• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2024 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2024 11:50

Detail zákazky Z2024903

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2024 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2024 11:50

Základné údaje

Z2024903

OF-285117

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8946205

Objednávateľ

30796130

Špecializovaný trestný súd

Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK

Dodávateľ

30225582

DELTECH, a.s.

Priemyselná 1, Liptovský Mikuláš, 031 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie pravidelných kontrol, odborných prehliadok a odborných skúšok, funkčných skúšok a pozáručného operatívneho servisu na bezpečnostných a poplachových systémoch

odborná prehliadka, odborná skúška, elektrický zabezpečovací systém, kamerový systém, EZS a EPS

  • 50334400-9 - Údržba komunikačných sústav
  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 50610000-4 - Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71700000-5 - Monitorovacie a kontrolné skúšky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická služba
Funkcia
Vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len "revízií") a funkčných skúšok (ďalej len "FS") systémov Integrovaného bezpečnostného systému (ďalej len  "IBS") a pozáručného operatívneho servisu. Revízie a FS spočívajú vo vykonávaní kontrol stanovených a predpísaných právnymi predpismi a kontrol odporúčaných výrobcom jednotlivých systémov (štvrťročne a ročne). Spôsob a rozsah činností vykonávaných počas revízií a FS sa budú riadiť záväznými STN a právnymi predpismi, platnými ku dňu vykonávania prác.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Integrovaný bezpečnostný systém (ďalej len „IBS“) v objekte Špecializovaného trestného súdu ( ďalej len "objekt súdu") a v budove Justičnej akadémie v Pezinku (ďalej len "budova JA"), pozostáva z: * 1
1.1. EZS_elektrický zabezpečovací systém objekt súdu - FS podľa STN 332000-6 a STN EN TS 50131-7 ks 1
1.2. EZS_elektrický zabezpečovací systém budova JA - FS podľa STN 332000-6 a STN EN TS 50131-7 ks 1
1.3. UTO_uzatvorený televízny okruh_ kamerový systém + budova JA - FS ks 1
1.4. EZS_elektrický zabezpečovací systém_14 bytových jednotiek - revízia ks 1
1.5. EPS_elektrická požiarna signalizácia objekt súdu - FS ks 3
1.5. EPS_elektrická požiarna signalizácia objekt súdu - revízia ks 1
1.6 Pozáručný operatívny servis IBS - práca servisného technika poskytovateľa (merná jednotka = 1 hodina práce jedného servisného technika, t.j. 1 človekohodina hodina 80
1.1. EZS_elektrický zabezpečovací systém objekt súdu * *
1.1.1 Ústredňa ARITECH ATS 4024 ks 3
1.1.2 Ústredňa ARITECH ATSADVANCED 4500 IP ks 2
1.1.3 Prídavný modul ATS1202,1820,1811,1806,12001E, 12002 ks 74
1.1.2 Ústredňa ARITECH ATSADVANCED 4500 IP ks 2
1.1.3 Prídavný modul ATS1202,1820,1811,1806,12001E, 12002 ks 74
1.1.4 Ovládací panel LCD ATS 1111 ks 15
1.1.5 Ovládací panel LCD ATS 1135 ks 12
1.1.6 Akumulátor 12V/17Ah ks 46
1.1.7 Akumulátor 12V/1,2Ah ks 1
1.1.8 Pohybový PIR snímač IR 250TR, IS 412, EV1012AM ks 165
1.1.9 Kombinovaná IR/MW závora IME 250, IME 080 pár 3
1.1.10 Magnetický kontakt MK 440, MK 470,MET 200, ELMDENE QST-GN ks 138
1.1.11 Detektor trieštenia skla AGB 600, GS960 ks 126
1.1.12 Tiesňové tlačidlo HB 304 ks 31
1.1.13 Vonkajšia zálohovaná siréna SATEL SD 3000 ks 1
1.1.14 Bezkontaktná čítačka kariet ATS 1490 ks 83
1.1.15 Zostava audio vrátnika FERMAX sada 1
1.1.16 Server DELL PowerEdge R540 ks 1
1.1.17 Switch Ubiquiti ES-24-LITE ks 1
1.1.18 PC klient HP 200 (softvér C4) ks 1
1.1.19 PC zostava (systém ALVIS - vizualizácia, ovládanie prvkov, softvér TITAN) ks 1
1.1.20 Rozvodná skrinka s výbavou ks 63
1.1.21 Blokovací elektromechanický zámok EL540 a elektromotorický dverový zámok ABLOY8121 ks 61
1.1.22 KS-Skrinky s kľúčikom k dverám ks 6
1.1.23 UPS Aros Sentry Multistandard ST10 ks 1
1.1.24 Pripojenie a istenie prívodu k transformátoru v rozvádzačoch nn - Rozvádzač nn HRM, pole 3,4,5,7 s príslušenstvom ks 4
1.2. EZS_elektrický zabezpečovací systém budova Justičnej akadémie * *
1.2.1 Ústredňa PSN ATS 4000 ks 1
1.2.2. Ovládací panel ATS 1111 ks 8
1.2.3 Snímače Externý expander ATS 1201 ks 4
1.2.4 Inteligentný kontrolér ATS 1250 ks 2
1.2.5 Magnetický polarizovaný kontakt MK 272 ks 18
1.2.6 Čítačka kariet ATS 1190 ks 6
1.2.7 Čítačka kariet ATS 1192 ks 1
1.2.8 Pasívny PIR IR270T ks 12
1.2.9 Pasívny PIR IR120C ks 1
1.2.10 Pasívny PIR EV1012AM ks 3
1.2.11 Otrasový snímač ES400 ks 1
1.2.12 Detektor trieštenia skla AGB600 ks 1
1.2.13 Núdzové tlačidlo HB304 ks 4
1.2.14 Vonkajšia siréna SD3000 ks 1
1.2.15 Vnútorná siréna AS270 ks 1
1.2.16 Trezor - kontakt proti vytrhnutiu ks 1
1.2.17 Blokovací elektromechanický zámok ; Elektromotorický dverový zámok ks 1
1.2.18 KS-Skrinky s kľúčikom k dverám ks 1
1.2.19 Akumulátor 12V/17Ah ks 7
1.2.20 Pripojenie a istenie prívodu k transformátoru v rozvádzačoch nn - Rozvádzač nn HRM, pole 3 a rack serverovňa Justičnej akadémie s príslušenstvom ks 2
1.3. UTO_uzatvorený televízny okruh_ kamerový systém + budova JA * *
1.3.1 Vonkajšie kamery CCDA 1415 v kryte CCDA-WPH, IP66 ks 1
1.3.2 Kamera CCBS 1225, v kryte VCH400, IP66 ks 7
1.3.3 Vnútorná Kamera CCBS 1225 ks 26
1.3.4 Kamerové skrinky KSxx, RKxx, RMNxx ks 43
1.3.5 Kamera DOME otočná vonkajšia - DS-2AE5123TI-A (K1, K6, K40 ks 3
1.3.6 DVR - DS-7216HQHI-SH/A 16 kanálové HD/Analog ks 1
1.3.7 DVR - DS-7316HQI-SH/A - 16 kanálové HD/Analog ks 1
1.3.8 EKO-9524 Napájaci zdroj 24 V ks 3
1.3.9 Kamera DS-2CD2143G2-I 4MP dome IP kamera s IR a fixným objektívom 1 ks (K52, K4, K18, K24, K28, K29, K10)" ks 7
1.3.10 Menič napätia 24DC/12DC ks 7
1.3.11 Usmerňovač AC/DC ks 7
1.3.12 Menič 24VDC to 5VDC ks 6
1.3.13 NVR Hikvision záznamník DS-7632NI-K2 ks 1
1.3.14 Optický prevodník DIGITUS ks 2
1.3.15 Optický prevodník ks 10
1.3.16 Kamera (rozlíšenie 4MP, kompresia H.265+, WDR, HDMI videoutput, IP67) ks 1
1.3.17 Vonkajšia statická IP Kamera DS-2CD2T43G2-4I(4MP vonkajšia tubusová IP kamera s IR s fixným objektívom) (K53 a K54) ks 2
1.3.18 DS-1260ZJ - Montážna podložka pre tubusové kamery ks 2
1.3.19 HDR-60-12 zdroj 12VDC/60W/4,5A ks 2
1.3.20 EKI-1751-AE priemyselný VDSL prevodník ks 4
1.3.21 MOXA IMC-21-M-SC prevodník optika/metalika ks 4
1.3.22 PC zostava (ovládanie 3 otočných kamier a live obraz) ks 2
1.3.23 TV display ks 3
1.3.24 Pripojenie a istenie prívodu k transformátoru v rozvádzačoch nn - Rozvádzač nn HRM, pole 4,6,7,8 s príslušenstvom ks 4
1.4. EZS _elektrický zabezpečovací systém _14 bytových jednotiek * *
1.4.1 Ústredňa ARITECH ATS 4024 a prídavné moduly k ATS 4024: ATS1801,ATS1806 ks 2
1.4.2 Ovládací panel LCD ATS 1111 ks 32
1.4.3 Rozširujúci expander ATS 1201, ATS 1202 ks 28
1.4.4 Akumulátor 12V/17Ah, 12V/l,2Ah ks 16
1.4.5 Pohybový PIR snímač SIEMENS IR120C ks 91
1.4.6 Magnetický kontakt MK440,FM 102 ks 26
1.4.7 Tiesňový bezdrôtový hlásič RX/TX 433 ks 14
1.4.8 Pripojenie a istenie prívodov v rozvádzačoch nn Rozvádzač nn HRM, pole 3, 4 s príslušenstvom ks 2
1.5. EPS_ elektrická požiarna signalizácia objektu súdu * *
1.5.1 Ústredňa FC330A-2 ks 1
1.5.2 Paralelné tablo LCD s ovládaním FRP332A ks 1
1.5.3 Opticko-dymový hlásič OH620A ks 228
1.5.4 Hlásič maximálnej teploty HI622A ks 4
1.5.5 Tlač.hlásič MT622A ks 13
1.5.6 Požiarna siréna FL/R/R/S ks 9
1.5.7 Ventilátory (SA-M1 až M5) ks 5
1.5.8 Evakuačný rozhlas ks 1
1.5.9 PC zostava (systém ALVIS - vizualizácia, ovládanie prvkov) ks 1
1.5.10 Akumulátor 12V/17Ah ks 2
1.5.11 pripojenie a istenie prívodu v rozvádzačoch nn - Rozvádzač n  HRM, pole 1, 4, 7 s príslušenstvom ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. EZS_elektrický zabezpečovací systém objekt súdu - vykonanie komplexnej FS podľa zákona č.124/2006 Z.z., STN 332000-6 a STN TS 50131-7:2010 a príslušných platných predpisov - (1x FS október 2024) Písomné vyhotovenie - 2x správa z komplexnej revízie pre objednávateľa, 1x servisný záznam z vykonanej revízie pre objednávateľa
1.1.1 Komponenty a súčasti systému s príslušenstvom  EZS_elektrický zabezpečovací systém objekt súdu viď Príloha č. 1a -1.1. EZS_ budova súdu;  Príloha č. 1b-1.1 EZS_budova súdu;    FS systému-funkčná schopnosť elektrického zariadenia v prevádzke vykonaná podľa zákona č. 124/2006 Z.z., STN 332000-6 a
1.1.2 - viď 1.1.1 STN TS 50131-7 (viď Príloha č. 1b - 1.1. EZS_ budova súdu); skúška činnosti jednotlivých zariadení a zón; rozmiestnenie zariadení a slučiek, typ, označenie, posúdenie stavu a funkčnosti súčastí,
1.1.3 - viď 1.1.1 komponentov systému a systému ako celok; vypracovanie meracieho protokolu z premerania akubatérií; posudok funkčnosti systému s príslušenstvom, výsledok FS (viď Príloha č. 1b - 1.1. EZS_ budova súdu);
1.2. EZS_elektrický zabezpečovací systém budova JA - vykonanie komplexnej FS predmetného systému podľa zákona č. 124/2006 Z.z., STN 332000-6 a STN TS 50131-7:2010 a príslušných platných predpisov - (1 x FS október 2024) Písomné vyhotovenie - 2x správa z komplexnej FS pre objednávateľa, 1x servisný záznam z vykonanej  FS pre objednávateľa
1.2.1 Komponenty a súčasti systému s príslušenstvom  systému EZS_elektrický zabezpečovací systém budova JA viď. Príloha č. 2a - 1.2. EZS_ budova Justičnej akadémie Príloha č. 2b - 1.2. EZS_ budova Justičnej akadémie
1.2.2 - viď 1.2.1 FS systému - funkčná schopnosť elektrického zariadenia v prevádzke vykonaná podľa zákona č. 124/2006 Z.z., STN 332000-6 a STN TS 50131-7 (viď Príloha č. 2b - 1.2. EZS_ budova Justičnej akadémie);
1.2.3 - viď 1.2.1 skúška činnosti jednotlivých zariadení a zón; rozmiestnenie zariadení a slučiek, typ, označenie, posúdenie stavu a funkčnosti súčastí, komponentov systému a systému ako celok;
1.2.4 - viď 1.2.1 vypracovanie meracieho protokolu z premerania akubatérií; posudok funkčnosti systému s príslušenstvom, výsledok FS (viď Príloha č. 2b - 1.2. EZS_ budova Justičnej akadémie);
1.3. UTO_uzatvorený televízny okruh_ kamerový systém + budova JA - vykonanie komplexnej FS predmetného systému podľa zákona č. 124/2006 Z.z., STN 332000-6 a STN TS 50131-7:2010 a príslušných platných predpisov - (1 x FS október 2024) Písomné vyhotovenie - 2x správa z komplexnej FS pre objednávateľa, 1x servisný záznam z vykonanej FS pre objednávateľa;
1.3.1 Komponenty a súčasti systému s príslušenstvom systému UTO_uzatvorený televízny okruh_ kamerový systém + budova JA viď. Príloha č. 3a - 1.3. UTO_súd, Príloha č. 3b - 1.3. UTO_Justičná akadémia, Príloha č. 3c - 1.3. UTO_súd a Justičná akadémia;
1.3.2  - viď 1.3.1 FS systému - funkčná schopnosť elektrického zariadenia v prevádzke vykonaná podľa zákona č. 124/2006 Z.z., STN 332000-6 a STN TS 50131-7 (viď Príloha č. 3c - 1.3. UTO_súd a Justičná akadémia);
1.3.2_A - viď 1.3.1 skúška činnosti jednotlivých zariadení a zón; rozmiestnenie zariadení a slučiek, typ, označenie, posúdenie stavu a funkčnosti súčastí, komponentov systému a systému ako celok;
1.3.3  - viď 1.3.1 vypracovanie meracieho protokolu z premerania akubatérií; posudok funkčnosti systému s príslušenstvom, výsledok FS (viď Príloha č. 3c - 1.3. UTO_súd a Justičná akadémia);
1.4. EZS _elektrický zabezpečovací systém _14 bytových jednotiek - vykonanie komplexnej revízie predmetného systému podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a normy STN 33 1500, STN EN 50 131-7 a STN 332000-6 (1 x revízia október 2024 Písomné vyhotovenie - 2x správa z komplexnej revízie pre objednávateľa, 1x servisný záznam z vykonanej revízie pre objednávateľa
1.4.1 Komponenty a súčasti systému s príslušenstvom (pripojenie a istenie prívodu v rozvádzačoch nn, silový kábel , slaboprúdové káble, optické káble, istiace prvky, svorky, jednotlivé vodiče, káble a spínače) systému EZS _elektrický zabezpečovací systém _14 bytových jednotiek prehliadka elektrického zariadenia podľa STN 332000-6, časť 61.2 (viď Príloha č. 4 - 1.4. EZS_14 bytových jednotiek);
1.4.2 - viď 1.4.1 skúška a meranie podľa STN 332000-6, časť 61.3 a STN EN 50131 (viď Príloha č. 4 - 1.4. EZS_14 bytových jednotiek); vypracovanie meracieho protokolu, rozmiestnenie,
1.4.3 - viď 1.4.1 stav a funkčnosť komponentov s príslušenstvom; funkčná skúška podľa STN 332000-6, časť 61.3.10 a STN TS 50131-7 (viď Príloha č. 4 - 1.4. EZS_14 bytových jednotiek);
1.4.4 - viď 1.4.1 Rozmiestnenie a posúdenie funkčnosti komponentov;Popis systému, umiestnenie, vyhotovenie elektroinštalácie, zálohovanie systému (viď Príloha č. 4 - 1.4. EZS_14 bytových jednotiek);
1.4.5 - viď 1.4.1 Kontrola ochranných opatrení pred zásahom elektrickým prúdom podľa STN 33 2000-4-41 (vid. Príloha č. 4 - 1.4. EZS_14 bytových jednotiek); súpis vykonaných úkonov a meraní podľa STN 33 2000-6:
1.4.6 - viď 1.4.1 (viď Príloha č. 4 - 1.4. EZS_14 bytových jednotiek); záver, celkový posudok - súlad s príslušnými normami: STN 332000-1, STN 33 2000-5- 52, STN 33 2000-4-41:2007, STN 332000-5-51, STN EN 60 529 a
1.4.7 - viď 1.4.1 súvisiacimi normami STN; vyjadrenie, či je elektrické zariadenie podľa STN 33 1500 príloha A schopné bezpečnej prevádzky;
1.5. EPS_ elektrická požiarna signalizácia objektu súdu - vykonanie komplexnej revízie predmetného systému podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, ďalej podľa Vyhlášky MVSR č. 726/2002 Z. z.. (v rozsahu ročná kontrola), normy STN 33 1500 a požiadaviek výrobcu (1 x revízia október 2024) Písomné vyhotovenie - 2x správa z komplexnej revízie pre objednávateľa, 1x servisný záznam z vykonanej revízie pre objednávateľa
1.5.1 Komponenty a súčasti systému s príslušenstvom (pripojenie, PC zostava, ústredňa, paralelné tablo LCD, opticko-dymový hlásič, tlačidlový hlásič, požiarna siréna, evakuačný rozhlas, ventilácia, akumulátory, vizuálna kontrola celistvosti (zariadenia, kabeláž ) systémuEPS elektrická požiarna signalizácia objektu súdu prehliadka elektrického zariadenia podľa STN 33 2000-6:2018, časť 6.4.2 (vid. Príloha č. 5a - 1.5. EPS); skúška a meranie podľa STN 33 2000-6:2018, časť 6.4.2, časť6.4.3, STN EN 54-1,2 a
1.5.2 - viď 1.5.1 podľa vyhl. MV SR č.726/2002 (vid. Príloha č. 5a - 1.5. EPS); FS podľa STN 33 2000-6:2018, časť 6.4.3.10 a  STN EN 54-1,2 a podľa vyhl. MV SR č.726/2002 Z. z. (vid. Príloha č. 5a - 1.5. EPS);
1.5.3 - viď 1.5.1 popis systému, umiestnenie vyhotovenie elektroinštalácie, zálohovanie systému - informácie sú uvedené v Prílohe č. 5a - 1.5. EPS); Kontrola ochranných opatrení pred zásahom elektrickým prúdom
1.5.4 - viď 1.5.1 podľa STN 33 2000-4-41 (vid. Príloha č. 5a - 1.5. EPS);súpis vykonaných úkonov a meraní podľa STN 33 2000-6:2018: kontrola elektrickej inštalácie podľa STN 33 2000-6:2018, kap.6.4.2,
1.5.5 - viď 1.5.1 meranie a skúšanie podľa STN 33 2000-6:2018; záver, celkový posudok - súlad s príslušnými normami: STN 332000-1, STN 33 2000-5- 52, STN 33 2000-4-41:2007, STN 33 2000-5-51, STN EN 60 529 a
1.5.6 - viď 1.5.1 súvisiacimi normami STN; Skúšky zariadenia: preveriť, či zariadenia sú vybraté a inštalované podľa predpisov výrobcu; Výsledky prehliadky:
1.5.7 - viď 1.5.1 Posudok k elektrickým zariadeniam, či vyhovujú technickým normám platných v čase jej realizácie a je podľa STN 33 1500 príloha A schopné bezpečnej prevádzky;
1.5.(I). EPS_ elektrická požiarna signalizácia objektu súdu - vykonanie FS predmetného systému podľa Vyhlášky MVSR č. 726/2002 Z. z.. a podmienok výrobcu (1x máj 2024, 1x august 2024, 1x január 2025) Z každej FS písomne vyhotoviť - 2x Protokol o vykonaní pravidelnej servisnej prehliadky pre objednávateľa , 1x servisný záznam z vykonanej FS pre objednávateľa
1.5.(II) Komponenty a súčasti systému s príslušenstvom (pripojenie, PC zostava, ústredňa, paralelné tablo LCD, opticko-dymový hlásič,tlačidlový hlásič, požiarna siréna, evakuačný rozhlas, ventilácia, vyzuálna kontrola celistvosti (zariadenia, kabeláž ...) systému EPS_ elektrická požiarna signalizácia objektu súdu FS systému-funkčná schopnosť el.zariadenia v prevádzke vykonaná podľa Vyhl.MVSR č.726/2002 Z.z.; skúška činnosti a funkčnosti jednotlivých zariadení-ústredňa, paralelné tablo LCD,opticko-dymový hlásič
1.5.(II)_A tlačidl.hlásič, požiarna siréna,evakuačný rozhlas, ventilácia, vizuálna kontrola celistvosti (zariadenia, kabeláž) viď.Príloha č. 5a-1.5. EPS; vypracovanie protokolu o kontrole a rozmiestnení hlásičov
1.5.(II)_B Výsledok FS - zhodnotenie stavu a funkčnosti komponentov s príslušenstvom, ich rozmiestnenie, (viď Príloha č. 5b - 1.5. EPS);
1.5.(III) - viď 1.5.(II) popis systému, umiestnenie, vyhotovenie elektroinštalácie, zálohovanie systému - informácie sú uvedené v Prílohe č. 5a - 1.5. EPS a Príloha č. 5b - 1.5. EPS;
1.6. Pozáručný operatívny servis IBS - oprava a údržba IBS Vypracovanie cenovej ponuky (ďalej len"CP") na vykonanie operatívneho servisného zásahu/opravy závad a nedostatkov zistených poskytovateľom alebo objednávateľom a následné vykonanie servisného zásahu;
1.6.1 A-viď 1.6 na základe oznámenia objednávateľa alebo po zistení závady/poruchy poskytovateľom,vykoná poskytovateľ neodkladne presnú diagnostiku závady/poruchy a do 5 dní predloží objednávateľovi CP na odstránenie
1.6.1 B -viď 1.6 závady/poruchy;   v prípade, že nebude vykonaná bezodkladná diagnostika, poskytovateľ predloží CP do 5 dní od nahlásenia závady/poruchy objednávateľom
1.6.2- viď 1.6 vypracovanie servisného/montážneho listu z vykonaného operatívneho servisného zásahu/opravy;
1.6.3- viď 1.6 práca servis.technika poskytovateľa v dohodnutej sadzbe za 1 hodinu práce,t.j. 1 človekohodina;vykonanie opravy a údržby IBS(servisného zásahu); na základe tel. alebo písomného oznámenia objednávateľa
1.6.4 - viď 1.6. poskytovateľ vypracuje CP servisného zásahu za dohodnutých podmienok pre výkon práce a podľa platného sadzobníka materiálu a náhradných dielov (komponentov) poskytovateľa;
1.6.5 - viď 1.6. na vykonanie servisného zásahu obdrží poskytovateľ písomnú objednávku vystavenú na základe akceptovania/odsúhlasenia CP sevisného zásahu objednávateľom;
1.6.6 - viď 1.6. dohodnutá sadzba za 1 hod.práce, t.j. 1 človekohodina sa vzťahuje pre výkon práce do 80 človekohodín; ako aj na výkon nad 80 človekohodín
1.6.7 - viď 1.6. poskytovateľ na požiadanie objednávateľa vypracuje zápis o zistenom stave,popis nedostatkov,závad a návrhy na ich odstránenie vrátane CP, resp.predpokladaných nákladov realizácie navrhovaných riešení;
1.6.8 - viď 1.6. z vykonaného servisného zásahu (opravy) zhotoviteľ spíše servisný/montážny list, ktorý potvrdia oprávnené osoby za poskytovateľa a objednávateľa; servisný/montážny list a CP budú podkladom pre faktúru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesto výkonu technickej služby: objekt Špecializovaného trestného súdu v Pezinku, Suvorovova č. 5/A.
2. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť výkon technickej služby pre zabezpečenie nepretržitej a funkčnej prevádzky systémov Integrovaného bezpečnostného systému (ďalej len "IBS"), jeho pravidelných kontrol, t.j. vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok (ďalej len "revízií") a funkčných skúšok (ďalej len "FS"), v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov a príslušných technických noriem, ktorými sa ustanovujú vlastnosti a podmienky prevádzkovania IBS (ďalej ako „Predmet zmluvy“).
3. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť výkon pozáručného operatívneho servisu spočívajúceho v odstránení porúch a závad vzniknutých na IBS nainštalovaných v objekte objednávateľa (ďalej ako „Predmet zmluvy“). V prípade havarijných stavov poskytovateľ nastúpi na výkon servisného zásahu bezodkladne.
4. Objednávateľ do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy elektronicky e-mailom oznámi poskytovateľovi zoznam kontaktných a oprávnených osôb, ktoré budú súčinné pri zabezpečení technickej služby a prípadných problémov vzniknutých pri výkone technickej služby.
5. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon Predmetu zmluvy minimálne jednou (1) odborne spôsobilou osobou podľa § 24 Vyhlášky č. 508/2009, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, t. j. revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického a podľa ďalších súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov.
6. Poskytovateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy predložiť objednávateľovi originál alebo úradne osvedčenú kópiu odbornej spôsobilosti minimálne u jedného (1) zamestnanca podľa § 24 Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia.
7. Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať pozáručný operatívny servis na zariadeniach IBS v objekte objednávateľa v požadovanom rozsahu do dvoch dní od odsúhlasenia cenovej ponuky objednávateľom, prípadne po dohode s objednávateľom. Poskytovateľ sa zaväzuje pre objednávateľa zabezpečiť nepretržitú dispečerskú službu.
8. Poskytovateľ je povinný určiť celkovú cenu služby t.j. revízií, FS a výkon pozáručného  operatívneho servisu v rozsahu 80 človekohodín podľa Prílohy č. 7  a najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy predložiť v listinnej forme špecifikáciu podľa Prílohy č. 7 - Ceny a termíny na výkon FS a revízií systémov tvoriacich IBS objednávateľovi, jednotlivé ceny (hodnota bez DPH a hodnota s DPH) za revízie, FS systémov IBS a výkon pozáručného operatívneho servisu, t.j. práce 1 servisného technika poskytovateľa (sadzbu za 1 človekohodinu) a za 80 hodín pozáručného servisu.
9. V cenách plnenia zmluvy v Eur bez a s DPH musia byť’ zahrnuté všetky oprávnené náklady poskytovateľa súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím technickej služby alebo pozáručného servisu vrátane dopravných nákladov alebo režijných nákladov v objekte objednávateľa.
10. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy predložiť objednávateľovi originál alebo úradne osvedčenú kópiu licencie na prevádzkovanie technickej služby podľa § 68 a nasl. Zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti).
11. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy predložiť objednávateľovi originál alebo úradne osvedčenú kópiu oprávnenia na výkon kontrola požiarnotechnického zariadenia s označením Synova FC330A minimálne u jedného (1) zamestnanca, v súlade s § 11c ods. 8 Zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, vydané výrobcom požiarnotechnického zariadenia, zhotoviteľom požiarnotechnického zariadenia a ich splnomocneným zástupcom.
12. Poskytovateľ je povinný do 7 pracovných dní pred nástupom na výkon technickej služby predložiť objednávateľovi originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy, príp. osvedčenie o poistení, na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností Predmetu zmluvy (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenú na poistnú sumu najmenej  50 000,00 Eur na všetky poistné udalosti, ktorá bude platná a účinná počas celého obdobia plnenia Predmetu zmluvy.
13. Nedodržanie záväzku podľa predchádzajúceho bodu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
14. Poskytovateľ berie na vedomie, že v prípade neodborného zásahu do IBS bude zodpovedný za škodu spôsobenú neodborným zásahom a to v plnej výške.
15. Poskytovateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní pred začatím výkonu technickej služby predložiť objednávateľovi telefonický a mailový kontakt na nepretržitú dispečerskú službu a zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri zabezpečení technickej služby a riešení problémov vzniknutých pri výkone technickej služby.
16. Poskytovateľ je povinný pri výkone technickej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, príslušné technické normy, interné vnútorné predpisy, pokyny objednávateľa.
17. Poskytovateľ a jeho zamestnanci v spojitosti s IBS sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone technickej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu (táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená).
18. O vykonaných revíziách a FS a pozáručnom operatívnom servise, vyhotoví poskytovateľ písomne a ním potvrdené dvoje (2) paré príslušnej správy alebo dvoje (2) paré príslušného protokolu a jedno (1) paré servisno/montážného listu pre objednávateľa, ktoré bezodkladne po vykonaní tej - ktorej kontroly zašle objednávateľovi na schválenie, alebo predloží na mieste oprávnenej osobe za objednávateľa.
19. Oprávnená osoba za objednávateľa správu, protokol a servisno/montážny list na znak schválenia podpíše a výtlačky určené pre poskytovateľa odovzdá poskytovateľovi. Takto schválené výstupy z jednotlivých kontrol sú spôsobilé byť podkladom k fakturácii.
20. Každý výstup z kontroly (správa, protokol, servisno/montážny list a iné) musí obsahovať okrem zákonných náležitostí aj presné a podrobné vyšpecifikovanie nedostatkov a uvedenie možných spôsobov odstránenia závad a nedostatkov. Poskytovateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
21. Cena za poskytnuté služby sa bude uhrádzať na základe riadne vystavenej faktúry za daný výkon technickej služby. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky oprávnené náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím technickej služby v objekte objednávateľa. Ceny za jednotlivé výkony, vrátane všetkých oprávnených nákladov, sa musia zhodovať s cenami predloženými v listinnej forme do 7 pracovných dní od uzatvorenia tejto zmluvy.
22. Poskytovateľ za každé plnenie Predmetu zmluvy vystaví objednávateľovi faktúry vrátane DPH spolu s potvrdenými správami a protokolmi o vykonaných revíziách, FS systémov IBS alebo servisno/montážnymi listami IBS, ako aj servisno/montážnymi listami po pozáručnom operatívnom servise podpísanými poskytovateľom a objednávateľom.
23. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a poskytovateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis.
24. Úhrada za poskytnuté plnenie Predmetu zmluvy sa uskutoční na základe doručených faktúr s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi do sídla uvedeného v záhlaví tejto zmluvy.
25. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do 28.02.2025.
26. K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo: - písomným odstúpením od zmluvy na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok spôsobených poskytovateľom, jeho zamestnancami, - na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode, inak nasledujúcim dňom po uzatvorení dohody o ukončení zmluvy, - na základe vypovedania zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán a to aj bez uvedenia dôvodov, s dvojmesačnou výpovednou lehotou so začiatkom jej plynutia od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede.
27. Za podstatné porušenie zmluvy zo strany objednávateľa sa považuje:- oneskorenie platby v trvaní dvojnásobku doby splatnosti,- poskytnutie nepravdivých alebo neúplných informácií, týkajúcich sa činnosti objednávateľa a súvisiacich s predmetom zmluvy, ktoré spôsobí nemožnosť plnenia Predmetu zmluvy.
28. Za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa sa považuje: - nenastúpenie zamestnanca poskytovateľa na dohodnutý výkon technickej služby, resp. nastúpenie do služby pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, - porušenie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných požiarnych a bezpečnostných predpisov objednávateľa, - nedodržanie stanovených postupov pri výkone technickej služby s následným vznikom škody.
29. Za podstatné porušenie zmluvy zo strany poskytovateľa sa považuje aj:  - nesplnenie zákonných povinností vyplývajúcich zo Zákona č. 315/2016 Zákon o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, - poskytnutie nepravdivých alebo neúplných údajov týkajúcich sa činnosti poskytovateľa a súvisiacich s Predmetom zmluvy, ktoré spôsobí nemožnosť plnenia predmetu tejto zmluvy, - porušenie mlčanlivosti alebo porušenie obchodného tajomstva.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2024 07:00 — 28.02.2025 23:55

1,00 celok

25 000,00

25 000,00

Objednávateľ požaduje splnenie predmetu zákazky v časti "Osobitné požiadavky na plnenie"

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.02.2024 11:50

16.02.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 714
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2024 15:28 - Vstupná ponuka 24 876,00 € Cena s DPH
15.02.2024 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka 24 876,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS