• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2024 09:50

Detail zákazky Z20241019

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2024 09:50

Základné údaje

Z20241019

OF-285326

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8955458

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

46495754

PUMASPED s.r.o.

Novomestská 44/45, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tovar na úpravy v zdravotnom stredisku

zárubňa, interiérové dvere, zadlabávací zámok, bezpečnostná cylindrická vložka, rozetové kovanie

  • 44221200-7 - Dvere
  • 44521110-2 - Dverové zámky
  • 44520000-1 - Zámky, kľúče a pánty
  • 44221000-5 - Okná, dvere a súvisiace prvky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tovar na úpravy v zdravotnom stredisku
Funkcia
Tovar na úpravy v zdravotnom stredisku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oceľová zárubňa CgU 100; 600 x 1970 mm pravá,oblúková ks 1
Drevené dvere interiérové 600 x 1970 mm, pravé, fólia buk, s polodrážkou do zárubne CgU, ks 1
Drevené dvere interiérové 800 x 1970 mm, ľavé, fólia buk, s polodrážkou do zárubne CgU, ks 1
Zadlabávací zámok do dverí na FAB vložku, rozteč, hĺbka zádlabu, šírka v zmysle zakúpených dverí, 1 ks ľavé, 1 ks pravé ks 2
Bezpečnostná cylindrická vložka FAB 30/35, 5 kľúčov ks 2
Rozetové kovanie kľučka - kľučka, pravé ks 1
Rozetové kovanie guľa - kľučka, na dverné krídla pravé - 2 ks, ľavé 4 - ks, viď foto v prílohe ks 6
Rohová lišta PVC so sieťkou, 2500 mm ks 12
Dupli Color ( alebo ekvivalent) Efekt matného skla, biely, á 150 ml ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celé predpokladané množstvo tovaru.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

22.02.2024 09:30 — 29.02.2024 14:00

9,00 položiek

544,32

453,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.02.2024 08:43

20.02.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.02.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2024 18:17 - Vstupná ponuka 544,32 € Cena s DPH
16.02.2024 18:17 - Najvýhodnejšia ponuka 544,32 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS