• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2024 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2024 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2024 16:15

Detail zákazky Z2024808

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.02.2024 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2024 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2024 16:15

Základné údaje

Z2024808

OF-285012

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8926236

Objednávateľ

37922467

Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín

Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie - drevený nábytok

kancelársky písací stôl, kancelárska stolička ergonomická, stojan na oblečenie, čalúnené kreslo, konferenčný stolík, jedálenská stolička, mobilný zásuvkový kontajner, šatňová zástena, rokovací stôl, rokovacia stolička

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interiérové vybavenie - drevený nábytok
Funkcia
Nábytok určený do kabinetov, kancelárií. Kvalitné prevedenie. Nábytok bude dodávaný v zmontovanom stave do interiéru prízemia školy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky písací stôl maximálny rozmer   138x75,5 x 50 cm, odtieň dub sonoma, 4 zásuvky na pravej strane, systém koľajničiek, ľavá strana 1 predeľovacia doska - plné dvierka  pozri obrázok 1 ks 40
Kancelárska stolička 40 ks, odtieň látky šedá farba, ergonomická, opierky na ruky, výškovo nastaviteľná, nosnosť minimálne 150 kg - kvalitné prevedenie koliesok - pozri obrázok 2 ks 40
Kancelársky písací stôl maximálny rozmer 160x65 cm, odtieň dub sonoma, rozloženie zásuviek   pozri obrázok 3, zásuvky - systém koľajničiek, aspoň jedna zásuvka na uzamykanie ks 5
Stojan na oblečenie výška max. 190 cm, hĺbka 44 cm, šírka maximálne 72 cm.,  farba šedá, v spodnej časti 2 predelovacie časti na topánky, v bočnej časti priestor na dáždnik, vrchná časť dva rady na zavesenie odevu, stabilný, pozri obrázok 4 ks 20
Vešiak na odev - vrátane priestoru na odkladanie dáždnika, výška maximálne do 175 cm, farba šedá alebo čierna, stabilný - cementová základňa s krytom, pozri obrázok 5 ks 3
Čalúnené kreslo - poťahová látka, tmavý odtieň šedej, výška minimálne 76 cm, výška sedadla minimálne 41 cm, šírka maximálne 67 cm, hĺbka minimálne 60 cm, pozri obrázok 6 ks 20
Konferenčný stolík šxhxv maximálne 68x68x41 cm, odtieň dub sonoma, pozri obrázok 7 ks 10
Rozkladací jedálenský stôl - odtieň dub sonoma, šxhxv maximálne 120-160x80x75,4 cm pozri obrázok 8 ks 1
Jedálenská stolička - odtieň dub sonoma, látka šedá tmavšia, maximálne rozmery šxhxv 43/96/41 cm, pozri obrázok 9 ks 4
Kancelársky písací stôl rovný ,maximálny rozmer 1600x800 mm odtieň dub prírodný,  pozri obrázok 10 ks 2
Kancelársky písací stôl rovný ,maximálny rozmer 1400x800 mm odtieň dub prírodný,  pozri obrázok 11 ks 2
Mobilný zásuvkový kontajner, boky biele, 3 zásuvky, na uzamykanie, vrchná časť + zásuvky dub prírodný, pozri obrázok 12 ks 2
Šatňová zástena - tyč na vešanie, doska na odkladanie v spodnej časti doska na sadnutie, maximálne rozmer šxhxv 800x440x1990 mm, pozri obrázok 13 ks 1
Rokovací stôl maximálny rozmer šxhxv 1600x800x750 mm, dub prírodný, pozri obrázok 14 ks 1
Rokovacia stolička - kvalitné prevedenie, látka odtieň šedá tmavšia, maximálne rozmery: celková výška 95 cm, celková šírka 56 cm, rozmer sedáku 48x46 cm, výška sedáku opierka chrbta 50 cm, pozri obrázok 15 ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene zahrnutá doprava na miesto plnenia a zloženie tovaru v budove školy (prízemie).
Dodávka nového zmontovaného plne funkčného dreveného nábytku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne závažným právnym predpisom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácií podľa popisu v opisnom formulári, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase 8.00 - 13.00 hod.
Požadujeme vystavenie faktúry, kde bude položkovito uvedená jednotková cena, cena bez DPH, cena s DPH
Záruka 24 mesiacov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Termín dodania a fakturácie do 28.03.2024. V prípade, že dodávateľ môže tovar dodať skôr - telefonicky dohodne s objednávateľom skorší dátum dodania.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

19.02.2024 13:42 — 28.03.2024 13:42

1,00 celok

35 730,00

29 775,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.02.2024 13:46

12.02.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.02.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 271
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.02.2024 14:11 - Vstupná ponuka 35 730,00 € Cena s DPH
10.02.2024 14:04 - Najvýhodnejšia ponuka 34 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS