• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2024 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2024 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2024 13:10

Detail zákazky Z20241016

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2024 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2024 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2024 13:10

Základné údaje

Z20241016

OF-285071

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8982323

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31439446

Dräger Slovensko, s.r.o.

Radlinského 40a, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranný protiplynový filter

protiplynový filter, ochranné prostriedky,

  • 35000000-4 - Bezpečnostné, hasičské, policajné a ochranné vybavenie
  • 35814000-3 - Plynové masky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Protiplynový filter
Funkcia
Filter k ochrannej protiplynovej maske na ochranu proti chemickým prostriedkom.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ochrana podľa normy STN EN 141 a 143 alebo ekvivalentnej
Rozsah ochrany minimálne v rozsahu kombinovaný A1B2E2K1 CO NO Hg P3 R D
Pripojitelnosť filtrov závitom 40x1,7" podľa EN 148-1:2000
Doba použiteľnosti minimálne 5 rokov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť do 15 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy technickú špecifikáciu (parametre) ponúkaného ochranného protiplynového filtru a certifikát, ktorý bude potvrdzovať spĺňanie normy STN EN 141 a 143 (alebo ekvivalentnej) v rozsahu ochrany A1B2E2K1 CO NO Hg P3 R D.
Nepredloženie dokladov podľa predchádzajúceho bodu v požadovanom termíne sa bude považovať v súlade s obchodnými podmienkami elektronického trhoviska za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Každý protiplynový filter musí mať na obale nalepený dátum exspirácie.
Predmet zákazky, musí byť dodaný naraz, pokiaľ sa zmluvné strany preukázateľne nedohodnú inak, v zmluvne dohodnutom množstve, nový, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 08:00 h do 14:00 h.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas záručnej doby preveriť v certifikovanej skúšobni kvalitu dodaného predmetu zákazky, a to na základe náhodného výberu z filtrov. Ak výsledky z takejto skúšky budú nevyhovujúce, t. j. nebudú zhodné s technickým opisom a/alebo špecifikáciou predmetu zákazky, bude sa to považovať za porušenie kúpnej zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo vrátiť dodávateľovi na jeho náklady celú dodávku predmetu zákazky alebo jej časť. Dodávateľ je v takomto prípade povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady súvisiace so skúškou podľa predchádzajúcej v
V prípade zistenia viditeľných odlišností pri preberaní dodávky v porovnaní so vzorkou má objednávateľ právo vrátiť celú dodávku na náklady dodávateľa. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry spolu s dodacím listom (faktúra môže slúžiť ako dodací list - v takom prípade je potrebné túto skutočnosť uviesť na faktúru) s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gucmanova 670/19, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

08.03.2024 07:00 — 30.08.2024 14:00

50,00 ks

2 859,60

2 383,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.02.2024 10:43

27.02.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.02.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 58
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2024 12:20 - Vstupná ponuka 2 859,60 € Cena s DPH
24.02.2024 21:55 - Najvýhodnejšia ponuka 2 458,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS