• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2024 10:36
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2024 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2024 11:45

Detail zákazky Z20241033

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 10:42
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2024 10:36
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2024 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2024 11:45

Základné údaje

Z20241033

OF-285329

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8971488

Objednávateľ

36570460

Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.

Komenského 50, Košice, 04248, SVK

Dodávateľ

36170305

MR SERVIS spol.s r.o.

Mäsiarska 30, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Deratizácia kanalizačnej siete prevádzok a nebytových priestorov závodu Trebišov

Deratizácia

  • 90923000-3 - Deratizačné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia objektov
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu, doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, kontroly účinnosti zásahu v objektoch, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov.
Deratizácia kanalizačnej siete (kanalizačných šácht) zahŕňa rozloženie nástrah
Deratizácia nebytových priestorov zahŕňa rozloženie nástrah  vo vnútorných priestoroch deratizovaných objektov
Všetky použité prípravky musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Deratizácia kanalizačných šácht - I. etapa jarná ks 137
2. Deratizácia nebytových priestorov - I.etapa jarná m2 7500
3. Deratizácia kanalizačných šácht - II. etapa jesenná ks 137
4. Deratizácia nebytových priestorov - II.etapa jesenná m2 7500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Deratizácia jarná - I. etapa 1x - v termíne: marec 2024 - apríl 2024
Deratizácia jesenná - II. etapa 1x - v termíne: október 2024 - 15. november 2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky.
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu.
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonanej službe.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis (protokol) o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky.
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad.
Lokality deratizácie: Administratívna budova Trebišov (400m2), Stredisko Dopravy Trebišov (600m2), Hlavný sklad Trebišov (300m2), ČOV Trebišov (1030m2), ČOV +PČS Kráľovský Chlmec (850m2), Prevádzková budova Sečovce ( 200m2), ČOV Sečovce (300m2), ÚV Dargov (200m2), ČOV + PČS Čierna nad Tisou (300m2), PS Veľké Kapušany (300m2), Prevádzková budova Veľké Kapušany (200m2), Prevádzková budova Kráľovský Chlmec (200m2), ČOV Kalša (100m2). ČOV Dvorianky (100m2), ÚV Boťany (1100m2), ÚV Borša (300m2), ČOV Borša (300m2), ÚV Parchovany (320m2), ČOV Malý Kamenec (200m2), ČOV Zemplínske Hradište (200m2)
Lokality deratizácie šachty: Trebišov (101 ks), Kráľovský Chlmec (16 ks), Sečovce (6 ks), Čierna nad Tisou (5 ks), Veľké Kapušany (9 ks)
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.)
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. Dodávateľ preukáže toto plnenie platným poistným certifikátom / zmluvou o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom svojich prác, a to bez obmedzenia, na čiastku vo výške 100 000 EUR

krytie zodpovednosti za prípadné škody

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby.
Navrhnutá hodnota Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby a a je povinný zabezpečiť regulácie živočíšnych škodcov zodpovedne s dôrazom na kvalitatívne a bezpečnostné požiadavky v zmysle normy STN EN 16636:2015. Dodavateľ preukáže svoju spôsobilosť platným certifikátom spôsobilosti v zmysle normy STN EN 16636:2015.

preukázanie spôsobilosti z hľadiska kvality poskytovanej služby a dodržiavanie bezpečnostných postupov a vybavenosti z hľadiska technického vybavenia (vozidlá vybavené svetelným signalizačným zariadením v premávke, predeleným zadným priestorom pevnou prepážkou a podobne) k výkonu služby tak aby nebola ohrozená bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti vykonávania služby.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 1872, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

15.03.2024 10:39 — 15.11.2024 10:39

1,00 celok

7 500,00

7 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.02.2024 10:42

23.02.2024 10:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.02.2024 10:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 74
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2024 20:18 - Vstupná ponuka 7 500,00 € Cena bez DPH
23.02.2024 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka 6 177,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS