• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 14:17
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 17:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 17:45

Detail zákazky Z20241055

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2024 14:17
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2024 17:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2024 17:45

Základné údaje

Z20241055

OF-285336

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8998640

Objednávateľ

00516554

Stredná športová škola, Trieda SNP 54, Banská Bystrica

Trieda SNP 54, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook Lenovo ThinkPad T16 Gen 1 alebo Gen 2

notebook

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook  Lenovo ThinkPad T16 Gen 1 alebo Gen 2
Funkcia
výchovno-vzdelávací proces
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook  Lenovo ThinkPad T16 Gen 1 alebo Gen 2 alebo ekvivalent ks 20
SSD kapacita GB 512
Veľkosť operačnej pamäte RAM GB 16
Počet jadier procesora počet 10
Frekvencia procesora GHz 0,9
Core Boost Frekvencia GHz 4,4
Cache procesora MB 12
Uhlopriečka displeja " 16
Obnovovacia frekvencia displeja Hz 60
Svietivosť Nits 400
Kapacita batérie Wh 52,5
Nabíjací príkon W 65
Rozmery - šírka mm 360 365
Rozmery - výška mm 20 21
Rozmery - hĺbka mm 255 256
Hmotnosť kg 1,6 1,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Windows 11 Pro, alebo Windows 10 Pro
Typ úložiska SSD
Displej typ panela - IPS, antireflexný, maximálne rozlíšenie min. 1920 × 1200 px, pomer strán 16 :10
Typ procesora Intel i5-1235U, alebo novšia generácia, nie staršia generácia
Funkcie procesora automatické pretaktovanie, podpora virtualizácie
Typ operačnej pamäte DDR5 alebo DDR4
Typ grafickej karty integrovaná Iris Xe GRAPHICS
Požadovaná výbava numerická podsvietená  klávesnica,  operačný systém, TPM 2.0
Jazyk klávesnice CZ, SK
Webkamera 720 px, alebo 1080 px
Batéria Možno nabíjať cez USB-C
Materiál plast + horčík
Rozhranie Dátové  - USB-C, Thunderbolt 4, Grafické výstupy  - HDMI, USB-C, Sieťové -  RJ-45 (LAN), Audio -  Combo Audio Jack
Rozhranie USB-C , Thunderbolt / USB 4,  USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0)
Bluetooth Bluetooth v5.1 a vyššie
WiFi 802.11ax (6GHz), WiFi 6E
 2. Mobilná usb-c nabíjacia skrinka
Funkcia
Slúži na dobíjanie a  uloženie  notebookov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mobilná usb-c nabíjacia skrinka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mobilná usb-c nabíjacia skrinka kapacita pre 20 notebookov,integrovaný podvozok, zabudované kolieska, 2 držiaky - predný a bočný umožňujúci prenášanie po schodoch, integrovaný ventilačný systém, uzamykateľný zámok, len nabíjanie 230
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru na odsúhlasenie, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy na konkrétne pracovisko objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá záručný list a dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa, pričom na tento ekvivalent musí odberateľ udeliť súhlas.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zároveň je potrebné predložiť aj certifikát výrobcu, deklaráciu o zhode.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 54, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

04.03.2024 14:19 — 08.03.2024 14:20

21,00 ks

30 267,10

30 267,10

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.02.2024 14:33

01.03.2024 14:17

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2024 14:32

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 267
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2024 14:38 - Vstupná ponuka 30 264,00 € Cena s DPH
26.02.2024 16:50 - Najvýhodnejšia ponuka 28 533,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS