• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2024 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2024 12:15

Detail zákazky Z20241030

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2024 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2024 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2024 12:15

Základné údaje

Z20241030

OF-268194

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8961285

Objednávateľ

00317004

Mesto Turčianske Teplice

Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky, kopírovací a grafický papier

Kancelársky, kopírovací a grafický papier

  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky, kopírovací a grafický papier
Funkcia
Kopírovací papier a kancelársky papier A4 a A3 určený do atramentových, laserových tlačiarní, kopírovacích zariadení, ako aj bežné kancelárske využitie
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier využívaný aj ako papier do tlačiarní a kopírovacích strojov A4 80 gr. (500 ks v balíku) ISO 536
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier využívaný aj ako papier do tlačiarní a kopírovacích strojov A3 80 gr. (500 ks v balíku) ISO 536
Položka č. 3 - graficky využívaný papier, aj ako papier do tlačiarní a kopírovacích strojov A3 100 gr. (500 ks v balíku) ISO 536
Položka č. 4 - graficky využívaný papier, aj ako papier do tlačiarní a kopírovacích strojov A3 170 gr. (250 ks v balíku) ISO 536
Položka č. 5 - graficky využívaný papier, aj ako papier do tlačiarní a kopírovacích strojov A3 220 gr. (250 ks v balíku) ISO 536
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier A4 Plošná hmotnosť 80 g/m2
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier A4 Hrúbka 106 mm/1000
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier A4 Opacita 91 %
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier A4 Belosť 146 CIE
Položka č. 1 - bežný kancelársky papier A4 BALÍKOV 540
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier A3 Plošná hmotnosť 80 g/m2
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier A3 Hrúbka 106 mm/1000
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier A3 Opacita 91 %
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier A3 Belosť 146 CIE
Položka č. 2 - bežný kancelársky papier A3 BALÍKOV 5
Položka č. 3 - grafický papier A3 - lesklý Plošná hmotnosť 100 g/m2
Položka č. 3 - grafický papier A3 - lesklý Povrch Obojstrane hladký
Položka č. 3 - grafický papier A3 - lesklý Belosť 161 CIE
Položka č. 3 - grafický papier A3 - lesklý BALÍKOV 4
Položka č. 4 - grafický papier A3 - lesklý Plošná hmotnosť 160 g/m2
Položka č. 4 - grafický papier A3 - lesklý Povrch Obojstrane hladký
Položka č. 4 - grafický papier A3 - lesklý Belosť 161 CIE
Položka č. 4 - grafický papier A3 - lesklý BALÍKOV 4
Položka č. 5 - grafický papier A3 - lesklý Plošná hmotnosť 220 g/m2
Položka č. 5 - grafický papier A3 - lesklý Povrch Obojstrane hladký
Položka č. 5 - grafický papier A3 - lesklý Belosť 161 CIE
Položka č. 4 - grafický papier A3 - lesklý BALÍKOV 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Fakturačná adresa objednávateľa. Mesačná dodávka.
Požaduje sa rozdeliť dodávku na 9 mesačných dodávok, po dohodnutom rozpise na predmet zmluvy do 10 dní od uzavretia zmluvy.
Recyklovaný papier - N I E !!!
Dodávka je určená - špecifikovaným množstvom, resp. termínom platnosti zmluvy. Pri neodobratí predpokladaného množstva tovaru, v termíne platnosti zmluvy, nevzniká žiadnej zo zmluvných strán dodatočné plnenie.
Zmluvné plnenie bude na základe skutočne odobratého množstva papiera v termíne platnosti zmluvy.
Tovar z predmetu zákazky bude mať environmentálne označovanie, čím bude spĺňať podmienku zeleného verejného obstarania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska, 413/1, Turčianske Teplice, Turčianske Teplice, Žilinský, Slovenská republika

01.03.2024 00:00 — 31.01.2025 23:59

557,00 ks

3 582,00

2 985,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.02.2024 10:11

21.02.2024 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2024 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 52
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2024 12:44 - Vstupná ponuka 3 582,00 € Cena s DPH
21.02.2024 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 3 581,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS