30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
48257591
IXPERTA s. r. o., organizačná zložka
Dúbravská cesta 4, Bratislava, 84104, SVK
Licencie Veeam Backup for Microsoft 365 pre zálohovanie emailových schránok v cloudovom riešení Microsoft 365
licencia, Veeam Backup for Microsoft 365, emailová schránka
Služba
1. Licencie Veeam Backup for Microsoft 365 pre zálohovanie emailových schránok v Microsoft 365
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencie Veeam Backup for Microsoft 365 pre zálohovanie emailových schránok v cloudovom riešení Microsoft 365. |
1 year renewal subscription upfront billing and production (24/7) support - public sector |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia Veeam Backup for Microsoft 365, kód produktu: P-VBO365-0U-SU1AR-00 | ks | 780 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadovaná platnosť licencie - 1 rok (24.3.2024 - 23.3.2025) |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi nové licencie „Licencia Veeam Backup for Microsoft 365" (ďalej len "licenčné kľúče") v súlade s licenčnými podmienkami od autorizovaného partnera spoločnosti Veeam a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa predmet zmluvy a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
1.2. Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania licencií a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. |
1.3. Dodávateľ musí byť autorizovaný partner spoločnosti Veeam, pričom toto partnerstvo musí byť overiteľné na partnerskom portály spoločnosti www.veeam.com. Zároveň potvrdenie o partnerstve doloží dodávateľ písomným potvrdením spoločnosti Veeam do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy. |
1.4. Nesplnenie povinností podľa bodu 1.3. tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny licencie podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
2.2. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.3. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
2.4. Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.3 zmluvy do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy (licenčné kľúče) do 3 pracovných dní od účinnosti tejto zmluvy |
3.3. Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
4.2. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi bezodkladne po doručení údajov podľa bodu 4.1 zmluvy údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti v termíne podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
5.2. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť nový, doposiaľ nepoužitý softvér |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ., číslo preberacieho protokolu, predmet zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá plnenie predmetu zmluvy*, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, *nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať predmet zmluvy, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
7. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
7.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na jeden rok. |
7.2. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti Veeam alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
7.3. Dodávateľ poskytuje záruku na predmet zmluvy v sídle objednávateľa 12 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. |
8. UDELENIE LICENCIÍ NA POUŽÍVANIE SOFTVÉRU (ROZSAH A SPÔSOB) |
8.1. Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie dodaného softvéru. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
8.2. Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľovi, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1. Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
9.2. Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
9.3. Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte IBAN a BIC /SWIFT/. Dodací list a preberací protokol podľa bodu 6.2 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. |
9.4. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
9.5. Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3. zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.6. Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.7. Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za predmet tejto zmluvy. |
9.8. Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
9.9. Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú a platnú počas doby trvania zmluvy. V zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa . |
10. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
10.1., Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie ako aj nepravdivé vyhlásenie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ má právo zákazku neprijať a odstúpiť od zmluvy. |
10.2. Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy... |
...Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
10.3. V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
24.03.2024 11:21 — 23.03.2025 11:21
780,00 licencia
12 576,20
12 576,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2024 11:25
19.02.2024 10:00
19.02.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.02.2024 12:13 - Vstupná ponuka | 12 576,00 | € | Cena s DPH |
19.02.2024 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 360,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: