• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2015 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2015 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2015 09:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2015 13:23

Detail zákazky Z20153142

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2015 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    01.04.2015 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.04.2015 09:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.04.2015 13:23

Základné údaje

Z20153142

OF-16534

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1805092

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

35683929

OTIS Výťahy, s.r.o.

Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonávanie údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov v priebehu roka 2015

servis výťahov, odborná prehliadka, odborná skúška, zdvíhacie zariadenia

  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov v priebehu roka 2015
Funkcia
Vykonávanie pravidelnej preventívnej údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok 6 ks výťahov v priebehu roka 2015 v rámci mesačnej paušálnej platby
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov, STN a EN, všeobecne záväzných právnych predpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výťah OT 630 10/10, rok výroby 2001 ks 2
Výťah UT 630 6/6, rok výroby 2002 ks 1
Výťah HONB 320 5/5, rok výroby 1999 ks 1
Výťah HONB1 630 5/5, rok výroby 1999 ks 1
Výťah OHNV 630 5/5, rok výroby 1999 ks 1
Kontrola v medziobdobí odborných prehliadok - 1 ks/Vranov nad Topľou JV 3
Odborná prehliadka - 6 ks výťahov JV 21
Odborná skúška - 2 ks/Stará Ľubovňa JV 2
Opakovaná úradná skúška - 1 ks/Poprad, 1 ks/Vranov nad Topľou JV 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Údržba - zriadenie a nastavenie, mazanie a čistenie podľa pokynov a odporúčaní výrobcov - oleje a mazadlá sú v cene paušálnej platby v rámci mesačnej paušálnej platby
Vyprosťovanie osôb do 1 hodiny od nahlásenia v rámci mesačnej paušálnej platby
Zabezpečenie prevádzkyschopného stavu výťahu, odstránenie porúch vrátane prípadnej výmeny drobných súčiastok ( žiarovky, kontakty, drobný spojovací materiál a pod.) v rámci mesačnej paušálnej platby
Kontrola v medziobdobí odborných prehliadok v rámci mesačnej paušálnej platby predmetného výťahu
Odborná prehliadka v rámci mesačnej paušálnej platby
Odstránenie prípadných drobných prevádzkových porúch a bežné zriadenie v rámci odbornej prehliadky, prípadná výmena drobných súčiastok ( žiarovky, kontakty, drobný spojovací materiál a pod.) v rámci mesačnej paušálnej platby
Odborná skúška v rámci mesačnej paušálnej platby predmetného výťahu
Vyhotovenie správy z odbornej prehliadky a odbornej skúšky do 15 pracovných dní od ich vykonania v rámci mesačnej paušálnej platby
Opakovaná úradná skúška v rámci mesačnej paušálnej platby predmetného výťahu
Školenie dozorcov výťahov a výťahového technika v rámci mesačnej paušálnej platby
Kompletovanie a udržiavanie technickej dokumentácie v rámci mesačnej paušálnej platby
Dodávateľ musí predložiť oprávnenia na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou do 7 dní od uzavretia zmluvy Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nástup na opravy porúch sa požaduje do 2 hodín od ich nahlásenia objednávateľom
Servisné služby sa budú vykonávať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak
Požiadavky na servisné zásahy sa budú hlásiť prostredníctvom dispečerskej služby/kontaktnej osoby dodávateľa: číslo telefónu, e-mail oznámi dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy
Pri potrebe opravy a výmeny náhradných dielov nad rámec mesačnej paušálnej platby dodávateľ predloží objednávateľovi cenovú kalkuláciu s uvedením predpokladaného rozsahu činností a potrebných náhradných dielov
Ak bude zmluva uzavretá v priebehu mesiaca, objednávateľ uhradí dodávateľovi len alikvotnú časť mesačnej paušálnej platby za obdobie odo dňa uzavretia zmluvy do posledného dňa príslušného mesiaca
Požaduje sa predložiť podrobný výpočet mesačného paušálneho poplatku na jednotlivé výťahy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov Upresnenie
Počet zariadení inštalovaných v meste Košice/typ OT 630 2 ks
Počet zariadení inštalovaných v meste Poprad/typ UT 630 1 ks
Počet zariadení inštalovaných v meste Stará Ľubovňa/typ HONB 320 a HONB1 630 2 ks
Počet zariadení inštalovaných v meste Vranov nad Topľou/typ OHNV 630 1 ks

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.04.2015 08:00 — 31.12.2015 18:00

1,00 cena celkom

5 310,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.03.2015 14:38

01.04.2015 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 253
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2015 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka 3 072,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS