• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2024 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2024 08:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2024 08:20

Detail zákazky Z2024967

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.02.2024 14:36
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2024 08:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2024 08:20

Základné údaje

Z2024967

OF-285186

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8950500

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53891422

EKORECYKLING Likvibio

J. Kollára 272/59, Mošovce, 03821, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a likvidácia kuchynského odpadu

odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a likvidácia odpadu z lapačov tukov a odvoz a likvidácia kuchynského odpadu
Funkcia
nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora
jedná sa o odpad uvedený pod katalógovým číslom 19 08 09 -zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) a biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad (katalógové číslo - 20 01 08) podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov.
Služba čistenia lapača tukov - zabezpečenie správnej prevádzky a údržby lapača tukov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
položka č.1 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky kat. č. 19 08 09 kg 2610
položka č.2 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kat. č. 20 01 08 kg 6020
položka č. 3 - doplnkové služby - čistenie lapača tukov (objem lapača tukov do 3 m3) NH 2
Frekvencia odberu odpadu kat. č. 19 08 09: počas platnosti zmluvy 2 6
Frekvencia odberu odpadu kat. č. 20 01 08: týždenne 2 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Realizácia Opakované plnenie na základe písomnej alebo telefonickej objednávky min 24 hodín pred plánovaným termínom zhodnotenia/zneškodnenia odpadu.
Váženie Dodávateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nie nebezpečného odpadu.
Nakládka Nakládku zabezpečí dodávateľ premiestnením nie nebezpečného odpadu do svojich zberných nádob, resp. vozidla vlastnými silami a prostriedkami.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva o poskytovaní služieb sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zákazky, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou a bude potvrdený oprávnenou osobou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Plnenie zmluvy bude dodávateľ uskutočňovať na základe objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany objednávateľa požadované.
Čistenie lapača vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,00 h. do 13.00 h. Odvoz odpadu bude dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 13.00 h len v pracovných dňoch.
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09 na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne týždeň vopred, pri likvidácii odpadu kat .č. 20 01 08 periodicky podľa dohodnutej frekvencie vývozu po dobu platnosti zmluvy.
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, zváženie, manipulačné práce, čistenie lapača s použitou technikou, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie a likvidácia.
Kúpnu cenu za reálne uskutočnenú službu zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia.  V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Súčasťou faktúry musí byť doklad o množstve odpadu a spôsobe zhodnotenia (zlikvidovania) odpadu oprávnenou osobou. (fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedenými druhmi odpadov/ evidenčný list odpadu). Pri doplnkovej službe sa vyžaduje potvrdenie o vykonaní služby čistenia lapača tukov.
Kópiu dokladu o skutočne naloženom množstve odpadu nechať na mieste plnenia zmluvy, originál zaslať na adresu pôvodcu odpadu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. Náklady na prepravu sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Kritériom je najnižšia cena v EUR s DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadmi od doby ich prevzatia v mieste plnenia časti služby.
Kontaktné osoby objednávateľa v mieste plnenia dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu odpadu.
Odberateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový limit zákazky.
V prípade, že dodávateľ počas trvania zmluvy z prevádzkových dôvodov nedokáže odobrať odpad podľa schváleného harmonogramu, je povinný na vlastné náklady zabezpečiť odber odpadov od objednávateľa prostredníctvom iného oprávneného zástupcu.
V prípade ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne.
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb do výšky finančného limitu zmluvy.
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1 liter =1 kilogram odpadu
Dodávateľ poskytne objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa v zmysle OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

19.02.2024 08:00 — 18.02.2025 23:59

1,00 obsah podľa opisného formulára

3 546,00

2 947,87

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.02.2024 14:36

16.02.2024 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2024 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 170
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2024 12:27 - Vstupná ponuka 3 540,00 € Cena s DPH
16.02.2024 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka 3 536,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS