164861
Divadlo Nová scéna
Živnostenská 1, Bratislava, 81214, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Zadunajská cesta 8, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie licencie a prechod na ESET PROTECT Advanced
Antivírusový softvér, ESET, ochrana počítačov, ochrana serverov
Tovar, Služba
1. Predĺženie licencie a prechod na ESET PROTECT Advanced
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre zabezpečenie činností objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predĺženie licencie a prechod na ESET PROTECT Advanced | ks | 65 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Prechod na vyšší produkt ESET PROTECT Advanced | |
2. Predĺženie licencií na obdobie 12 mesiacov | |
3. Licenčné obdobie: | 8.3.2024 - 7.3.2025 |
4. Požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) | |
5. Jazyk produktov a technická podpora: | slovenčina |
6. Operačný systém: | Windows |
- v prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla Objednávateľa). |
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. |
3. Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi, že v čase uzavretia zmluvy je certifikovaným partnerom spoločnosti ESET v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo výrobca produktov). |
4. Úroveň partnerstva Dodávateľa musí byť pre Objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
5. Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi disponovanie certifikátmi ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti) a ISO22301:2019 (systém manažérstva kontinuity podnikania) vzhľadom aj na skutočnosť, že Obstarávateľ potrebuje chrániť svoje systémy a dáta vo väčšom rozsahu používané v oblasti zdravotníctva, duševného vlastníctva a verejného sektora. |
6. Objednávateľ posúdi podklady predložené Dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
6.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
6.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, alebo |
6.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu. |
7. Ak Dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám Objednávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
8. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou Objednávateľa. |
9. Ak bude Dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
10. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám Objednávateľa. |
11. Vystavenie faktúry sa uskutoční po dodaní tovaru (faktúra bude obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru a meno kontaktnej osoby Objednávateľa). |
12. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ,Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Živnostenská 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
26.02.2024 09:00 — 07.03.2024 14:00
65,00 ks
1 900,00
1 583,00
Dodávateľ predloží v podobe vlastného návrhu plnenia zákazky obchodný názov a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru ako súčasť zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2024 10:42
20.02.2024 12:00
20.02.2024 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2024 11:29 - Vstupná ponuka | 1 900,00 | € | Cena s DPH |
15.02.2024 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 860,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: