00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36340073
IBO s.r.o.
Bratislavská 50, Trenčín, 91105, SVK
Pozorovací ďalekohľad
ďalekohľad, pozorovanie
Tovar, Služba
1. Pozorovací ďalekohľad na externé využitie
|
|
---|---|
Funkcia |
Ďalekohľad na externé použitie pri výkone služby príslušníkov ZVJS. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Priemer objektívu | mm | 50 | ||
Rozsah priblíženia | zoom | 10x | ||
Hmotnosť | g | 750 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ antireflexných vrstiev | FC |
Najkratší ostriaci bod | 5 m |
Optické sklo | BK - 7 |
Svetelnosť | 25 |
Zorné pole na 1000 m | min.119 m |
Pogumované telo |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť do 15 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy zaslať na adresu objednávateľa 1 ks vzorky ponúkaného predmetu zákazky a stručnú technickú špecifikáciu s vlastnosťami (parametrami). |
Nepredloženie vzorky a požadovaného dokladu podľa predchádzajúcej vety v požadovanom termíne sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Predmet zákazky musí byť nový, dodaný naraz v zmluvne dohodnutom množstve, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 08:00 h do 14:00 h. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas záručnej doby preveriť v certifikovanej skúšobni kvalitu dodaného predmetu zákazky, a to na základe náhodného výberu z ďalekohľadov. Ak výsledky z takejto skúšky budú nevyhovujúce, t. j. nebudú zhodné s technickým opisom a/alebo špecifikáciou predmetu zákazky, bude sa to považovať za porušenie kúpnej zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo vrátiť dodávateľovi na jeho náklady celú dodávku predmetu zákazky alebo jej časť. Dodávateľ je v takomto prípade povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady súvisiace so skúškou podľa predchádzajúcej vety. |
V prípade zistenia viditeľných odlišností pri preberaní dodávky v porovnaní so vzorkou má objednávateľ právo vrátiť celú dodávku na náklady dodávateľa. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní tovaru na základe doručenej faktúry spolu s dodacím listom (faktúra môže slúžiť ako dodací list - v takom prípade je potrebné túto skutočnosť uviesť na faktúru) s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Gucmanova 670/19, Leopoldov, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
01.03.2024 07:00 — 30.08.2024 14:00
100,00 k
7 178,40
5 982,00
Ak v týchto súťažných podkladoch alebo v ktorejkoľvek dokumentácii poskytnutej verejným obstarávateľom v rámci tohto verejného obstarávania v lehote na predkladanie ponúk, technické alebo technologické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu. Pre účely tejto zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať také ponúknuté riešenie uchádzača ako ekvivalent, ktoré bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, pri zabezpečení požadovaného účelu plnenia a bude spĺňať resp. sa ním dosiahne rovnaká alebo vyššia výkonnostná úroveň v porovnaní s verejným obstarávateľom požadovanými parametrami.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.02.2024 13:53
19.02.2024 10:00
19.02.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.02.2024 15:27 - Vstupná ponuka | 7 178,40 | € | Cena s DPH |
19.02.2024 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 176,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: