00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
46495754
PUMASPED s.r.o.
Novomestská 44/45, Sereď, 92601, SVK
Tabletový počítač
Tabletový počítač , IPAD
Tovar, Služba
|
1. Tabletový počítač
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tabletový počítač |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 1 | ||
| Uhlopriečka displeja | " | 10,2 | ||
| Rozlíšenie displeja | px | 2160 × 1620 | ||
| Kapacita flash pamäte | GB | 256 | ||
| Rozlíšenie prednej kamery | Mpx | 2 | ||
| Rozlíšenie zadnej kamery | Mpx | 8 | ||
| Výdrž batérie | hod. | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ displeja | Retina |
| Označenie procesora | A13 Bionic |
| Operačný systém | iPadOS |
| GPS | áno |
| Farba | sivá |
| Akcelerometer | áno |
| Gyroskop | áno |
| Danej špecifikácii vyhovuje napr. | iPad 10.2 256 GB WiFi Cellular Vesmírne Sivý 2021 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy |
| Splatnosť faktúry je 30 dní |
| Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky |
| Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov |
| Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa |
| Záruka min. 24 mesiacov |
| Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie |
| Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru |
| Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa |
| V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne |
| Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť |
Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, Katedra leteckej dopravy, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
23.02.2024 08:00 — 13.03.2024 14:00
1,00 celok
582,50
582,50
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2024 08:11
19.02.2024 10:00
20.02.2024 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.02.2024 08:17 - Vstupná ponuka | 582,50 | € | Cena bez DPH |
| 15.02.2024 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 582,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: