• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2024 10:50

Detail zákazky Z20241020

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2024 10:50

Základné údaje

Z20241020

OF-285183

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8955460

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36000124

HAKOM, s.r.o.,

Československej armády 18, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvislé dopravné značky a príslušenstvo

dopravné značky, dopravné zariadenie, príslušenstvo

  • 34992200-9 - Dopravné značky
  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zvislé dopravné značky na Fe Zn podklade, reflexná trieda RA2 a dopravné zariadenia
Funkcia
Zabezpečenie zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení vrátane príslušenstva pre cesty I., II. a III. triedy z dôvodu zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest v zmysle povinností vyplývajúcich zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
233-52 (zákaz vjazdu pre nákladné vozidlá) 600 ks 1
235 (znečistenie vody) 600 ks 2
253-70 (70km/h) 600 ks 4
253-60 (60km/h) 600 ks 4
253-40 (40km/h) 600 ks 4
263-70 (koniec 70km/h) 600 ks 4
263-60 (koniec 60km/h) 600 ks 4
263-40 (koniec 40km/h) 600 ks 4
254 (zákaz predchádzania) 600 ks 12
264 (koniec zákazu obchádzania) 600 ks 4
325-10 (prechod pre chodcov) 600x600 ks 10
355 (kilometrovník) 260x520 ks 44
364 (Moškovec 519,4km, Láclavá 2194,1km) ks 4
507-101 (okrem dopravnej obsluhy) 450x600 ks 1
705 (smerová tabuľa) 600x600 ks 20
706-30 (smerová tabuľa) 750x500 ks 4
Krytka na tyč priemer 60mm ks 500
Upínacia svorka na tyč priemer 60 FeZn ks 700
Upínacia svorka na tyč na uchytenie dvoch značiek na jednu tyč priemer 60 FeZn ks 100
Al. kotviaca pätka vrátane kotiev ks 15
Dopravný kužel pevný 500 ks 50
Zastavovací terčík Z5a ks 10
Páska bandimex 12,7mm m 180
Spona na pásku 12,7mm ks 100
Tyč FeZn 3mm priemer 60mm 3m ks 60
Tyč FeZn 3mm priemer 60mm 4m ks 120
702 (smerová doska plastová obojstranná ľavá/pravá) 1000x250 ks 40
 2. Technické vlastnosti dopravných značiek a dopravných zariadení
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky Vyhlášky 30/2020 Z.z. Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení, STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách, ostatných súvisiacich platných technických noriem a predpisov, a byť v súlade so Vzorovými listami VL6.1 a VL6.4 Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky. Dopravné značky a dopravné zariadenia musia mať platné CE certifikáty nemennosti parametrov stavebných výrobkov.
Zvislé dopravné značky musia byť vyhotovené na Fe Zn podklade, reflexná trieda použitých fólii RA2 Dopravné značky a dopravné zariadenia musia byť vyhotovené so zahnutým lisovaným okrajom (dvojitý ohyb). Povrch značiek musí byť hladký, umývateľný a odolný voči poveternostným vplyvom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Odberateľ požaduje predložiť podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 20% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Odberateľ zašle dodávateľovi do 2 pracovných dní fakturačné a kontaktné údaje. Zároveň dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
2. Dodávateľ je povinný dodať tovar do sídla v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovar nový, nepoužívaný. Pri dopravných značkách alebo zariadeniach, ktoré nie sú v opisnom formulári jednoznačne špecifikované, odberateľ poskytne dodávateľovi presnú špecifikáciu alebo grafickú prílohu.
3. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy vrátane balného, naloženia, dopravy do miest plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadňujú všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy:
a) doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zákona č. 133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (certifikát zhody, SK - certifikát, SK vyhlásenie o parametroch) na všetky druhy dopravných zariadení a značiek a potrebného príslušenstva pre zvislé dopravné značky,
b) ak dodávateľ nie je výrobcom, požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, že sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, od ktorého predložil doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami (certifikát zhody, SK-certifikát, SK-vyhlásenie o zhode).
5. Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 6.30 hod do 13.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe predávajúceho telefonicky minimálne 1 deň vopred.
V prípade nevyhnutnej potreby na súrnu dodávku dopravných značiek, ktoré sú predmetom dodávky, môže odberateľ požadovať ich dodanie do 1 týždňa od objednania.
6. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť odberateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
7. Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorazové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné.
8. Odberateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
9. Dodávateľ ručí za predmet dodávky t. z., že tovar má v dobe preberania požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
10. Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu dodávaného tovaru podľa aktuálnych platných technických noriem a za úplnosť dodávky tovaru. Dodávateľ musí predložiť nasledovné informácie o dodávanom tovare : a) návod na montáž a osadenie, b) podrobné informácie o akýchkoľvek obmedzeniach týkajúcich sa umiestnenia alebo použitia, c) návod na používanie, údržbu a čistenie.
11. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania.
12. Dodávateľ pri dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru.
13. Dodávateľ vystaví faktúru podľa ich odobratého tovaru po ukončení celej dodávky pre závod. Lehota splatnosti faktúr je do 30 dní od jej doručenia odberateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
14. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru odberateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú a je v trvaní 7 rokov na dopravné značky, zariadenia a fólie a 24 mesiacov na ostatný tovar.
15. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia odberateľom aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Odberateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar.
16. Odberateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
17. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný odberateľovi oznámiť odmietnutie a dôvod uznania vady v 5-dňovej lehote.
18. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je odberateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

26.02.2024 00:00 — 18.03.2024 00:00

1,00 súbor

22 051,30

22 051,30

V zmysle stanovených podmienok.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.02.2024 08:44

20.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2024 09:24 - Vstupná ponuka 22 051,30 € Cena bez DPH
16.02.2024 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 22 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS