Prem, v počte 3000 ks pre PC na obdobie 12 mesiacov za podmienky výrobcom garantovanej zľavy pre zdravotníctvo vo výške 50 % z ceny licencií áno
Produkty určené pre operačný systém: Windows
Jazyk produktov a technická podpora: slovenčina
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi, že v čase uzavretia zmluvy je oficiálnym partnerom spoločnosti ESET najvyššej kategórie (Platinový partner) v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET).
Úroveň partnerstva Dodávateľa musí byť pre Objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne a to ESET Inspect Optimalization Specialist na tovary a služby v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi disponovanie certifikátmi ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti) a ISO22301:2019 (systém manažérstva kontinuity podnikania) vzhľadom aj na skutočnosť, že Obstarávateľ potrebuje chrániť svoje systémy a dáta vo väčšom rozsahu používané v oblasti zdravotníctva, duševného vlastníctva a verejného sektora.
V cene sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s aktuálne platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Náklady na nákup  (do nákladov na nákup sa požaduje uviesť aj všetky licencie pre používanie kompletného riešenia bez ohľadu na akékoľvek už existujúce licencie vo vlastníctve verejného obstarávateľa).
Náklady na podporu a údržbu softvéru (ročný poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný).
Náklady na (nevyhnutný) upgrade softvéru (do nákladov na nevyhnutný upgrade softvéru sa započítavajú aj náklady na upgrade všetkého softvéru nutného k plnej funkčnosti obstarávaného softvéru).
Náklady na školenie používateľov a správcov (ak sú potrebné).
Náklady na záruky spojené s prevádzkou softvéru.
Presne zadefinovaný termín na implementáciu daného riešenia (ak už nie je naimplementované)-implementácia a zaškolenie najneskôr 1 deň pred platnosťou antivírusovej ochrany.
Poskytovanie technickej podpory zo strany daného výrobcu ponúkaného AV riešenia v slovenčine a minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase od 8.00 do 18.00 hod..
Samotné antivírusové riešenie/tj. samotná aplikácia bola dostupná v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY (OLP).
Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať.
Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ (ďalej len „EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky.
V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy.
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
Lehota dodania je dohodnutá najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť bezodkladne po dodaní predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na  doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej  faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ zaručuje, že má právo udeliť Licencie na používanie Softvéru Objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

29.02.2024 08:00 — 22.03.2024 14:00

3 000,00 ks

9 840,00

9 840,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.02.2024 12:04

21.02.2024 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2024 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2024 12:31 - Vstupná ponuka 9 820,00 € Cena bez DPH
16.02.2024 12:31 - Najvýhodnejšia ponuka 9 820,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS