• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2024 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2024 11:30

Detail zákazky Z2024997

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2024 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.02.2024 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.02.2024 11:30

Základné údaje

Z2024997

OF-285285

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8955472

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky

nábytok, stoličky, kancelárske stoličky

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske stoličky
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárska stolička ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Stolička je vybavená mechanizmom, ktorý zabezpečuje synchrónne naklápanie operadla a sedadla áno
1.2. Táto funkcia umožňuje nielen nastavenie operadla do optimálneho uhla, ale aj naklonenie sedadla pri hojdaní tak, aby sa neustále udržiaval správny uhol medzi operadlom a sedadlom áno
1.3. Aretácia náklonu a nastavenie výšky sedenia sa ovládajú páčkou na pravej strane sedadla, pod ktorým je zároveň umiestnená aj otočná regulácia tuhosti hojdania áno
1.4.  Konštrukcia bedrovej opierky, pozostáva z deviatich dvojkrídlových chrbtových opierok áno
1.5. Nastaviteľné operadlo ponúka štyri úrovne tlaku na bedrovú časť a poskytuje komplexnú podporu chrbtice a chrbtových svalov áno
1.6. Bedrová opierka je potiahnutá sieťovinou, čím sa zvyšuje vzdušnosť a bráni prehrievaniu a potení dotykových partií tela áno
1.7. Ramenná časť operadla je plochá a poskytuje dostatok priestoru a komfortu áno
1.8. Robustné sedadlo je vyplnené studenou penou a potiahnuté kvalitným čalúnením, ktoré je príjemné na dotyk a ľahko sa udržiava áno
1.9. Rozmery a tvar sedadla zaručujú správne podopretie dolných končatín a rovnako ako aj bedrová opierka zaručujú dostatok miesta a komfortu bez ohľadu na telesné proporcie používateľa áno
1.10. Anatomicky tvarovaná a výškovo a uhlovo nastaviteľná opierka hlavy zaručuje absolútny komfort pre užívateľov s rôznou výškou postavy áno
1.11. Opierka je potiahnutá sieťovinou pre lepšie prúdenie vzduchu a podopretie v oblasti krčnej chrbtice áno
1.12. Lakťové opierky sú mäkčené a nastaviteľné áno
1.13. Dá sa nastaviť ich výška, uhol a hĺbka a dosiahnuť tak optimálnu polohu predlaktia a ramien na pohodlné sedenie bez ohľadu na výšku užívateľa alebo pracovnej plochy áno
1.14. Odolný nylonový kríž v kombinácii s univerzálnymi kolieskami vhodnými na všetky typy povrchov zaručujú vysokú mobilitu, spoľahlivosť a dlhú životnosť áno
1.15. Stolička je vhodná pre užívateľov s výškou 150 až 200 cm áno
1.16. Materiál poťahu látka
1.17. Výplň sedadla za studena tvarovaná pena
1.18. Základný materiál nylon
1.19. Materiál kolies: nylon nylon
1.20. Opierka na ruku 3D nastaviteľná
1.21.  Plynový piest Trieda 4
1.22. Veľkosť kolies 60 mm
1.23. Uhol sklonu operadla 90° - 135°
1.24. Výška sedadla 48 - 56 cm
1.25. Minimálna nosnosť 120 kg
1.26. Napr. YENKEE - Kancelárska stolička YENKEE YGC 500BK FISHBONE
1.27. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
1.28. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom navrhovaného tovaru, ekvivalent musí mať technickú špecifikáciu rovnakej, alebo vyššej kvality. Ekvivalentné riešenie musí spĺňať požiadavky na min. zadané parametre, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je tovar určený.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
7. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracoviská uvedené v objednávke, ktoré sa nachádzajú v sídle objednávateľa v 4- podlažnej budove bez výťahu. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
10. Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa vystavenia objednávky.
11. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
12.  Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
13. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

23.02.2024 08:00 — 04.03.2024 15:00

1,00 súbor

1 050,00

875,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.02.2024 09:28

20.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 30
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2024 14:17 - Vstupná ponuka 1 050,00 € Cena s DPH
16.02.2024 17:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 049,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS