• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2024 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2024 08:28
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2024 09:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2024 09:45

Detail zákazky Z2024945

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2024 15:25
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2024 08:28
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2024 09:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2024 09:45

Základné údaje

Z2024945

OF-284684

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8961282

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie knižnice a učební ZŠ Topoľová

lavice, katedra

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vybavenie knižnice a učební
Funkcia
lavice, katedra,skrine,stoličky
skrinka otvorená 1803x800x350mm, dekor svetlosivý,policová, 25mm LTD doska , ks 20
trojuholníkový stôl s kolieskami, výška nastaviteľná, 1 100x800x800, stôl musí byť stohovateľný , ks 12
žiacka stolička odolný plast, certifikovaná stolička norma EN1729(predložiť certifikát) sedadlo a operadlo integrované, otvor v operadle pre manipuláciu, ergonomicky tvarované sedadlo umožnuje aj obrátené sedenie, ks6
veľké taburetové sedenie na nožičkách bez bočníc, rozmer 700x700, látka odolná voči vode, poškodeniu, nosnosť 130kg, ks 1
taburet v tvare kocky , rozmer 410x410mm, látka odolná voči vode, poškodeniu, nosnosť 130kg, ks 10
skriňa s vodiacimi lištami, na plastové zásuvky, dekor breza, 1091x76x480mm, ks10
plastová zásuvka rozmer 150x312x427, na výber z farieb, ks 120
obojstranná knižnica na kolieskach, 950x900x600mm, ks 2
dvojmiestne lavice výškovo nastaviteľné, kovová konštrukcia 1300 x500,odkladací košík pod doskou, háčik na zavesenie vecí certikované podľa normy EN1729-1 a 2 nutné predložiť certifikát, možnosť zasunutia stoličky,ks 14
stoličky žiacke výškovonastaviteľné, výber min z 5 farieb, certifikované podľa normy EN1729-1 a 2, nutné predložiť certifikát, .ks28
katedra pre učiteľa, výber min z 5 RAL farieb konštrukcie , ks 1
stolička pre učiteľa,čalúnená na výber z min 5 RAL farieb konštrukcie, ks 1
skriňa s vodiacimi lištami, na plastové zásuvky, dekor breza, 1091x706x480, ks 5
plastová zásuvka 150x312x427mm, ks 60
skriňa s dverami, vnútri police, dekor breza, 1091x706x480mm, ks 5
korková nástenka na stenu, rozmery 1500x1200mm,ks1
Dvojmiestne lavice výškovo nastaviteľné, kovová konštrukcia 1300x500, odkladací košík pod doskou, háčik na zavesenie vecí, možnosť zasunutia stoličky do kovového odkladacieho košíka, certifikované, 14 ks
Stoličky žiacke výškovonastaviteľné, certifikované podľa normy EN 1729-1 a EN1729-2 (nutné predložiť certifikát), 28 ks
Katedra pre učiteľa, 1 ks
, Stolička pre učiteľa, čalúnená,1ks
Skriňa s vodiacimi lištami, na plastové zásuvky, 5ks
Plastová zásuvka, rozmery: 150x312x427 mm,60 ks
Skriňa s dverami, vnútri police, dekor: breza, rozmery: 1091x706x480 mm, zapustená plastová úchytka, 5ks
Korková nástenka na stenu, rozmery: 1500x1200 mm,  1 ks
Taburet na dynamické sedenie a podporu zdravého sedenia, vysoko odolný plast, ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom plnenia zmluvy je dodávka tovarov . Dodávateľ do 5 pracovných dní od vygenerovania zmluvy pošle objednávateľovi presný opis s uvedením ceny bez DPH, výška DPH a celkovú cenu vrátane DPH. Dodávateľ vyhlasuje, že v čase uzatvorenia tejto zmluvy je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávkou predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR uzatvorenej s poskytovateľom týchto prostriedkov, a to oprávnenými osobami v zmysle Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR uzatvorenej medzi Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky .
Splatnosť faktúry je na základe dohody oboch zmluvných strán stanovená do 60 dní od dátumu spustenia tovaru do prevádzky a doručenia faktúry spolu s odsúhlasenými prílohami Objednávateľovi, ak sa strany nedohodnú písomne inak. Objednávateľ si vyhradzuje právu zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa
Táto zmluva nadobúda účinnosť za predpokladu jej zverejnenia podľa zákona č. 211/2000 Z.z. v Centrálnom registri zmlúv po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR, predmetom ktorej bude poskytnutie prostriedkov na zakúpenie tovarov a zariadení podľa tejto kúpnej zmluvy. V prípade nenadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR podľa predchádzajúcej vety vzniká právo Objednávateľa od tejto zmluvy odstúpiť, a to bez možnosti Dodávateľa uplatňovať z dôvodu odstúpenia voči Objednávateľov
akékoľvek sankcie, náhrady, alebo iné plnenia finančného alebo nefinančného charakteru. Odstúpením zaniká táto zmluva od počiatku, a to v okamihu doručenia oznámenia o odstúpení Dodávateľovi. Dodanie nového tovaru, cena vrátane dopravy , záručného servisu a montáže na danú ZŠ . Právo na zaplatenie ceny dodávateľovi vzniká riadnym dodaním tovaru, ktorý je predmetom dodania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ZŠ Topoľová, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.03.2024 08:28 — 30.06.2025 08:29

1,00 ks celý predmet zákazky

37 680,00

31 400,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.02.2024 15:25

21.02.2024 08:28

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2024 08:43

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 193
 91
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2024 19:04 - Vstupná ponuka 37 680,00 € Cena s DPH
16.02.2024 12:21 - Najvýhodnejšia ponuka 36 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS