• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2024 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2024 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2024 16:05

Detail zákazky Z20241006

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2024 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2024 15:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2024 16:05

Základné údaje

Z20241006

OF-285288

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8950543

Objednávateľ

00321575

Mesto Rajec

Námestie SNP 2/2, Rajec, 01522, SVK

Dodávateľ

53789555

Ekozdroj, s. r. o.

Jána Kollára 755, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber a odvoz zmesového komunálneho odpadu

odpad, zber, odvoz

  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90511100-3 - Zber tuhého komunálneho odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je zber a preprava zmesového komunálneho odpadu z hromadnej bytovej zástavby z mesta na miesto zneškodnenia zmesového komunálneho odpadu - podl'a skutočného počtu oskenovaných a vyvezených nádob.
Funkcia
Frekvencia zberu a prepravy zmesového komunálneho odpadu v komplexnej bytovej zástavbe
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem nádoby l 1100
Celkový max. počet nádob ks 90
Frekvencia vývozu od 01.03.2024 do 28.2.2025 za týždeň počet 1
 2. Predmetom zákazky je zber a preprava zmesového komunálneho odpadu z individuálnej bytovej zástavby z mesta na miesto zneškodnenia zmesového komunálneho odpadu - podl'a skutočného počtu oskenovaných a vyvezených nádob.
Funkcia
Frekvencia zberu a prepravy zmesového komunálneho odpadu v individuálnej bytovej zástavbe
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem nádoby l 60
Celkový max. počet nádob ks 124
Frekvencia vývozu od 01.05.2024 do 30.09.2024 za týždeň počet 1
Frekvencia vývozu od 01.03.2024 do 30.04.2024 a od 01.10.2024 do 28.02.2025 za dva týždne počet 1
Objem nádoby l 120
Celkový max. počet nádob ks 788
Frekvencia vývozu od 01.05.2024 do 30.09.2024 za týždeň počet 1
Frekvencia vývozu od 01.03.2024 do 30.04.2024 a od 01.10.2024 do 28.02.2025 za dva týždne počet 1
Objem nádoby l 240
Celkový max. počet nádob ks 75
Frekvencia vývozu od 01.05.2024 do 30.09.2024 za týždeň počet 1
Frekvencia vývozu od 01.03.2024 do 30.04.2024 a od 01.10.2024 do 28.02.2025 za dva týždne počet 1
 3. Predmetom zákazky je zber a preprava zmesového komunálneho odpadu od podnikateľských subjektov z mesta na miesto zneškodnenia zmesového komunálneho odpadu - podl'a skutočného počtu oskenovaných a vyvezených nádob.
Funkcia
Frekvencia zberu a prepravy zmesového komunálneho odpadu od právnických subjektov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem nádoby l 1100
Celkový max. počet nádob ks 69
Frekvencia vývozu od 01.03.2024 do 28.02.2025 za týždeň počet 1
Objem nádoby l 240
Celkový max. počet nádob ks 6
Frekvencia vývozu od 01.03.2024 do 28.02.2025 za týždeň počet 1
Objem nádoby l 120
Celkový max. počet nádob ks 23
Frekvencia vývozu od 01.03.2024 do 28.02.2025 za týždeň počet 1
Objem nádoby l 110
Celkový max. počet nádob ks 87
Frekvencia vývozu od 01.03.2024 do 28.02.2025 za týždeň počet 1
Objem nádoby l 60
Celkový max. počet nádob ks 1
Frekvencia vývozu od 01.03.2024 do 28.02.2025 za týždeň počet 1
 4. Obslužné - ubehnuté kilometre na uspokojivé poskytnutie služby
Funkcia
Obslužné - ubehnuté kilometre na uspokojivé poskytnutie služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet jázd za rok - individuálna bytová výstavba 37x + komplexná bytová výstavba a právnické osoby 52x počet 89
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného oprávnenia na nakladanie s komunálnym odpadom.
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa.
Zber odpadu musí byt' vykonaný vždy v čase od 06.00 hod. do 15.00 hod.
Zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté.
Pri každom zbere dodávatel' vyprázdnenú zbernú nádobu umiestnit' na pôvodné miesto, resp. stojisko a v prípade 1100 l zberných nádob zaistit' proti posunutiu tak, aby bolo možné ich plynulé otváranie a aby nedochádzalo k ich samovoľnému odsunutiu mimo stojiska.
Dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu (napr. vážny lístok a pod.) za každý vykonaný zvoz objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou.
Evidovať množstvo odvezeného odpadu a predkladať výkazy o množstve Objednávateľovi a na skládku odpadov, kde sa zabezpečuje likvidácia odpadu.
Dodržiavat' rozmiestnenie zberných nádob.
Informovat" objednávatel'a, ak označenie zberných nádob z hl'adiska ich adresnosti je poškodené alebo nečitateľné.
Informovat' objednávatera o skutočnosti, že pre niektorého póvodcu odpadu je objem zbernej nádoby určenej pre neho nepostačujúci - pravidlene preplnená nádoba.
Okamžite odstránit' znečistenie z verejného priestranstva, stanovišt'a zberných nádob a okolia zberných nádob alebo iného priestranstva, ktoré vzniklo vd8sledku premiestňovania alebo vyprázdňovania zberných nádob alebo vriec dodávateľom.
Objednávatel' vyžaduje od dodávatel'a vykonávat' zber komunálneho odpadu špeciálnym zberovým vozidlom určeným na vykonávanie služby pre objednávateľa.
Pre objednávatel'a v rámci služby vykonávat' elektronickú evidenciu vyvezených zberných nádob ručnými snímacími zariadeniami, ktoré mu poskytne objednávatel'.
Dodávateľ zabezpečí snímanie identifikátorov na vyprázdňovaných zberných nádobách ručnými snímacími zariadeniami.
Dodávateľ zabezpečí snímanie každej vysýpanej zbernej nádoby bez ohľadu na externé vplyvy (porucha vozidla, počasie, ročná doba a pod.) a bez ohľadu na to, o aký typ nádoby ide (napr. zberná nádoba, kontajner, vrece a pod.).
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené maximálne množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať tieto maximálne množstvá za nezáväzné.
V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dójde k jej poškodeniu, dodávatel' je povinný na vlastné náklady opravit'. Ak nie je oprava možná, je dodávatel' povinný túto skutočnost' oznámit' objednávatel"ovi, ktorý zabezpečí novú nádobu na náklady dodávatel’a.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa realizovať zber, odvoz respektíve likvidáciu odpadov podľa skutočných (aktuálnych) množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu ako sú predpokladané množstvá, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávat' dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spósobilost' zodpovedajú činnosti ktorá je predmetom zákazky. V súvislosti s tým je dodávateľ povinný dodržiavat' všeobecne závázné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plnit' si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia.
Dodávateľ je povinný vyviezť odpad zo zbernej nádoby aj v prípade, ak sa zberná nádoba nenachádza na mieste obvyklom alebo na to určenom, ale nachádza sa pre dodávateľa na prístupnom mieste.
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody spôsobené tretím osobám v súvislosti s činnosťou súvisiacou s predmetom tejto zmluvy na území objednávateľa. Dodávateľ je povinný zabezpečiť vývoz odpadov uvedených v tejto zmluve na Skládku odpadov, určenú objednávateľom.
Dodávateľ je povinný zabezpečit' odvoz odpadov uvedených v tejto zmluve do zariadenia na zhodnotenie alebo zneškodnenie určeného  objednávatel’om.
Dodávateľ nezodpovedá za likvidáciu odpadu. Dodávateľ služby musí disponovať všetkými relevantnými dokladmi preukazujúcimi oprávnenie dodávateľa poskytovať službu, ktorá je predmetom na nakladanie s komunálnym odpadom.
Zberné nádoby sú a budú počas celej účinnosti zmluvy o zabezpečovaní služieb v oblasti odpadového hospodárstva vo vlastníctve objednávateľa alebo obyvateľov mesta.
Táto zmluva zaniká: a) písomnou dohodou zmluvných strán, b) výpoveďou v dvojmesačnej výpovednej lehote, c) dňom zrušenia alebo pozastavenia oprávnenia na činnosť nakladania s odpadom dodávateľa, alebo dňom jeho zániku, d) odstúpením od zmluvy z dôvodu neplnenia povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy.
Dodávateľ bude fakturovať mesačne objednávateľovi za plnenie uvedené v položke č. 1, 2 a 3 iba za skutočne vykonané plnenie a nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie v prípade vyššieho alebo nižšieho plnenia ako je uvedené v položke č. 1, 2 a 3. Splatnosť faktúr bude do 30 dní odo dňa ich doručenia do sídla objednávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 2/2, 015 22 Rajec, Rajec, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.03.2024 00:01 — 28.02.2025 23:59

1,00 kpl

181 302,30

151 085,25

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.02.2024 15:17

19.02.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.02.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2024 10:15 - Vstupná ponuka 181 300,27 € Cena s DPH
19.02.2024 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka 181 299,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS