• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2024 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2024 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2024 12:55

Detail zákazky Z2024920

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2024 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2024 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2024 12:55

Základné údaje

Z2024920

OF-284694

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8950477

Objednávateľ

00691135

Mesto Košice

Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky a vajcia

mlieko, mliečne výrobky, smotana, tvaroh, syr, maslo, jogurt

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, mliečne výrobky a vajcia
Funkcia
Dodávka mlieka, mliečnych výrobkov a vajec na prípravu jedál do Centra komunitných sociálnych služieb, K majeru 3, Košice - Krásna
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Mlieko, polotučné, Trvanlivé , obsah tuku 1,5%, pasterizované, objem 1 liter liter 150
2. Mlieko, polotučné, obsah tuku 1,5%, čerstvé, objem 1 liter, pasterizované liter 150
3. Maslo, čerstvé, obsah mliečneho tuku min. 82%, balenie 250 g ks 250
4. Maslo, delaktozované 125G, množstvo laktózy najviac 0,01 g na 100 g tuk v mliečnej zložke najmenej 82% ks 100
5. Tvaroh, hrudkovitý, polotučný, balenie 250 g ks 30
6. Syr tvrdý 30%, prírodný zrejúci,  tvrdý min.30 % tuku v sušine, bez prídavku rastlinného tuku, neúdený kg 12
7. Bryndza, plnotučná, min. 50 % ovčieho syra, termizovaná resp. pasterizovaná, balenie 125 g ks 160
8. Syr tavený, syr, maslo, tvaroh, (bambino, karička, syrokrém), bez pridania rastlinného tuku, balenie 100 g ks 500
9. Tvaroh jemný hrudkový, s obsahom tuku 2,5%, tuk v sušine min. 8% kg 40
10. Smotana, na varenie bezkaktózová 10% 200 ml, množstvo laktózy najviac 0,01 g na 100 ml ks 30
11. Smotana, sladká, s obsahom tuku min 12%, balenie 250 ml ks 100
12. Smotana, pochúťková kyslá, s obsahom tuku 14 - 16%, balenie 200 ml ks 100
13. Acidofilné mlieko, zakysané mlieko, biele, s kultúrou Lb. Acidophilus obsah tuku 3,6 %, balenie 250g ks 120
14. Jogurt, biely, smotanový, s obsahom tuku najmenej 3,1%, balenie 150 g ks 40
15. Jogurt, ovocný, smotanový s obsahom tuku najmenej 2,4%, bez zahusťovadiel bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok,  ovocná zložka min. 20%, balenie 150 g ks 800
16 Jogurt, čokoládový, vanilkový, smotanový s obsahom tuku najmenej 2,4%, balenie 150 g, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok ks 200
17. Jogurt ovocný , bezlaktózový 150g,  množstvo laktózy najviac 0,01g na 100 g tuk v mliečnej zložke najmenej 10% ks 40
18. Termix, dezert, s obsahom termizovaného tvarohu, balenie 90 g rôzne príchute (vanilkový, čokoládový, jahodový) tvaroh min. 48%,smotana min. 6,5% ks 300
19. Smotanovo-tvarohový krém, dezert s obsahom tvarohu, smotana min. 15,5% sušina 37%, rôzne príchute, balenie 80 g ks 300
20. Mlieko bezlaktózové, 3,5%, množstvo laktózy najviac 0,01 g na 100 ml., balenie 1 l liter 20
32. Vajcia, voľné, čerstvé vajcia z podstielkového, voľného alebo ekologického chovu, hmotnostná trieda L (55 - 60g), trieda akosti A ks 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vajcia na dodacom liste musí byť uvedené úradné schvaľovacie číslo, názov prevádzky, veterin. číslo prevádzky, krajina pôvodu, trieda kvality, hmotnostná skupina, dátum min. trvanlivosti, rozlišovacie číslo
Vajcia musia pochádzať zo schválených a kontrolovaných chovov sliepok z voľného výbehu, kŕmených prírodným krmivom s obsahom karotenoidov, túto skutočnosť uvedie na dodacom liste
Vajcia dodávka v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/7 (dodanie čerstvých vajec nie starších ako 4 dni)
Syry bez rastliných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad
Jogurty a kyslomliečne výrobky s obsahom min. desať na šiestu variabilných mliečných bakterií probiotického charakteru v 1 ml, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Mlieko a mliečne výrobky vyžadujeme dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5
Mlieko pasterizované
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom mailu, prípadne telefonicky.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, l, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 7:30 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu pätinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ  vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi: HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží Rozhodnutie o schválení prevádzkarne uchádzača vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR (prípadne uviesť link na stránku ŠVPS SR, ak sa konkrétna prevádzkareň nachádza na stránke ŠPVS ako schválená potravinárska prevádzkareň).
24. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení farmy pre chov nosníc vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR a čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení farmy.
25. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
26. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K majeru 3, Košice - mestská časť Krásna, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 Celok

6 271,40

6 271,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.02.2024 13:34

19.02.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.02.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 37
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2024 14:33 - Vstupná ponuka 6 271,40 € Cena s DPH
18.02.2024 22:03 - Najvýhodnejšia ponuka 6 270,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS