• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2024 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2024 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2024 14:15

Detail zákazky Z2024900

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2024 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2024 14:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2024 14:15

Základné údaje

Z2024900

OF-284868

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8950471

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

35839465

ALAM s.r.o.

Mlynské Luhy 88, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonanie odbornej kontroly a odbornej skúšky EPS (elektronická požiarna signalizácia)

technická kontrola, technická inšpekcia a skúšanie

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pravidelné kontroly elektrickej požiarnej signalizácie, objekt Datacentrum, Námestie slobody 1, Bratislava
Funkcia
Kontrola elektrickej požiarnej signalizácie v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z. z.  o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z.z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly. Rozsah kontroly: mesačná, štvrťročná a ročná.
Elektrická požiarna signalizácia uvedeného výrobcu je inštalovaná v objekte Datacentrum, Námestie slobody 1, Bratislava.
Obsah jednotlivých kontrol je uvedený v ods. 2 až 4 prílohy vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z.z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly
Kontrolu EPS môže vykonávať len osoba osobitným oprávnením na kontroly zariadení elektrickej požiarnej signalizácie v zmysle  Zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. Zákon o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov  § 5  písm. a), a Vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly § 15, ods.5.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zariadenie: Ústredňa ESSER BMZ 8008 ks 1
Nasávacia jednotka LRS compact/EB (VEZDA) ks 3
Automatický hlásič opticko dymový IQ8Quad a príslušenstvo ks 18
Tlačidlový hlásič a prislušenstvo IQ8 ks 1
Signalizačný panel - externý Zariadenie PTZ ks 1
Multifunkčná siréna 12V ks 1
Pravidelná mesačná kontrola EPS počas platnosti zmluvy počet opakovaní 22
Pravidelná štvrťročná kontola EPS počas platnosti zmluvy (3x za rok) počet opakovaní 6
Pravidelná ročná kontrola (1x za rok) počet opakovaní 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na obdobie od účinnosti zmluvy na 24 mesiacov.
Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytovaní služieb podrobný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivej položky v rozsahu: druh kontroly, počet opakovaní, cena v EUR bez DPH, cena v EUR s DPH a cenu celkom v EUR bez DPH a cena celkom v EUR s DPH.
Poskytovateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytovaní služieb oprávnenie od výrobcu alebo zhotoviteľa požiarnotechnického zariadenia a poskytovateľ zároveň  predloží zoznam fyzických osôb, ktoré vykonajú kontrolu EPS.
Poskytovateľ bude pri vykonávaní odborných kontrol dodržiavať platné predpisy pre kontrolu elektrickej požiarnej signalizácie.
V cene budú zahrnuté všetky náklady spojené s poskytovanými službami (dopravné náklady, spracovanie a dodanie správ z vykonaných odborných kontrol).
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ uhradí Poskytovateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Poskytovateľa.
K faktúre musí byť priložený Servisný list alebo Doklad o kontrole EPS potvrdené Objednávateľom a pri ročnej kontrole Potvrdenie o vykonaní kontroly v zmysle Vyhlášky č. 726/2002 Z. z.
Osoby vykonávajúce kontrolu EPS musia mať osvedčenie na výkon činnosti a odbornej spôsobilosti podľa § 11 zákona č. 562/2005 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a § 35 Vyhlášky MV SR č. 591/2005, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška MV SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii.
Objednávateľ si vyhradzuje právo preveriť osoby, ktoré budú poverené na výkon kontroly elektrickej požiarnej signalizácie, a to z hľadiska ich bezúhonnosti.
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

22.02.2024 08:00 — 21.02.2026 15:00

1,00 celok

4 143,96

3 453,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.02.2024 11:35

19.02.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 330
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2024 10:33 - Vstupná ponuka 4 140,00 € Cena s DPH
19.02.2024 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka 3 888,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS