• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2024 15:53
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2024 10:50

Detail zákazky Z2024812

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2024 15:53
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2024 10:50

Základné údaje

Z2024812

OF-284920

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8926238

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

46495754

PUMASPED s.r.o.

Novomestská 44/45, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30191400-8 - Skartovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby 1
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje samostatne zreteľne rozdelené jednotlivé položky Kancelárske potreby 1 až 3.
Dodanie Bratislava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skartátor s automatickým podávačom papiera, stupeň utajenia 6, častice 1,9 x 15 mm, kapacita 6 listov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Skartovanie stohov papiera do 300 listov
1. Skartovanie papier, plastové karty, spinky a kancelárske sponky
1. Šírka vstupu 240 mm
1. Objem odpadového koša 35 l
1. Váha 18.27 kg max. 18,5 kg
1. Rez 2 x 15 mm
1. Možná nepretržitá prevádzka, automatický spätný chod vyžaduje sa
 2. Kancelárske potreby 2
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje samostatne zreteľne rozdelené jednotlivé položky Kancelárske potreby 1 až 3.
Dodanie Bratislava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Podstavec pod monitor ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. priestor pre klávesnicu áno
1. Farba čierna
1. Nosnosť 20 kg
1. Materiál oceľ, drevotrieska
1. rýchla montáž áno
1. referenčný produkt Powerton WPEMS4
 3. Kancelárske potreby 3
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ požaduje samostatne zreteľne rozdelené jednotlivé položky Kancelárske potreby 1 až 3.
Dodanie Bratislava
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zakladač formátu A4 s kvalitnou pákovou mechanikou, potiahnutý fóliou so štruktúrou plátna, poloplastový. Vybavený chrbtovým krúžkom, vreckom s vymeniteľným chrbtovým štítkom a uzatváracím mechanizmom. Šírka chrbta 7,5 cm. Farba: modrá ks 50
2. Zakladač so štruktúrovaným papierovým poťahom mramorového vzoru, formát A4. Vybavený rado zámkom, kovovým prítlakom, chrbtovým krúžkom a nalepeným chrbtovým štítkom. Šírka chrbta 7,5 cm. Farba: čierna ks 200
3. Jednorazové guľôčkové pero s oranžovým plastovým telom. Guľôčka 0,4 mm. Farba náplne červená. ks 4
4. Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze a vláknovým hrotom. Vhodný na plastické hmoty, sklo, filmy a pod. Šírka stopy 1 mm. Farba: čierna. Typ hrotu: vláknový ks 10
5. Mechanický sprej na čistenie obrazoviek a plastové časti počítačov. Objem 250 ml. ks 2
6. Spisové spony v zinkovej úprave. Materiál: zinok. Veľkosť: 77 mm. Balenie: 100 ks bal 3
7. Popisovač so zrezaným hrotom so šírkou stopy 2 - 5 mm. Pre zvýraznenie textových pasáží, výstupov z atramentových tlačiarní, poznámok a pod. Vodovzdorný pigmentový atrament so silne svietivými a intenzívnymi farbami. Vhodný pre InkJet - pri zvýrazňovaní textov tlačených na atramentových tlačiarňach sa atrament nerozpíja. Farba: žltá. Šírka stopy: 2-5 mm ks 3
8. Obal s eurodierovaním vhodný na zakladanie materiálov rozšíreného formátu A4. Povrch matný, otvor zhora. Hrúbka 50 mic. Vnútorné rozmery obalu 304 × 220 mm. Balenie 50 ks v PE sáčku. Formát: A4 maxi bal 5
9. Kalkulačka s páskou 12-miestna ks 1
10. Mechanická ceruzka (pentelka) s kovovým telom a klipom pre uchytenie. Šírka stopy: 0.5 cm ks 4
11. Univerzálne neónové samolepiace bločky z papiera gramáže 70 g / m², 100-lístkové, jednotlivo balené. Lepidlo zmývateľné vodou. Farba žltá. ks 5
12. Obálky C5 so silikónovou páskou a vnútornou potlačou, ktorá zabraňuje čítaniu obsahu proti svetlu a poskytuje tak ochranu informácií. Formát: C5 (162x229 mm). Gramáž: 100g ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
9. 12-miestny veľký LCD displej áno
9. napájanie batériami (4 x AA) alebo sieťovým adaptérom áno
9. funkcie: prepočet meny, výpočet zisku, výpočet DPH, výpočet percent, funkcia kontroly výpočtu (150 krokov), funkcie pre tlač, opakovaná tlač, prepínač počtu desatinných miest,
9. funkcie: označenie rádu (trojčíselnej čiarky), tlačidlo dvojitej nuly, nezávislá pamäť, prepínač zaokrúhľovania
9. jednofarebná tlač čierna
9.  šírka pásky: 57 – 58 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Objednávateľ požaduje faktúru so splatnosťou 30 dní od dodania tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje rozdelenie zákazky na 3 faktúry podľa rozdelenia položiek.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

15.02.2024 10:00 — 29.02.2024 12:00

1,00 sada

1 166,00

1 166,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.02.2024 15:53

12.02.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.02.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.02.2024 22:46 - Vstupná ponuka 1 166,00 € Cena bez DPH
08.02.2024 22:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 166,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS