• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2024 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2024 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2024 10:05

Detail zákazky Z2024818

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2024 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.02.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.02.2024 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.02.2024 10:05

Základné údaje

Z2024818

OF-284763

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8935819

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

53706587

LIsyst s.r.o.

Žilinská 864/6, Beluša, 01861, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revitalizácia Draškovičovho kaštieľa v Čachticiach - ozvučenie

Prenosný ozvučovací systém, bezdrôtový mikrofón

  • 32342410-9 - Zvukové zariadenie
  • 32331300-5 - Prístroje na reprodukciu zvuku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný ozvučovací systém
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosný ozvučovací systém ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Referenčný model JBL EON208P, kód produktu: EON208P, alebo ekvivalent
Typ Prenosný PA audio systém so širokopásmovými reproduktormi, 8 kanálovým mixpultom, kufríkové prevedenie
Počet pásiem 2
Výkon min. 300 W, min. 2x 150 W
Reproduktory min. 8" basový, min. 1" výškový
Frekvenčný rozsah 60 Hz - 20 kHz
Funkcie 8-kanálový odnímateľný mixpult, podpora Bluetooth audio streamovania, nezávislé ovládanie kanálov, ovládanie mikrofónov
Vstupy min. 4x XLR/TRS Combo, min. 2x TRS/RCA, min. 2x TRS
Výstupy min. 2x TRS/RCA
Maximálny akustický tlak (SPL) 121 dB
Vzor pokrytia min. 100 stupňov x 60 stupňov
Záruka min. 24 mesiacov
Dodané príslušenstvo AKG káblový mikrofón s mikrofónovým XLR káblom, napájací kábel, reproduktorové káble
 2. Bezdrôtový mikrofón
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezdrôtový mikrofón ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Referenčný model AKG WMS40 MINI Vocal set ISM1: 863.1MHz, kód produktu: WMS40-MINI-VOCAL-ISM1 alebo ekvivalent
Typ Set ručného bezdrôtového mikrofónu a prijímača komunikujúce v pásme ISM1
Frekvencia pásmo ISM1, 863.1 MHz
Frekvenčný rozsah 40Hz - 20kHz
Odstup signálu od šumu 105 dB
Funkcie prijímača ovládanie hlasitosti, stavové led, bezhlučný vypínač, dodaný napájací zdroj
Výstup prijímača 1/4" TRS jack 6.35 mm
Funkcie mikrofónu bezdrôtový, kardioidná smerová charakteristika, vypínač on/off/mute, kovová mriežka, led indikácia stavu batérie
Výdrž mikrofónu min. 30 hodín na batérie, podpora vymeniteľnej a nabíjateľnej AA batérie
Záruka min. 24 mesiacov
Dodané príslušenstvo 100 cm kábel na prepojenie prijímača XLR Male - TRS jack Male 6.35 mm, napr. Roland RCC-3-TRXM, alebo ekvivalent, objímka na mikrofón
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet zákazky musí byť nový, nerepasovaný, nepoužitý, od značkového výrobcu.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Pri uplatnení reklamácie u dodávateľa je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať na vlastné náklady v pobočke Trenčianskeho múzea v Trenčíne - Draškovičov kaštieľ v Čachticiach a po ukončení reklamácie doručiť na vlastné náklady do pobočky Trenčianskeho  múzea - Draškovičov kaštieľ v Čachticiach.
Požaduje sa do 48 hodín od nahlásenia závady vykonať posúdenie vady u objednávateľa a začať s odstraňovaním závady.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy bude dodaný v množstve, kvalite a vyhotovení, ktoré určuje táto zmluva a že počas záručnej doby bude mať také vlastnosti, aby bol spôsobilý na použitie na obvyklý účel, na ktorý sa takýto tovar spravidla používa.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plneniam, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku a názov projektu "Revitalizácia Draškovičovho kaštieľa v Čachticiach".
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania.
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu "Revitalizácia Draškovičovha kaštieľa v Čachticiach", kód projektu CLT01026, financovaného z Grantov EHP a Nórska a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky.
Zákazka bude financovaná z Grantov EHP a Nórska, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov. Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly dokladov a overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom a tiež kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Projektovej zmluvy a po celú dobu povinnej archivácie súvisiacich dokumentov, určenou v súlade s právnymi predpismi SR, poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly sú najmä:
a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR
b) Ministerstvo financií SR
c) Úrad pre finančný mechanizmus
d) Ministerstvo zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva
e) Výbor pre finančný mechanizmus
f) Úrad generálneho audítora Nórskeho kráľovstva
g) Ďalšie kontrolné orgány y orgány oprávnené na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetky subjekty poverené týmito inštitúciami.
Táto zmluva sa uzatvára v rámci projektu "Revitalizácia Draškovičovho kaštieľa v Čachticiach" a zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môže byť zverejnená na webovom sídle správcu programu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

16.02.2024 14:00 — 14.03.2024 14:00

1,00 celok

911,81

759,84

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.02.2024 09:50

14.02.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.02.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2024 11:21 - Vstupná ponuka 911,81 € Cena s DPH
13.02.2024 20:39 - Najvýhodnejšia ponuka 910,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS